Agata Najda

Central Traffic Coordinator, Faurecia
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Purchasing Supplies SAP Prawo jazdy kat B Planowanie produkcji Zarządzanie transportem marketing produktu Microsoft World, Power Point, Administracja biura - Office Administration Planowanie Transportu

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Faurecia
Central Traffic Coordinator
- planowanie regularnych transportów dla zakładów produkcyjnych w Trnavie i Villers-la-Montagne,
- monitorowanie bieżących statusów transportów,
- przesyłanie planów transportów do spedycji w rutynie tygodniowej,
- bezpośredni kontakt z Planistami Produkcji oraz Spedycjami,
- przygotowywanie planów przyjazdów aut dla poszczególnych zakładów,
- monitorowanie utylizacji aut,
- organizacja transportów specjalnych na potrzeby zakładów, w tym transport drogowy i lotniczy,
- raportowanie kosztów w rutynie tygodniowej i miesięcznej,
- praca w systemach: Ophone, TEO(SAP), Excel, Shippeo.
Faurecia
Traffic Scheduler
- organizacja transportów specjalnych na potrzeby zakładu i klienta, przy tym koordynacja całego procesu od zamówienia transportu do dostawy,
- współpraca z Planistami oraz Spedycjami,
- monitorowanie bieżących statusów transportów,
- rozwiązywanie problemów pod presją czasu,
- optymalizacja kosztów transportów.

Stanowisko bardzo ważne dla zakładów podczas kryzysu bądź przy ryzyku zatrzymania się produkcji. Wymaga dobrego zarządzania czasem, umiejętności wyznaczania priorytetów i sprawności w rozwiązywaniu bieżących problemów.
Logo
Referent ds exportu
Orion Tobacco Poland
- komunikacja mejlowa i telefoniczna z klientami (Hiszpania, Andorra, Francja, Portugalia i Szwecja),
- przyjmowanie zamówień od klientów,
- kontrola dostępnego asortymentu na magazynie, składanie zamówień na produkcję oraz kontrola stanu materiałów wraz ze składaniem zamówień na brakujące materiały,
- planowanie i organizacja wysyłek do klientów zagranicznych (koordynacja wszystkich procesów związanych z wysyłką do klientów, głównie współpraca z Produkcją, Działem Jakości i Magazynem),
- przygotowywanie i wysyłanie faktur sprzedażowych do klientów,
- kontrola płatności klientów,
- uczestniczenie w przygotowywaniu umów dla nowych klientów,
- pomoc przy organizacji udziału firmy w targach branżowych,
- import z Chin (składanie zamówień, koordynacja asortymentu dostępnego na stoku, współpraca z firmą transportową, która pomaga w procesie importu z Chin, przygotowywanie tłumaczeń faktur itp.)
Dohler Polska Sp. z o.o.
Asystentka Działu Marketingu
- administracyjne wsparcie pracy Prezesa Zarządu
- przygotowywanie prezentacji (Power Point) na spotkania z klientami (prezentacje firmy, prezentacje trendów rynkowych i konsumenckich, prezentacje produktowo-koncepcyjne)
- przygotowywanie arkuszy degustacyjnych na prezentacje u klientów (Drink Menu/Food Menu)
- przygotowywanie informacji nt. nowych wdrożeń produktowych z udziałem produktów Dohler w cyklu miesięcznym i rocznym (NPDI - New Product Dohler Inside dla centrali Dohler Group)
- zamawianie oraz ewidencja artykułów reklamowo-promocyjnych firmy (w ramach Grupy oraz z zewnątrz)
- prowadzenie działań promocyjnych związanych z ofertą produktową w formule mass mailingu -> przygotowywanie treści i ich dystrybucja po akceptacji przełożonego
- współpraca z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, drukarnie itp)
- dbanie o zachowanie tzw. Dohler Corporate Design w polskich oddziałach firmy
- tłumaczenia tekstów reklamowych z centrali
- monitoring oraz analiza aktualnych trendów i danych rynkowych/konsumenckich obowiązujących w branży spożywczej
Ferrero Polska Sp. z o.o.
Asystent ds zakupów
- administracja WORK ITEMami
- zarządzanie niezgodnościami w systemie SAP (brak dostawcy, różnice cenowe, brak zamówień)
- wpisywanie zamówień do systemu
- wysyłanie zamówień do dostawców
- archiwizowanie potwierdzeń od dostawców (cena, ilości, data)
- modyfikowanie zamówień (cena, ilości, data) i wysyłanie zmodyfikowanej kopii do dostawców
- informowanie działu logistyki o zmianie daty dostawy zamówionego towaru
- archiwizowanie zamówień wraz z odpowiednimi załącznikami: druk zapotrzebowania, oferta, potwierdzenie
- aktualizacja archiwum zamówień
- przygotowywanie comiesięcznych zamówień na materiały biurowe do działu zakupów
Ferrero Polska Sp. z o.o.
Asystentka dyrekcji
- administracyjne wsparcie pracy Dyrekcji
- obsługa gości biura
- umawianie spotkań
- organizacja wyjazdów służbowych
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora
- raportowanie spotkań planowania i produkcji
- pomoc przy audycie HACCP

Szkolenia i kursy

Coaching, Asertywność, Zarządzanie czasem, Windykacja, Prawne aspekty windykacji, Projektowanie wnętrz, Makijaż

Edukacja

Logo
Zarządzanie, Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Finanse i Rachunkowość, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
humanistyczno-artystyczny, średnie
Liceum Ogólnokształcące imienia Juliusza Słowackiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zakupy
Inne

Zainteresowania

pływanie, jazda na rowerze, fitness, koncerty muzyczne, kino, historia sztuki, podróże, architektura, projektowanie wnętrz

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie