Agata Kraska- Lewandowska

Sales and Marketing Manager Hotel Mercure Bydgoszcz Sepia ****
Bożenkowo, kujawsko-pomorskie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales and Marketing Manager
Hotel Mercure Bydgoszcz Sepia
Hotel**** POD ORŁEM Bydgoszcz
Specjalista ds. bankietów i konferencji
*przygotowywanie ofert handlowych oraz projektów organizacji bankietów
konferencji, imprez okolicznościowych, spotkań biznesowych
*prowadzenie spotkań handlowych
*utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami hotelu oraz aktywne pozyskiwanie
nowych klientów konferencyjno-bankietowych
*analiza zapytań, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji
*koordynowanie działań związanych z organizacją konferencji
*nadzorowanie nad kompleksową, prawidłową obsługą danej imprezy( od przygotowania oferty, po realizację umowy)
*odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
*sporządzanie kalkulacji kosztów organizacji i obsługi imprez, wystawianie faktur
VAT
Hotel Pod Orłem
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
·Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i budowanie relacji długofalowych z klientem
·Negocjowanie umów i porozumień
·Prezentowanie produktu
·Przygotowywanie ofert dla klienta biznesowego i indywidualnego
·Przygotowywanie i nadzór nad realizacją kampanii reklamowych produktów hotelu
·Zarządzanie ekspozycją i sprzedażą produktów hotelu w Internecie
·Przygotowywanie kompleksowych raportów sprzedaży pokoi hotelowych (według segmentów rynku, cen, kluczowych klientów itd.)
·Przygotowywanie miesięcznych raportów sprzedażowych
·Realizacja planów sprzedażowych
Logo
Account Manager/ Recruitment Consultant
Bridge Contract Services, Wielka Brytania
·Kierowanie zespołem pracowników tymczasowych
·Zapewnienie odpowiedniej obsługi klientów
·Przeprowadzanie rekrutacji, a następnie szkoleń pracowników
·Zestawienie godzin pracy pracowników oraz przygotowanie raportów ich płac
·Raportowanie do oddziału głównego
·Nadzór nad pracownikami tymczasowymi

Szkolenia i kursy

1.Symulacja biznesowa Marketplace – „Strategiczne zarządzanie firmą”

2.Techniki skutecznej sprzedaży i elementy obsługi klienta
3.Wywieranie wrażenia i wpływu
4.Zaawansowane techniki sprzedaży
5.Komunikacja i budowanie wizerunku- warsztaty
6.E-marketing i media społecznościowe
7.Kurs płetwonurka
8.Kurs płetwonurka wrakowo- morski
9.Kurs SS1

Edukacja

Logo
Organizacja Usług Turystyczno- Hotelarskich na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Płetwonurkowanie

Inne

INFORMATYKA: MS Office, MS Windows, MS Internet Explorer i inne przeglądarki (np. Opera, Mozilla), Program hotelowy ProHott, CRM,

PRAWO JAZDY: kat. B, od 2004 r., kat. A, od 2009 r.

Grupy

Akademia Morska w Gdyni
Akademia Morska w Gdyni
Studenci i absolwenci AM
Bydgoszcz aktywna
Bydgoszcz aktywna
grupa mieszkańców miasta Bydgoszcz
Hiszpania
Hiszpania
dla wszystkich ktorzy tak jak ja zakochani sa w Hiszpanii :))
Hotel Marketing
Hotel Marketing
Jak skutecznie promować hotel? Jakie są potrzeby klientów hoteli, jak je spełnić?
MMBydgoszcz
MMBydgoszcz
Zapraszam do grupy MMBydgoszcz. www.mmbydgoszcz.pl jest portalem społecznościowo-informacyjnym, gdzie wiadomości tworzą sami mieszkańcy.
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc