Doświadczenie zawodowe
Menadżer ds. Nadzoru Właścicielskiego i Zarządzania Projektami
Wsparcie w nadzorze nad realizacją umów z pracownikami Centrali Spółki, wsparcie członków Zarządu, pozostałych pracowników i współpracowników Centrali Spółki w przygotowaniu umów z podmiotami zewnętrznymi, wsparcie w zakresie działań rekrutacyjnych Spółki, weryfikacja faktur kosztowych – dotyczących spraw znajdujących się pod nadzorem Pracownika – pod kątem ich zasadności i poprawności oraz opisywanie faktur na potrzeby księgowania, księgowanie wyciągów dotyczących rachunków bankowych,księgowanie zdarzeń na rachunkach maklerskich, wystawianie i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego not obciążeniowych,
wystawianie faktur w systemie finansowo-księgowym, rozliczanie delegacji pracowników i osób współpracujących z Centralą Spółki w tym członków Zarządu, wprowadzanie faktur do systemu,
porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej, zapewnienie przekazywania uporządkowanych dokumentów księgowych do Dyrektora Finansowego/Głównego Księgowego Spółki, wystawianie not korygujących, wrowadzanie do systemu finansowo-księgowego kursów walut obcych,
weryfikacja pozycji bilansowych (prowadzenie zestawienia należności i zobowiązań, prowadzenie rejestru kosztów, organizowanie i nadzorowanie zleconych transakcji, w szczególności kupna/sprzedaży akcji.
wystawianie faktur w systemie finansowo-księgowym, rozliczanie delegacji pracowników i osób współpracujących z Centralą Spółki w tym członków Zarządu, wprowadzanie faktur do systemu,
porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej, zapewnienie przekazywania uporządkowanych dokumentów księgowych do Dyrektora Finansowego/Głównego Księgowego Spółki, wystawianie not korygujących, wrowadzanie do systemu finansowo-księgowego kursów walut obcych,
weryfikacja pozycji bilansowych (prowadzenie zestawienia należności i zobowiązań, prowadzenie rejestru kosztów, organizowanie i nadzorowanie zleconych transakcji, w szczególności kupna/sprzedaży akcji.
Office Manager
Zarządzanie sprawnym funkcjonowaniem biura, organizacja działań PR w zakresie Investor Relation (analitycy, fundusze, dziennikarze), wsparcie zarządzania komunikacją na stronie internetowej, codzienny przegląd prasowy, merytoryczne kontakty z dostawcami zewnętrznymi w tym kancelarie prawne, notarialne, kooperanci, przygotowywanie odpowiednich materiałów na potrzeby spotkań Zarządu, organizacja wyjazdów biznesowych, koordynacja przepływu informacji, zarządzanie projektami w zakresie wskazanym przez przełożonego, w tym nadzór nad projektami szkoleniowymi, projektami związanymi ze spółkami zależnymi, projektami bieżącymi prowadzonymi przez spółki zależne.
Asystentka Zarządu
- Prace administracyjno-biurowe (samodzielne prowadzenie biura firmy, zarządzanie obiegiem dokumentów, prowadzenie korespondencji, archiwizację dokumentów, przygotowywanie dokumentacji i raportów, tłumaczenie dokumentów, korekty etc.);
- Prace z zakresu księgowości (samodzielne prowadzenie KPiR, przygotowywanie deklaracji podatkowych,współpraca z kontrahentami w sprawach płatności za zobowiązania oraz czuwanie nad windykacją należności, sporządzanie raportów okresowych dla Zarządu, prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji etc.);
- Prace kadrowo-płacowe (sporządzanie list płac dla pracowników, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń i świadectw pracy, akta osobowe, urlopy, rozliczanie składek ZUS, wystawianie zaświadczeń etc.);
- Bieżące wsparcie członków Zarządu w realizowanych działaniach.
- Prace z zakresu księgowości (samodzielne prowadzenie KPiR, przygotowywanie deklaracji podatkowych,współpraca z kontrahentami w sprawach płatności za zobowiązania oraz czuwanie nad windykacją należności, sporządzanie raportów okresowych dla Zarządu, prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji etc.);
- Prace kadrowo-płacowe (sporządzanie list płac dla pracowników, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń i świadectw pracy, akta osobowe, urlopy, rozliczanie składek ZUS, wystawianie zaświadczeń etc.);
- Bieżące wsparcie członków Zarządu w realizowanych działaniach.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.