Umiejętności
Marketing
Public Relations
Sprzedaż
Angielski
eksport
Znajomość branży poligraficznej
SEO, SEM, Marketing, Szkolenia
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu (eksport)
- planowanie i realizacja działań marketingowych i pro-sprzedażowych,
- nadzór na stroną www, redagowanie treści,
- negocjacje, przygotowanie ofert i prezentacji w języku angielskim,
- poszukiwanie nowych partnerów handlowych i nowych możliwości rozwojowych za granicą,
- kontakt z klientami zagranicznymi - analiza potrzeb klientów, doradztwo w zakresie rozwiązań druku,
reklamowego, POS i wymagań technicznych,
- obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie wycen,
- współpraca z magazynem, działem DTP, produkcją, postprodukcją i działem logistyki.
- nadzór na stroną www, redagowanie treści,
- negocjacje, przygotowanie ofert i prezentacji w języku angielskim,
- poszukiwanie nowych partnerów handlowych i nowych możliwości rozwojowych za granicą,
- kontakt z klientami zagranicznymi - analiza potrzeb klientów, doradztwo w zakresie rozwiązań druku,
reklamowego, POS i wymagań technicznych,
- obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie wycen,
- współpraca z magazynem, działem DTP, produkcją, postprodukcją i działem logistyki.
Specjalista ds. marketingu
Care Experts Sp. z o.o.
- planowanie i realizacja działań marketingowych, PR dla usług medycznych,
- realizacja działań marketingowo-sprzedażowych dot. wprowadzania na rynek nowych produktów,
- zarządzanie i gospodarowanie powierzonym budżetem,
- planowanie oraz koordynacja promocji w Internecie (nadzór nad SEM i SEO),
- opieka nad stroną internetową oraz LP,
- współpraca z drukarniami, grafikami, agencjami reklamowymi,
- opracowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, artykułów prasowych, treści www,
- organizacja warsztatów, eventów, spotkania z klientami B2B,
- analiza sprzedaży produktów i usług, analiza efektywności działań marketingowych.
- realizacja działań marketingowo-sprzedażowych dot. wprowadzania na rynek nowych produktów,
- zarządzanie i gospodarowanie powierzonym budżetem,
- planowanie oraz koordynacja promocji w Internecie (nadzór nad SEM i SEO),
- opieka nad stroną internetową oraz LP,
- współpraca z drukarniami, grafikami, agencjami reklamowymi,
- opracowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, artykułów prasowych, treści www,
- organizacja warsztatów, eventów, spotkania z klientami B2B,
- analiza sprzedaży produktów i usług, analiza efektywności działań marketingowych.
Specjalista ds. marketingu
- planowanie i realizacja działań promocyjnych, marketingowych i PR dla książek oraz serwisów internetowych,
- realizacja planu marketingowego w ramach powierzonego budżetu,
- analiza rynku konkurencji, analiza efektywności działań marketingowych,
- produkcja materiałów POS, materiałów szkoleniowych, promocyjnych i katalogu wydawniczego,
- współpraca z działem handlowym, przygotowywanie materiałów pro-sprzedażowych, prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli handlowych,
- opieka nad stroną www, pisanie i redagowanie tekstów promocyjnych i prezentacji produktowych,
- koordynacja udziału wydawnictwa w eventach oraz targach.
- realizacja planu marketingowego w ramach powierzonego budżetu,
- analiza rynku konkurencji, analiza efektywności działań marketingowych,
- produkcja materiałów POS, materiałów szkoleniowych, promocyjnych i katalogu wydawniczego,
- współpraca z działem handlowym, przygotowywanie materiałów pro-sprzedażowych, prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli handlowych,
- opieka nad stroną www, pisanie i redagowanie tekstów promocyjnych i prezentacji produktowych,
- koordynacja udziału wydawnictwa w eventach oraz targach.
Marketing Manager
Hachette Polska Sp. z o.o.
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, promocyjnych oraz PR dla książek i poradników,
- zarządzanie budżetem marketingowym – planowanie krótko- i długoterminowe, tworzenie raportów z badań konsumenckich, analiza rynku konkurencji, analiza efektywności działań marketingowych, planowanie i zakup mediów
- współpraca z: agencją badawczą, domami mediowymi, biurami reklamy wydawnictw prasowych,
- produkcja materiałów trade-marketingowych, promocyjnych i katalogów; pisanie i redagowanie tekstów
promocyjnych, newslettera, informacji prasowych,
- organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych,
- koordynacja udziału wydawnictwa w targach.
- zarządzanie budżetem marketingowym – planowanie krótko- i długoterminowe, tworzenie raportów z badań konsumenckich, analiza rynku konkurencji, analiza efektywności działań marketingowych, planowanie i zakup mediów
- współpraca z: agencją badawczą, domami mediowymi, biurami reklamy wydawnictw prasowych,
- produkcja materiałów trade-marketingowych, promocyjnych i katalogów; pisanie i redagowanie tekstów
promocyjnych, newslettera, informacji prasowych,
- organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych,
- koordynacja udziału wydawnictwa w targach.
Specjalista ds. promocji
- inicjowanie i koordynowanie projektów promocyjnych dla czasopism, książek komiksów,
- współpraca przy tworzeniu planu marketingowego dla czasopism, książek oraz komiksów,
- pozyskiwanie partnerów biznesowych, patronów, fundatorów nagród, udzielanie patronatów mediowych,
- współpraca z: dystrybutorami filmów (kino, DVD), agencjami eventowymi,
- koordynacja udziału wydawnictwa w targach oraz eventach,
- produkcja materiałów trade-marketingowych i promocyjnych.
- współpraca przy tworzeniu planu marketingowego dla czasopism, książek oraz komiksów,
- pozyskiwanie partnerów biznesowych, patronów, fundatorów nagród, udzielanie patronatów mediowych,
- współpraca z: dystrybutorami filmów (kino, DVD), agencjami eventowymi,
- koordynacja udziału wydawnictwa w targach oraz eventach,
- produkcja materiałów trade-marketingowych i promocyjnych.
Asystent w Dziale Marketingu
- inicjowanie i koordynowanie projektów promocyjnych dla czasopism, książek komiksów,
- współpraca przy tworzeniu planu marketingowego dla czasopism, książek oraz komiksów,
- pozyskiwanie partnerów biznesowych, patronów, fundatorów nagród, udzielanie patronatów mediowych,
- współpraca z: dystrybutorami filmów (kino, DVD), agencjami eventowymi,
- koordynacja udziału wydawnictwa w targach oraz eventach,
- produkcja materiałów trade-marketingowych i promocyjnych.
- współpraca przy tworzeniu planu marketingowego dla czasopism, książek oraz komiksów,
- pozyskiwanie partnerów biznesowych, patronów, fundatorów nagród, udzielanie patronatów mediowych,
- współpraca z: dystrybutorami filmów (kino, DVD), agencjami eventowymi,
- koordynacja udziału wydawnictwa w targach oraz eventach,
- produkcja materiałów trade-marketingowych i promocyjnych.
Szkolenia i kursy
Zaawansowane techniki sprzedaży - listopad 2016
Instruktor Indoor Cycling (ICG Basic)- od grudnia 2015
Marketing wydawniczy - czerwiec 2011
Instruktor Indoor Cycling (ICG Basic)- od grudnia 2015
Marketing wydawniczy - czerwiec 2011
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Kuchnia fusion, literatura, jazda na rowerze, pływanie, podróże
Inne
Prawo jazdy kat. "B"
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?