Adrianna Franc

sales manager, specjalista w zakresie marketingu i PR
Twardogóra, dolnośląskie

Języki

hiszpański
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Współwłaściciel
Kuchenne Rewolucje na Wymiar Meble Franc www.meblefranc.pl
Pozyskiwanie klientów, reklama i marketing. Wejścia na rynek z ofertą mebli kuchennych, szaf wnękowych, mebli łazienkowych pod własną marką.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu
Z-ca kierownika działu metodyczno-organziacyjnego
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA WE WROCŁAWIU – stanowisko z-ca kierownika działu metodyczno-organizacyjnego – zrealizowane zadania: opracowanie i wdrożenie nowych strategii marketingowych, przygotowywanie planów marketingowych krótko i długoterminowych, prowadzenie kampanii społecznym nagłaśniających problem niedoboru krwi w otoczeniu internetowym, w prasie, telewizji, radiu, na billboardach, w środkach komunikacji miejskiej, prowadzenie prelekcji dla dzieci i młodzieży Dolnośląskich Szkół i Uczelni Wyższych, skuteczne pozyskanie sponsorów i partnerów biznesowych, dzięki którym realizowane są plany marketingowe; prowadzenie wykładów dla personelu medycznego pn. Organizacja Służby Krwi w Polsce; nawiązanie współpracy ze Służbą Krwi na Ukrainie, Mołdawii, w Norwegii oraz na Węgrzech; nawiązywanie kontaktów handlowych z importerami osocza zagranicą. Stały kontakt z mediami, udzielanie wywiadów, przygotowywanie materiałów prasowych. Wyszukiwanie i sporządzanie wniosków o dotacje z programów dotacyjnych. W listopadzie moje działania zostały nagrodzone podczas Plebiscytu III Międzynarodowego Forum Promocji i Profilaktyki Zdrowotnej Know Health 2013, gdzie Centrum zajęło II miejsce w kategorii "Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia"
Logo
SALES MANAGER
Concept PHU s.c.
LCN CONCEPT WROCŁAW – stanowisko SALES MANAGER – odpowiedzialność za zwiększenie obrotów w firmie, pozyskiwanie nowych klientów, przedstawicieli i salonów autoryzowanych na terenie kraju, zbudowanie działu sprzedaży, wprowadzenia nowego oprogramowania w firmie, opracowanie systemu motywacyjnego dla pracowników firmy, stworzenie struktury HR od podstaw, stworzenie i zarządzanie stroną internetową, dobieranie odpowiednich narzędzi marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży, odpowiedzialność za działania działu reklamy i marketingu oraz działu szkoleń, prowadzenie kampanii internetowych (np. Google – AdWors), organizowanie pokazów i prezentacji firmowych na terenie kraju, uczestnictwo na targach branżowych
Logo
MANAGER ODDZIAŁU
BUSINESS SOLUTIONS CO. o/ Wrocław
prowadzenie oddziału firmy, zarządzanie i kierowanie kilkuosobowym zespołem pracowników, organizacja czasu pracy, rekrutacja i szkolenia przyszłych pracowników z zakresu negocjacji handlowych i obsługi klienta biznesowego, realizacja planów sprzedażowych wyznaczonych przez centralę firmy, prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi (MSP), negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi partnerami handlowymi firmy, koordynowanie współpracy między klientami Business Solutions, obsługa firm krajowych i zagranicznych polegająca na doprowadzeniu do transakcji handlowych (transakcji pieniężnych oraz barterowych)
Logo
stanowisko specjalisty ds. exportu
Fabryka Mebli „Andrzej Gawin”
prowadzenie rozmów handlowych w języku hiszpańskim, pozyskiwanie nowych i obsługa stałych klientów z rynku hiszpańskiego i portugalskiego, prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami zagranicznymi w języku obcym, bieżąca współpraca z Ambasadą Polską w Hiszpanii i Izbami Handlowymi na terenie Hiszpanii, liczne wyjazdy zagraniczne w celach służbowych

Szkolenia i kursy

„Razem do samodzielności” – szkolenie dla organizacji pozarządowych- szkolenie organizowane przez Wrocławskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3
„Obsługa Aplikacji WebCM”- szkolenie w Telvinet Sp. zo.o.
„Współpraca z biznesem i przygotowywanie oferty sponsorskiej” – szkolenie organizowane przez Wrocławskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3
„ABC Eksportera” – internetowe szkolenie prowadzone przez Akademię Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
„BHP w sektorze MŚP” – internetowe szkolenie prowadzone przez Akademię Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
„Zarządzanie jakością w MŚP” – internetowe szkolenie prowadzone przez Akademię Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
„Marketing internetowy i e-commerce w MŚP” – internetowe szkolenie prowadzone przez Akademię Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
„Negocjacje handlowe w MŚP” – internetowe szkolenie prowadzone przez Akademię Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
„Planowanie własnej kariery zawodowej” – internetowe szkolenie prowadzone przez Akademię Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
„Obsługa klienta biznesowego – aktywna sprzedaż towarów i usług” - prowadzone przez firmę Centrum Koordynacji Biznesu
„Nowoczesna psychologia sprzedaży” - prowadzone przez firmę Salomon Consulting
„Przegląd źródeł finansowania NGO” - prowadzone przez „Umbrella” – pozadotacyjne źródła finansowania działalności; dotacje jako źródło finansowania projektów, zasady analizy dokumentów programowych
"Marketing Multikanałowy" - nowoczesne kanały marketingowe, emailing, faksmailing, voicemailing, smsmailing
"RODO" - szkolenie wewnętrzne

Edukacja

Logo
Specjalność: Strategie w zarządzaniu przedsiębiorstwem , magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Logo
Specjalność Zarządzanie Turystyką , licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości we Wrocławiu
Logo
Profil informatyczny , średnie
I Liceum Ogólnokształcące im. J. Słowackiego w Oleśnicy

Zainteresowania

podróże - szczególnie uwielbiam nasze Morze Bałtyckie, kulinaria, zwierzęta,

Organizacje

„STOWARZYSZENIE POKREWNA KROPLA”
członek komisji rewizyjnej, specjalista ds. marketingu i sponsoringu; pozyskiwanie funduszy na działalność statutową, opracowywanie strategii marketingowych dla Stowarzyszenia

PROWADZENIE SZKOLEŃ z zakresu obsługi klienta dla pracowników RCKiK – tematy: manipulacja w kontaktach z klientem (partnerem, krwiodawcą), typy osobowości, marketing usług zdrowotnych, strategia marketingowa dla RCKiK, etapy rozmowy z klientem, różnice między rozmową telefoniczną z bezpośrednim kontaktem, najważniejsze w autoprezentacji, metaprogramy

SECRET CLIENT – prowadzenie badań marketingowych na zlecenie firm zajmujących się optymalizacją jakości obsługi

Inne

biegła obsługa komputera (Word, Excel, Access, Subiekt GT, Rewizor, Power Point, Internet i inne), prawo jazdy kat. B od roku 1997r., dyspozycyjność, bezkonfliktowość i umiejętność łagodzenia konfliktów, zdolność szybkiego uczenia się, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność i otwartość, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, wysoka kultura osobista,

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.