Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
• Sprzedaż konferencji dla kanałów B2B, B2C
• Podtrzymywanie relacji z klientem stałym , potencjalnym
• Badanie potrzeb rynku usług szkoleniowych, konferencyjnych
• Tworzenie materiałów na potrzeby konferencji
• Tworzenie bazy danych klientów, wprowadzanie danych do systemu, tworzenie raportów sprzedażowych (CRM , Perdix)
• współpraca z działem reklamy w zakresie rezerwacji miejsca na ogłoszenia płatne
• współpraca z działami reklamy, z działem sponsoringu
• Wprowadzanie danych do systemu,
• Pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych
• Podtrzymywanie relacji z klientem stałym , potencjalnym
• Badanie potrzeb rynku usług szkoleniowych, konferencyjnych
• Tworzenie materiałów na potrzeby konferencji
• Tworzenie bazy danych klientów, wprowadzanie danych do systemu, tworzenie raportów sprzedażowych (CRM , Perdix)
• współpraca z działem reklamy w zakresie rezerwacji miejsca na ogłoszenia płatne
• współpraca z działami reklamy, z działem sponsoringu
• Wprowadzanie danych do systemu,
• Pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych
Specjalista ds. sprzedaży i promocji
- Telemarketing – promowanie firmy, pozyskiwanie klientów w drodze kontaktu telefonicznego,
- Budowanie bazy klientów NAVIGO Grupa
- Promocja firmy na portalach społecznościowych
- spotkań promocyjnych dla klientów – otwarte szkolenia pokazowe
- składanie dokumentacji ofertowej, przetargów
- Budowanie bazy klientów NAVIGO Grupa
- Promocja firmy na portalach społecznościowych
- spotkań promocyjnych dla klientów – otwarte szkolenia pokazowe
- składanie dokumentacji ofertowej, przetargów
Specjalista relacji z klientem
od VII 2009 – do VI 2013 Specjalista relacji z klientem w Profirma Sp. z o. o. Zakres obowiązków:
• Administrator systemu CRM
• Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych z podstaw obsługi systemu CRM
• Organizacja szkoleń zamkniętych oraz otwartych
• sprzedaż usług szkoleniowo-doradczych
• tworzenie ofert na potrzeby klienta indywidualnego
• podtrzymywanie relacji z klientem (opieka, badanie potrzeb, rozmowy indywidualne)
• pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i barterowych (prasa, radio, TV, Internet)
• składanie ofert przetargowych (kompletowanie dokumentów, analiza przetargowa, pozyskiwanie trenerów zewnętrznych)
• tworzenie wzorów listów referencyjnych, pozyskiwanie rekomendacji po zakończonych projektach
• czynny udział w organizowaniu bieżących projektów komercyjnych oraz unijnych (m. in. organizacja sesji Development Center, Assesment Center)
• Obsługa strony internetowej
• Administrator systemu CRM
• Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych z podstaw obsługi systemu CRM
• Organizacja szkoleń zamkniętych oraz otwartych
• sprzedaż usług szkoleniowo-doradczych
• tworzenie ofert na potrzeby klienta indywidualnego
• podtrzymywanie relacji z klientem (opieka, badanie potrzeb, rozmowy indywidualne)
• pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i barterowych (prasa, radio, TV, Internet)
• składanie ofert przetargowych (kompletowanie dokumentów, analiza przetargowa, pozyskiwanie trenerów zewnętrznych)
• tworzenie wzorów listów referencyjnych, pozyskiwanie rekomendacji po zakończonych projektach
• czynny udział w organizowaniu bieżących projektów komercyjnych oraz unijnych (m. in. organizacja sesji Development Center, Assesment Center)
• Obsługa strony internetowej
Szkolenia i kursy
Ukończyła Wydział Filologii Polskiej (specjalizacja ‘Filologia dla mediów’) na Uniwersytecie Warszawskim. W trakcie swojej kariery zawodowej wspierała organizacje pozarządowe oraz firmy z branży HR w zakresie organizacji i realizacji projektów szkoleniowo – doradczych, oraz marketingowych (social media).
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Inne
Miłośniczka kultury południowowschodniego Podlasia.
Grupy
NAVIGO Grupa
Grupa dla Klientów NAVIGO Grupy oraz osób współpracujących z nami lub zainteresowanych tym, co robimy i co mamy do zaproponowania. Zapraszamy!
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
zapraszam wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz zainteresowanych tematyką HR
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Talent Management
Zarządzanie talentami to ich wyszukiwanie, planowanie im karier, rozwijanie i takie nagradzanie, by nie chcieli odejść z pracy.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker