Agata Kardymowicz

Kierownik ds Produktów Szpitalnych, AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
Kierownik Produktu
Kompleksowe zarządzanie promocją grupy produktów szpitalnych (Meronem, Marcaina, Nexium, Zinforo, Diprivan):
- Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju kluczowych produktów w tym produktu nowo wprowadzanego na rynek (Zinforo) oraz całej grupy leków,
- Tworzenie brand planów poprzez dostosowanie lokalnej strategii do aktualnych trendów rynkowych oraz strategii globalnej,
- Opracowanie oraz dobór (w ścisłej współpracy z Działem Promocji Medycznej) odpowiadających na potrzeby odbiorców narzędzi marketingowych dostosowanych do kanału komunikacji: tworzenie aplikacji mobilnych na iPad, studium przypadków, konferencji, cyklu warsztatów edukacyjnych, prezentacji na oddziały szpitalne etc.
- Regularna weryfikacja oraz planowanie sprzedaży i produkcji,
- Planowanie, monitoring oraz zarządzanie budżetem promocyjnym (A&P)
- Bieżący monitoring i analiza sprzedaży,
- Nadzór nad realizacją strategii marketingowej, poprzez ścisłą współpracę z Kierownikiem Zespołu oraz Działem Promocji Medycznej
- Prowadzenie Grupy Produktowej
- Aktywne poszukiwanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności działań promocyjnych oraz sprzedaży,
- Bieżąca analiza i monitoring efektywności realizowanych działań,
- Monitoring i analiza trendów rynkowych oraz przetargów publicznych,
Ścisła współpraca z KOLs w zakresie opracowywania merytorycznych materiałów i aktywności promocyjnych
Efektywna współpraca z działami wspierającymi tj. Medycznym, Zgodności, Dystrybucji oraz
kontrahentami zewnętrznymi (np. agencje kreatywne)
Bieżąca współpraca z zespołem globalnym w ramach wprowadzania na rynek oraz realizacji
globalnej i lokalnej strategii dla leku Zinforo
AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
Kierownik Projektu AZ Dialog
Aktywny udział w tworzeniu, rozwoju i doskonaleniu projektów wielokanałowej komunikacji produktowej AZ Dialog: AZ Akademia – I, II i III edycja zgromadziły prawie 30 000 uczestników (kardiologów, pulmonologów, pediatrów i lekarzy innych specjalizacji) w całej Polsce, AZ Dialog – telemarketing, podczas 1,5 roku działania pierwsze miejsce w raportach PromoTest, jako najlepiej zapamiętana forma promocji skierowanej do lekarzy, AZ Dialog Ekspres – innowacyjna, przedstawicielska wizyta promocyjna,
Kompleksowe zarządzanie procesem zakupowym (aktywne poszukiwanie nowych,
innowacyjnych rozwiązań, kontrahentów wybór kluczowych dostawców, negocjacja
warunków współpracy, dokumentacja i akceptacje wewnętrzne, przygotowanie i zawarcie
umów)
- Ścisła współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w celu tworzenia przyjętych rozwiązań,
zapewnienia terminowości działań i dostępności innowacyjnych narzędzi tj. aplikacje mobilne,
telemarketing, strona internetowa, filmy, prezentacje multimedialne,
- Aktywne poszukiwanie rozwiązań mających na celu stałe doskonalenie projektów,
- Monitoring realizacji poszczególnych etapów projektu,
- Budżetowanie projektu, monitoring realizacji kosztowej,
- Ścisła współpraca z współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynności i zgodności
działań, w szczególności z działem marketingu, medycznym i prawnym, zgodności
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla zespołu Promocji Medycznej odpowiedzialnego
za realizację,
AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
Młodszy Kierownik Projektu AZ Dialog
Przygotowywanie i wdrażanie komunikacji wewnętrznej projektu
Ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia przekazu promocyjnego
Wsparcie proceduralne i zakupowe w zakresie wyboru kluczowych kontrahentów projektu
Organizacja, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla zespołu,
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynności i zgodności działań, w szczególności z działami marketingu, medycznym i prawnym, działem zgodności
Bieżące wsparcie Kierownika Projektu
AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
Koordynator ds. Wsparcia Nowych Modeli Biznesowych
Wsparcie proceduralne i zakupowe w zakresie wyboru kluczowych kontrahentów projektu,
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, uzyskiwanie akceptacji wewnętrznych
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynności i zgodności działań,
Organizacja i zabezpieczenie wymaganych szkoleń dla zespołu,
Ścisła współpraca z kontrahentami zewnętrznymi realizującymi projekt w celu zapewnienia
płynności działań,
Zapewnienie terminowości i dostępności materiałów edukacyjnych i promocyjnych,
Bieżące wsparcie Kierownika Projektu
AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Kompleksowa organizacja i przeprowadzanie konferencji krajowych, spotkań doradczych oraz delegowań na kongresy zagraniczne,
Przygotowywanie dokumentacji, uzyskiwanie akceptacji wewnętrznych,
Współpraca z działami marketingu i promocji medycznej w celu zapewnienia efektywności działań,
Budżetowanie, monitoring kosztów, rozliczanie projektów,
Zarządzanie kategoriami zakupowymi: business travel, MICE (aktualizacja wymagań biznesowych, kompleksowe przeprowadzenie wyboru dostawców preferowanych, bieżący monitoring współpracy),
Monitoring kosztów, negocjacje warunków współpracy w celu uzyskania dodatkowych środków w celu ich reinwestycji,
AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
Spec. ds. Zakupów
Kompleksowa organizacja i przeprowadzanie konferencji krajowych, spotkań doradczych oraz delegowań na kongresy zagraniczne,
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, uzyskiwanie akceptacji wewnętrznych,
Współpraca z działami marketingu i promocji medycznej w celu zapewnienia efektywności działań,
Budżetowanie, monitoring kosztów, rozliczanie projektów,
Zarządzanie kategoriami zakupowymi: business travel, MICE (aktualizacja wymagań biznesowych, kompleksowe przeprowadzenie wyboru dostawców preferowanych, bieżący monitoring współpracy),
Monitoring kosztów, negocjacje warunków współpracy w celu uzyskania dodatkowych środków w celu ich reinwestycji,

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.