Umiejętności
Call Center
Coaching
Mentoring
Microsoft Excel
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Bankowość
Obsługa klienta
Przywództwo
techniki sprzedażowe
praca w zespole
nastawienie na cel
Budowanie zespołu
Wyznaczanie celów
rynek kapitałowy
Szkolenia sprzedażowe
prowadzenie szkoleń i warsztatów
wdrażanie nowych projektów
Motywowanie pracowników do efektywnych działań
inwestycje
Zadaniowość
rekrutowanie procowników
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
koordynator zespołu
-zarządzanie zespołem
-wdrażanie nowych pracowników
-motywowanie i wyznaczanie celów pracownikom
-raportowanie wyników
-planowanie i wdrażanie nowych projektów
-współtworzenie wskaźników KPI, plików oceny pracowników
-monitorowanie poziomu i efektywności rozmów, prowadzenie szkoleń z tego zakresu
-rekrutowanie nowych pracowników
-organizacja pracy zespołu
-mentoring, coaching, szkolenia nowych i pracujących osób
-tworzenie standardów telefonicznej obsługi Klienta
-wdrażanie nowych pracowników
-motywowanie i wyznaczanie celów pracownikom
-raportowanie wyników
-planowanie i wdrażanie nowych projektów
-współtworzenie wskaźników KPI, plików oceny pracowników
-monitorowanie poziomu i efektywności rozmów, prowadzenie szkoleń z tego zakresu
-rekrutowanie nowych pracowników
-organizacja pracy zespołu
-mentoring, coaching, szkolenia nowych i pracujących osób
-tworzenie standardów telefonicznej obsługi Klienta
Koordynator Zespołu Sprzedażowego
-zarządzanie 12 osobowym zespołem (grupa inwestycyjna)
-wdrażanie nowych pracowników
-motywowanie i wyznaczanie celów pracownikom
-raportowanie wyników
-monitorowanie poziomu i efektywności rozmów, prowadzenie szkoleń z tego zakresu
-rekrutowanie nowych pracowników
-organizacja pracy zespołu
-mentoring, coaching, szkolenia nowych i pracujących osób
-tworzenie standardów telefonicznej obsługi Klienta
-nadzorowanie sprzedaży kredytów firmowych
-zarządzanie zespołem sprzedaży kredytów gotówkowych
-wdrażanie nowych pracowników
-motywowanie i wyznaczanie celów pracownikom
-raportowanie wyników
-monitorowanie poziomu i efektywności rozmów, prowadzenie szkoleń z tego zakresu
-rekrutowanie nowych pracowników
-organizacja pracy zespołu
-mentoring, coaching, szkolenia nowych i pracujących osób
-tworzenie standardów telefonicznej obsługi Klienta
-nadzorowanie sprzedaży kredytów firmowych
-zarządzanie zespołem sprzedaży kredytów gotówkowych
wystawiono
Ada, to niezwykle pozytywna osoba, charyzmatyczna. Do swoich obowiązków i zadań, podchodzi zawsze z bardzo dużym zaangażowaniem oraz motywacją. Potrafi świetnie motywować swój zespół do działania, co przekłada się na skuteczność w działaniu. Kreatywna, z dozą poczucia humoru, potrafi dobrze zdiagnozować sytuację, przewidzieć jej skutki i podjąć właściwe działania aby w jak najbardziej skuteczny sposób, znaleźć rozwiązanie. Współpraca z nią, to czysta przyjemność.
Supervisor Contact Center
-zarządzanie 12 osobowym zespołem (grupa kredytowa)
-wdrażanie nowych pracowników
-motywowanie i wyznaczanie celów pracownikom
-raportowanie wyników
-monitorowanie poziomu i efektywności rozmów, prowadzenie szkoleń z tego zakresu
-wdrażanie nowych pracowników
-motywowanie i wyznaczanie celów pracownikom
-raportowanie wyników
-monitorowanie poziomu i efektywności rozmów, prowadzenie szkoleń z tego zakresu
wystawiono
Miałem przyjemność współpracy z Adą kiedy pracowała na stanowisku Opiekuna Klienta a także później, kiedy awansowała na stanowisko Supervisor'a Contact Center Open Finance.
Ada zawsze wykazywała się bardzo dobrym nastawieniem do pracy, dużą dawką dobrego humoru oraz optymizmy, co dobrze wpływało na grupę w której pracowała a także na grupę, którą później przewodziła.
Nie miała ona "łatwego" środowiska pracy, gdyż bardzo często powierzane były jej nowe projekty, do których musiała przygotować Zespół i pociągnąć za sobą swoich Pracowników. Wykazywała się przy tym dużą kreatywnością i zadaniowością.
Praca z Adą to była przyjemność i zawsze - kiedy pracowała w moim oddziale - mogłem na nią liczyć/ Po przejściu do innego działu także bardzo dobrze nam się współpracowało.
Ada zawsze wykazywała się bardzo dobrym nastawieniem do pracy, dużą dawką dobrego humoru oraz optymizmy, co dobrze wpływało na grupę w której pracowała a także na grupę, którą później przewodziła.
Nie miała ona "łatwego" środowiska pracy, gdyż bardzo często powierzane były jej nowe projekty, do których musiała przygotować Zespół i pociągnąć za sobą swoich Pracowników. Wykazywała się przy tym dużą kreatywnością i zadaniowością.
Praca z Adą to była przyjemność i zawsze - kiedy pracowała w moim oddziale - mogłem na nią liczyć/ Po przejściu do innego działu także bardzo dobrze nam się współpracowało.
Szkolenia i kursy
-Budowanie atmosfery efektywnej współpracy zespołowej - Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
-Psychologia sprzedaży - Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
-Coaching operacyjny jako narzędzie wspierania rozwoju pracowników - - Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
-Zarządzanie coachingowe -- Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
-Trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem - - Europejski Instytut Psychologii Biznesu
-Automotywacja i motywowanie pracowników - Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
-Excel bez tajemnic.
-Psychologia sprzedaży - Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
-Coaching operacyjny jako narzędzie wspierania rozwoju pracowników - - Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
-Zarządzanie coachingowe -- Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
-Trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem - - Europejski Instytut Psychologii Biznesu
-Automotywacja i motywowanie pracowników - Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
-Excel bez tajemnic.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Muzyka
Organizacje
ŚDM