Umiejętności
Magento
Microsoft Office
SAP
Prawo jazdy kat B
Języki
francuski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
- praca w systemie SAP: księgowanie faktur od dostawców, wystawianie faktur do klientów,
prowadzenie gospodarki magazynowej;
- przygotowywanie raportów sprzedaży oraz przewidywań sprzedaży;
- współpraca z dostawcami zagranicznymi;
- nadzór nad dostawami zagranicznymi;
- monitorowanie dostaw, sporządzanie statusu dostaw;
- przygotowywanie ofert dla klientów (w zastępstwie).
prowadzenie gospodarki magazynowej;
- przygotowywanie raportów sprzedaży oraz przewidywań sprzedaży;
- współpraca z dostawcami zagranicznymi;
- nadzór nad dostawami zagranicznymi;
- monitorowanie dostaw, sporządzanie statusu dostaw;
- przygotowywanie ofert dla klientów (w zastępstwie).
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- obsługa klienta francuskojęzycznego (kontakt telefoniczny oraz mailowy, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji);
- tłumaczenia;
- tworzenie ankiet w oparciu o oprogramowanie Survey Monkey;
- raportowanie i analiza zadowolenia klienta;
- raportowanie zwrotów i odszkodowań;
- współpraca z firmą kurierską UPS (monitorowanie przesyłek, składanie reklamacji, inicjowanie procedur poszukiwawczych);
- wsparcie dla szwedzkiego oddziału (kontakt mailowy w języku angielskim);
- raportowanie bieżących problemów technicznych;
- przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych;
- udział w projektach;
- zastępstwo kierownika działu i nadzór nad zespołem.
- tłumaczenia;
- tworzenie ankiet w oparciu o oprogramowanie Survey Monkey;
- raportowanie i analiza zadowolenia klienta;
- raportowanie zwrotów i odszkodowań;
- współpraca z firmą kurierską UPS (monitorowanie przesyłek, składanie reklamacji, inicjowanie procedur poszukiwawczych);
- wsparcie dla szwedzkiego oddziału (kontakt mailowy w języku angielskim);
- raportowanie bieżących problemów technicznych;
- przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych;
- udział w projektach;
- zastępstwo kierownika działu i nadzór nad zespołem.
Szkolenia i kursy
1. TOYOTSU WAY - warsztat szkoleniowy z zakresu wartości korporacyjnych Toyota Tsusho.
2. NEGOCJACJE ZAKUPOWE - efektywne negocjacje zakupowe, budowanie postawy efektywnego negocjatora, strategie negocjacyjne z uwzględnieniem różnic kulturowych pomiędzy rynkiem europejskim a azjatyckim, taktyki negocjacyjne, różnice między negocjacjami bezpośrednimi a telefonicznymi.
3. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - wyznaczanie granic w kontakcie z Klientem, sprowadzenia komunikacji do poziomu społecznego, kluczowe narzędzia sprzedażowe, dostrojenie się do predyspozycji osobowościowych Klienta.
2. NEGOCJACJE ZAKUPOWE - efektywne negocjacje zakupowe, budowanie postawy efektywnego negocjatora, strategie negocjacyjne z uwzględnieniem różnic kulturowych pomiędzy rynkiem europejskim a azjatyckim, taktyki negocjacyjne, różnice między negocjacjami bezpośrednimi a telefonicznymi.
3. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - wyznaczanie granic w kontakcie z Klientem, sprowadzenia komunikacji do poziomu społecznego, kluczowe narzędzia sprzedażowe, dostrojenie się do predyspozycji osobowościowych Klienta.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
Inne
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
kuchnia wegańska
literatura faktu
zumba
BLW
literatura faktu
zumba
BLW