Umiejętności
Likwidacja szkód majątkowych
zarządzanie siecią usług na obszarze całego kraju
uprawnienia trenera EQF
tworzenie i wdrażanie nowych procesów i procedur
umiejętności interpretacyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Doradca
OTHERWISE EUROPE Ltd. w Warszawie, usługi rozwoju biznesu, usługi doradcze, szkolenia, outsourcing
Autorskie programy szkoleniowe:
1. „Warsztat pracy managera- praktyczne wskazówki”. Program dedykowany osobom zarządzającym llikwidacją szkód majątkowych, siecią usługodawców zewnętrznych, relacjami z klientem, contact i call center.
2. „Wizualne metody rozwiązywania problemów biznesowych”. Narzędzia wspierające cele firmy, selekcję informacji, określenie granic problemu, nadanie sensu informacji. Rysunek biznesowy.
1. „Warsztat pracy managera- praktyczne wskazówki”. Program dedykowany osobom zarządzającym llikwidacją szkód majątkowych, siecią usługodawców zewnętrznych, relacjami z klientem, contact i call center.
2. „Wizualne metody rozwiązywania problemów biznesowych”. Narzędzia wspierające cele firmy, selekcję informacji, określenie granic problemu, nadanie sensu informacji. Rysunek biznesowy.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Likwidacji Szkód Majątkowych
TU INTER Polska S.A. centrala w Warszawie.
1. Zakres terytorialny- cały kraj. Zarządzanie Centralnym Biurem Odszkodowań, Regionalnymi Oddziałami INTER Polska i siecią usługodawców zewnętrznych.
2. Kontrola rezerw, wypłat, kosztorysów budowlanych, wyceny ruchomości, rozpatrywanie odwołań i skarg, współpraca z menadżerami oddziałów, brokerami, biegłymi, kancelariami prawnymi, z zewnętrznymi agencjami i podmiotami wyceniającymi szkody.
3. Merytoryczna obsługa szkód, w tym osobista likwidacja skomplikowanych roszczeń
4. Dbałość o wysokie standardy obsługi klientów.
5. Optymalizacja działań w okresie masowych szkód katastroficznych.
6. Zwiększenie rentowności umów reasekuracyjnych assistance (majątkowych, zdrowotnych, turystycznych). Rekomendacja optymalnych rozwiązań.
7. Uporządkowanie i uzupełnienie krajowej sieci usługodawców zewnętrznych, zgodnie z potrzebami INTER Polska i wymogami dyrektywy EU Solvency II, ujednolicenie zasad pozyskiwania i weryfikacji kontrahentów.
2. Kontrola rezerw, wypłat, kosztorysów budowlanych, wyceny ruchomości, rozpatrywanie odwołań i skarg, współpraca z menadżerami oddziałów, brokerami, biegłymi, kancelariami prawnymi, z zewnętrznymi agencjami i podmiotami wyceniającymi szkody.
3. Merytoryczna obsługa szkód, w tym osobista likwidacja skomplikowanych roszczeń
4. Dbałość o wysokie standardy obsługi klientów.
5. Optymalizacja działań w okresie masowych szkód katastroficznych.
6. Zwiększenie rentowności umów reasekuracyjnych assistance (majątkowych, zdrowotnych, turystycznych). Rekomendacja optymalnych rozwiązań.
7. Uporządkowanie i uzupełnienie krajowej sieci usługodawców zewnętrznych, zgodnie z potrzebami INTER Polska i wymogami dyrektywy EU Solvency II, ujednolicenie zasad pozyskiwania i weryfikacji kontrahentów.
![Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F058%2Ffirm_1082_3c4ae3_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Zespołu Likwidacji Szkód Mieszkaniowych
Link4 TU S.A. Prekursor ubezpieczeń direct.
1.Zakres terytorialny: cały kraj. Odpowiedzialność za pełny proces likwidacji szkód mieszkaniowych na terenie kraju.
2. Udział we wdrożeniu pierwszego w Polsce, innowacyjnego projektu sprzedaży polis mieszkaniowych w systemie direct: współtworzenie oferty, zdiagnozowanie i ocena ryzyk specyficznych dla telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń.
3. Osobista likwidacja roszczeń oraz opiniowanie zdarzeń dla celów procesowych.
4. Kontrola rezerw, wypłat, kosztorysów budowlanych, wyceny ruchomości, rozpatrywanie odwołań i skarg,
5. Opiniowanie skryptów dla Call Centrów sprzedażowego i likwidacyjnego i prowadzenie szkoleń.
6. Udział w projekcie RSA (Anglia)- rekomendacja zmian w systemie likwidacji szkód (pełny outsourcing usług).
1.Zakres terytorialny: cały kraj. Odpowiedzialność za pełny proces likwidacji szkód mieszkaniowych na terenie kraju.
2. Udział we wdrożeniu pierwszego w Polsce, innowacyjnego projektu sprzedaży polis mieszkaniowych w systemie direct: współtworzenie oferty, zdiagnozowanie i ocena ryzyk specyficznych dla telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń.
3. Osobista likwidacja roszczeń oraz opiniowanie zdarzeń dla celów procesowych.
4. Kontrola rezerw, wypłat, kosztorysów budowlanych, wyceny ruchomości, rozpatrywanie odwołań i skarg,
5. Opiniowanie skryptów dla Call Centrów sprzedażowego i likwidacyjnego i prowadzenie szkoleń.
6. Udział w projekcie RSA (Anglia)- rekomendacja zmian w systemie likwidacji szkód (pełny outsourcing usług).
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik / Dyrektor Działu Likwidacji Szkód Majątkowych
ELVIA ASSISTANCE Sp. z o.o. - centrala w Warszawie, międzynarodowy holding MAG, grupa Allianz
1. Zakres terytorialny: cały kraj. Kierowanie procesem likwidacji szkód i wypłatą należnych odszkodowań.
2. Organizowanie prac budowlanych w uszkodzonych obiektach oraz usług assistance.
3. Opracowanie elektronicznej teczki szkodowej. Określenie kluczowych wskaźników wydajności, bieżąca kontrola efektywności, pomiar postępu,skracanie cykli, raportowanie.
4. Zaprojektowanie struktury SIECI usługodawców na terenie kraju, wdrożenie, dobór kadry i delegowanie uprawnień, zapewniające sprawne funkcjonowanie poniższych specjalizacji;
___ specjaliści ds. likwidacji szkód w biurze odszkodowań, koordynatorzy kontraktów, operatorzy sieci, konsultanci;
___ mobilni, zewnętrzni inspektorzy i likwidatorzy terenowi;
___ podmioty świadczące interwencyjne usługi assistance (specjaliści branżowi, pracownicy ochrony, firmy transportowe, serwisy RTV i AGD);
___ podmioty wykonujące prace remontowo-budowlane w celu przywrócenie uszkodzonych obiektów do stanu sprzed szkody, w zakresie przyznanego odszkodowania;
___ doradcy, rzeczoznawcy, eksperci branżowi.
5. Marketing na poziomie strategicznym. Tworzenie nowych indywidualnych produktów dla klientów strategicznych, negocjacje, przygotowanie kontraktów.
2. Organizowanie prac budowlanych w uszkodzonych obiektach oraz usług assistance.
3. Opracowanie elektronicznej teczki szkodowej. Określenie kluczowych wskaźników wydajności, bieżąca kontrola efektywności, pomiar postępu,skracanie cykli, raportowanie.
4. Zaprojektowanie struktury SIECI usługodawców na terenie kraju, wdrożenie, dobór kadry i delegowanie uprawnień, zapewniające sprawne funkcjonowanie poniższych specjalizacji;
___ specjaliści ds. likwidacji szkód w biurze odszkodowań, koordynatorzy kontraktów, operatorzy sieci, konsultanci;
___ mobilni, zewnętrzni inspektorzy i likwidatorzy terenowi;
___ podmioty świadczące interwencyjne usługi assistance (specjaliści branżowi, pracownicy ochrony, firmy transportowe, serwisy RTV i AGD);
___ podmioty wykonujące prace remontowo-budowlane w celu przywrócenie uszkodzonych obiektów do stanu sprzed szkody, w zakresie przyznanego odszkodowania;
___ doradcy, rzeczoznawcy, eksperci branżowi.
5. Marketing na poziomie strategicznym. Tworzenie nowych indywidualnych produktów dla klientów strategicznych, negocjacje, przygotowanie kontraktów.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Dyrektor Operacyjny
VAN Sp. z o.o. Przesyłki Ekspresowe
1. Tworzenie sieci krajowego transportu drogowego oraz rozszerzenie obszaru działalności firmy. Kolejne miejsca zatrudnienia:
___ 2002-2003 Warszawa – krajowe, zintegrowane centrum logistyczne.
___ 1998-2002 Poznań – centrum logistyczne zachodniej części kraju
___ 1997 Kraków, Katowice
___ 1996 Bydgoszcz, Toruń, Szczecin
___ 1995 Poznań
___ 1994 Gdańsk
2. Zarządzanie łańcuchem dostaw. Organizacja baz transportowych, centrów logistycznych, terminali rozdziału towaru i przeładunku przesyłek, logistyka miejska. Przekształcenie tradycyjnie pojmowanego przewoźnika w spedytora – pełny outsourcing przewozów.
3. Opracowanie podręczników procedur zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nadzór nad ich przestrzeganiem, utrzymywanie wysokich standardów etycznych i organizacyjnych.
4. Kontrola poziomu obsługi klienta. Utrzymywanie osobistych kontaktów z klientami strategicznymi. Tworzenie oferty najpełniej odpowiadającej ich potrzebom. Oferowanie kompleksowych pakietów usług zawierających dodatkowe świadczenia serwisowe, informatyczne, finansowe.
5. Współtworzenie komputerowego systemu wspomagającego zarządzanie. Raportowanie do Zarządu.
6. Zarządzanie zmianą. Programy reorganizacyjne lub naprawcze wynikające z ekonomii przedsiębiorstwa bądź uwarunkowań rynkowych.
___ 2002-2003 Warszawa – krajowe, zintegrowane centrum logistyczne.
___ 1998-2002 Poznań – centrum logistyczne zachodniej części kraju
___ 1997 Kraków, Katowice
___ 1996 Bydgoszcz, Toruń, Szczecin
___ 1995 Poznań
___ 1994 Gdańsk
2. Zarządzanie łańcuchem dostaw. Organizacja baz transportowych, centrów logistycznych, terminali rozdziału towaru i przeładunku przesyłek, logistyka miejska. Przekształcenie tradycyjnie pojmowanego przewoźnika w spedytora – pełny outsourcing przewozów.
3. Opracowanie podręczników procedur zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nadzór nad ich przestrzeganiem, utrzymywanie wysokich standardów etycznych i organizacyjnych.
4. Kontrola poziomu obsługi klienta. Utrzymywanie osobistych kontaktów z klientami strategicznymi. Tworzenie oferty najpełniej odpowiadającej ich potrzebom. Oferowanie kompleksowych pakietów usług zawierających dodatkowe świadczenia serwisowe, informatyczne, finansowe.
5. Współtworzenie komputerowego systemu wspomagającego zarządzanie. Raportowanie do Zarządu.
6. Zarządzanie zmianą. Programy reorganizacyjne lub naprawcze wynikające z ekonomii przedsiębiorstwa bądź uwarunkowań rynkowych.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Prezes, Projektant
Bozart Sp. z o.o. - firma projektowo- budowlana z siedzibą w Warszawie.
1. Pracownia architektoniczna „Pro Arte” T. Lechowski, M. Żarski w Warszawie
2. Pracownia architektoniczna „Artist” w Paryżu – udział w projekcie centrum miasta - VILLE DE METZ PLACE DE L’EUROPE, analizy przestrzenne (1991 rok)
3. Bozart Sp. z o.o. firma projektowo-budowlana z siedzibą w Warszawie.
Prezes, Projektant: nadzór autorski nad realizacją projektów, inwestor zastępczy.
2. Pracownia architektoniczna „Artist” w Paryżu – udział w projekcie centrum miasta - VILLE DE METZ PLACE DE L’EUROPE, analizy przestrzenne (1991 rok)
3. Bozart Sp. z o.o. firma projektowo-budowlana z siedzibą w Warszawie.
Prezes, Projektant: nadzór autorski nad realizacją projektów, inwestor zastępczy.
Szkolenia i kursy
**Certfikowany kurs trenera EQF, Szkoła Liderów Collegium Bobolanum. Kształtowanie efektywnych metod pracy z ludźmi oraz praktycznych umiejętności prowadzenia szkoleń i wystąpień publicznych, 2013-2014.
**Konferencje IT GigaCon, 2012- 2013.
**Podstawy Prawa,Tirador Jacek Kukiełka, 2010 rok.
** ZMPB+MPB- Zasady modelowania procesów biznesowych oraz modelowanie przy wykorzystaniu notacji BPMN, Altkom Akademia S.A., 2009 rok.
**Kurs Angielski poziom B2- New Market Leader Intermediate 2008 i 2011 rok.
**Psychologia kontaktów, modele, zasady i narzędzia dobrego spotkania z klientem TU Allianz Polska S.A. oraz Instytut Psychologii Biznesu Jacek Santorski, 2006 rok.
**Nowoczesne metody i systemy zarządzania pracownikami. Doskonalenie umiejętności zarządzania ludźmi w organizacji, Sopocka Grupa Szkoleniowo- Doradcza, 2006 rok.
**Konferencje IT GigaCon, 2012- 2013.
**Podstawy Prawa,Tirador Jacek Kukiełka, 2010 rok.
** ZMPB+MPB- Zasady modelowania procesów biznesowych oraz modelowanie przy wykorzystaniu notacji BPMN, Altkom Akademia S.A., 2009 rok.
**Kurs Angielski poziom B2- New Market Leader Intermediate 2008 i 2011 rok.
**Psychologia kontaktów, modele, zasady i narzędzia dobrego spotkania z klientem TU Allianz Polska S.A. oraz Instytut Psychologii Biznesu Jacek Santorski, 2006 rok.
**Nowoczesne metody i systemy zarządzania pracownikami. Doskonalenie umiejętności zarządzania ludźmi w organizacji, Sopocka Grupa Szkoleniowo- Doradcza, 2006 rok.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
zainteresowania:
- zawodowe – przeciwdziałanie przestępczosci ubezpieczeniowej, architektura/ budownictwo, diagnostyka ryzyk, rysunek biznesowy, procesy kreatywne
- pozazawodowe – , resocjalizacja, wolontariat, plastyka, podrówże " szkoła przetrwania"
"dodatkowe umiejętności":
- umiejętności przewidywania tego, co nieoczekiwane i radzenia sobie z nagłymi utrudnieniami.
- umiejętność czytania tekstów napisanych "małym drukiem"
- przywiązanie do miejsca pracy w myśl zasady „zawsze jest coś jeszcze do zrobienia”
- zawodowe – przeciwdziałanie przestępczosci ubezpieczeniowej, architektura/ budownictwo, diagnostyka ryzyk, rysunek biznesowy, procesy kreatywne
- pozazawodowe – , resocjalizacja, wolontariat, plastyka, podrówże " szkoła przetrwania"
"dodatkowe umiejętności":
- umiejętności przewidywania tego, co nieoczekiwane i radzenia sobie z nagłymi utrudnieniami.
- umiejętność czytania tekstów napisanych "małym drukiem"
- przywiązanie do miejsca pracy w myśl zasady „zawsze jest coś jeszcze do zrobienia”
Inne
prawo jazdy B
Grupy
![Politechnika Warszawska](http://static.goldenline.pl/group_logo/015/group_104591_f95c4a_tiny.jpg)
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.