Agata Fijałkowska

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji, CEVA Logistics
Sosnowiec, śląskie

Umiejętności

Sumienność elastyczność odpowiedzialność komunikatywność praca samodzielna i zespołowa Pakiet MS Offfice

Języki

angielski
dobry
503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 874807125


Varnish cache server

Szkolenia i kursy

09.2022 - Tworzenie serwisów www Organizator:Recon Consulting Sp. z o.o.
01.2018 - Szkolenie z programu Microsoft Dynamics NAV 2016 Organizator: Gi Group
09.2017- Szkolenie z Komunikacji Interepersonalnej Organizator: SENSE consulting sp. z o.o.
09.2017- Szkolenie - Pracownik HR - Organizator: SENSE consulting sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Socjologia, specjalność : komunikacja personalna w organizacji, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Praca socjalna, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Profil socjalny, średnie
Zespół Szkół Technicznych i Licealnych w Sosnowcu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace

Zainteresowania

Psychologia społeczna, HR, literatura (faktu, romantyczna)