Adriana Tynor

Adriana Tynor

Vendor Manager / Head of Administration, Euroscript Polska Sp.zo.o.
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Delivery Unit Manager
Amplexor Polska Sp.zo.o.
Zarządzanie Działem Tłumaczeń ( zespół 18 osobowy)
Ustalanie celów i kluczowych wskaźników efektywności dla Działu Tłumaczeń w oparciu o regionalną strategię;
Monitorowanie wydajności Działu Tłumaczeń i wdrażanie zmian i korekt do procesu realizacji zleceń;
Składanie raportów i analizowanie wydajności dla Regional LS Delivery Director (CEE);
Nadzorowanie i monitorowanie realizacji projektów, zapewnianie przestrzegania terminów, kosztów, procedur, metodologii, wymogów klienta i ustalonych standardów jakości, w tym składanie raportów o stanie projektów zgodnie z odpowiednimi Planami Jakości Projektów.;
Wdrażanie działań zapobiegających opóźnieniom i reklamacjom. Aktywne zarządzanie zespołami realizacyjnymi w ramach Działu Tłumaczeń;
Monitorowanie wydajności i wdrażanie środków koniecznych do osiągnięcia ustalonych celów;
Aktywne nadzorowanie korzystania z usług dostawców i zapewnianie utrzymania/stałego usprawniania zasobów, profili, umiejętności i cen;
Zapewnianie systematycznej oceny jakości i stosowania procedur kontroli w celu zapewnienia spójnej jakości wszystkich głównych projektów. Prowadzenie dokumentacji do celów audytu;
Sprawne zarządzanie informacjami zwrotnymi od klienta zgodnie z firmową procedurą zarządzania reklamacjami we współpracy z Działem Zarządzania Jakością oraz podejmowanie działań naprawczych i zapobiegawczych;
Reprezentowanie Działu Tłumaczeń w kontaktach z klientami (zewnętrznymi i wewnętrznymi) w ramach wydarzeń publicznych (np. targi i wystawy);
Komunikacja i wymiana informacji z innymi menedżerami ds. realizacji w ramach regionu i poza nim;
Wsparcie operacyjne rozwiązań, oraz ogólne wsparcie portfela usług grupy w zakresie tłumaczeń;
Wspieranie Regional LS Delivery Director (CEE) we wdrażaniu projektów na szczeblu grupy poprzez zapewnianie/wdrażanie wymaganych zasobów, procesów i narzędzi;
W razie konieczności wspieranie poszczególnych projektów lub kierowanie nimi;
Rekrutacja koordynatorów i tłumaczy wewnętrzych;
Euroscript Polska Sp z o.o.
Service Manager/ Vendor Manager
Zarządzanie usługami w zakresie całego cyklu projektowego (organizacja, planowanie, wykonanie, monitoring i zamknięcie);
Zarządzanie zwykłymi i niestandardowymi wymogami klientów oraz zapewnianie świadczenia usług zgodnie z wytycznymi;
Wspieranie procesu sprzedaży;
Zarządzanie satysfakcją klienta i rozpoznawanie negatywnych tendencji;
Zapewnianie planowania projektów usługowych i pełnej zgodności z procesem zarządzania usługami i metodologią firmy;
Analizowanie zleconych usług w celu określenia i sprawdzenia koniecznych narzędzi produkcyjnych i tłumaczeniowych;
Identyfikowanie zasobów (jakość i kompetencje) koniecznych na poszczególnych etapach prac i rezerwowanie zasobów w poszczególnych zespołach produkcyjnych;
Uzgadnianie wymogów i kwestii technicznych w ramach projektów z przedstawicielami klientów;
Zapobieganie i rozwiązywanie problemów mogących zagrozić płynności procesu produkcji;
Nadzorowanie i monitorowanie realizacji usług zapewniając przestrzeganie terminów, kosztów, standardów/metodologii i ustalonych standardów jakości;
Raportowanie i zarządzanie kluczowymi wskaźnikami efektywności (przychód, marża brutto, satysfakcja klienta);
Nadzorowanie i monitorowanie zamówień klientów i cenników;
Zamykanie projektów poprzez rozpoczęcie fakturowania i procesu kalkulacyjnego, jak również analiza powykonawcza projektu i zachowywanie doświadczeń dla celów przyszłych projektów;
Rozwijanie stosunków biznesowych i sprzedaży krzyżowej.
Euroscript Polska Sp z o.o.
Prokurent czynny do czasu ustanowienia nowego Prezesa firmy
Logo
Vendor Manager / Head of Administration
Eurosript Polska Sp.zo.o.
Vendor Management:
Zapewnianie zasobów zewnętrznych zgodnie z lokalnymi wymogami w zakresie sprzedaży i produkcji;
Ocena i określanie wymogów dla zasobów zewnętrznych, zarządzanie podaniami o pracę i ich wstępna selekcja;
Aktywne poszukiwanie i identyfikowanie potencjalnych zasobów, wybieranie i dalsza analiza potencjalnych zasobów;
Określanie odpowiednich procedur testowych dla procesu kwalifikacji zasobów;
Zarządzanie tłumaczeniami próbnymi;
Negocjowanie warunków świadczenia nabywanych usług, zbieranie danych i prowadzenie dokumentacji dotyczących dostawców; Zarządzanie umowami o gwarantowanym poziomie świadczenia usług;
Wspieranie i monitorowanie procesu integracji i rozwoju dostawców, stałe monitorowanie jakości i wydajności pracy dostawców; Organizowanie środków naprawczych w odpowiedzi na problemy dostawców z utrzymaniem jakości;
Promowanie korzystania z usług nowych dostawców,;
Wspieranie zespołów ds. sprzedaży w zakresie kwestii dotyczących zasobów w ramach przetargów i wycen;
Identyfikowanie rozwiązań w zakresie zasobów w grupie euroscript;
Wspieranie rozwoju zarządzania dostawcami w grupie euroscript;
Śledzenie nowości w środowisku osób zajmujących się zawodowo językiem;
Zarządzanie projektami: wdrażanie nowych projektów;
Administracja;
Zarządzanie Zespołem Administracji (3osoby)
Zasoby ludzkie: rekrutacja – przygotowywanie ogłoszeń, wstępna selekcja życiorysów, prowadzenie bazy kandydatów, planowanie i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, przekazywanie rekomendacji menedżerom.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz pozostałe spółki powiązane kapitałowo, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn.
29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 88’
Zarządzanie Działem Administracyjnym, koordynacja umów zewnętrznych, koordynacja kontaktów z euroscript Luksemburg (kwestie finansowe, przetargi), monitowanie klientów, fakturowanie, organizowanie przetargów zagranicznych.
Euroscript Polska Sp z o.o.
Office Manager
Aktualne główne obowiązki:
zarządzanie działem administracji, fakturowanie, windykacja, kontroling finansowo-administracyjny, zarządzanie umowami, koordynacja kontraktów z klientami i dostawcami, monitorowanie zasad dotyczących prawa pracy w spółce, rozliczanie delegacji, prowadzenie kasy gotówkowej, kontakty z bankami i urzędami, przygotowywanie ofert do przetargów, raportowanie do Spółki „Matki” w Luksemburgu, kontakty z współpracującymi Spółkami w Europie, nadzór nad pracownikami działu personalnego, wspomaganie działu sprzedaży w organizacji targów dla potencjalnych pracowników, miejsc marketingowych na konferencjach, oraz w drobnym marketingu

Szkolenia i kursy

Prince2 Foundation

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Obsługa klienta
Energia

Inne

Znajomość programów komputerowych:
Ms Office , Ms Windows, Internet,