Agata Gołuchowska

Copywriter w Uczelnia Łazarskiego
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Freshmail Kampanie reklamowe kreacja i nadzór nad realizacją Copywriting i redagowanie tekstów AdWords podstawy CMS: TYPO3

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

IAB Polska
Menedżer ds. komunikacji i marketingu
Uczelnia Łazarskiego
Koordynator ds. komunikacji
Uczelnia Łazarskiego
Jestem odpowiedzialna za obszar kampanii reklamowych i mediów własnych Uczelni:

• przygotowuję pomysły na główny przekaz kampanii zgodny z założeniami i pozycjonowaniem marki,
• koordynuję całkowity proces przygotowania kreacji reklamowych (od dostarczenia treści, poprzez współpracę z grafikiem, do przygotowania konkretnych reklam prasowych, online czy billboardów),
• nadzoruję prowadzenie kampanii AdWords,
• kieruję przygotowaniem broszur wizerunkowych, produktowych i innych druków marketingowych,
• koordynuję proces projektowania i implementacji nowej strony www,
• jestem głównym redaktorem strony www,
• zajmuję się przygotowaniem oraz wysyłką mailingów sprzedażowych i newsletterów,
• odpowiadam za spójność przekazu komunikatów wewnętrznych i zewnętrznych Uczelni.
Uczelnia Łazarskiego
Copywriter
Uczelnia Łazarskiego
Marketing w Praktyce Media i Szkolenia
Copywriter/ specjalista ds. szkoleń
• redagowanie treści do reklam prasowych i online oraz na firmowe strony www
• dostarczanie treści do mailingów sprzedażowych i newsletterów,
• tworzenie harmonogramów i nadzór nad prawidłową wysyłką mailingów,
• tworzenie komunikatów w mediach społecznościowych,
• kompleksowa organizacja szkoleń i wykładów marketingowych,
• kontakty z klientami i dostawcami usług.
Logo
Specjalista ds. szkoleń
Hensen Polska Sp. z o.o.
• kontakty z klientami i dostawcami usług.
• organizacja szkoleń (badanie potrzeb szkoleniowych, nadzór nad właściwym wykonaniem usługi, ocena efektywności),
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji,
• przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej,
• rekrutacja i zarządzanie systemem szkoleń wewnętrznych pracowników,
• nadzór nad prawidłowym uzupełnianiem baz danych,
• tworzenie szkoleń umiejętności miękkich w formie e-learning,
• tworzenie działu „ aktualności” na stronie internetowej,
• pozyskiwanie klientów.
Logo
Młodszy specjalista ds. szkoleń
Hensen Sp. z o.o.

Szkolenia i kursy

•szkolenie: Google AdWords poziom podstawowy,
listopad 2015

•szkolenie: Webwriting i content marketing
wrzesień 2014,

• szkolenie: E-mail marketing dla profesjonalistów
kwiecień 2014,

• szkolenie: Zarządzanie czasem
luty 2011,

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, studia podyplomowe
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Grupy

29 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
e-learning
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
księgowość budżetowa
księgowość budżetowa
GRUPA skupia księgowych budżetowych,w szczególności z zakresu OŚWIATY
Naliczanie płac
Naliczanie płac
zapraszam do dyskusji na temat naliczania płac w szczególności rozwiązywania trudnych przypadków.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie