Adrian Skrzypiński

Przedstawiciel Handlowy Ds. Kluczowych Klientów
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Profesjonalne podejście obsługa komputera Prowadzenie szkoleń Odporność na stres Sprzedaż Obsługa klienta Zarządzanie klientami samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Umiejętności komunikacyjne Umiejętność budowania relacji z ludźmi Nastawienie na osiąganie wyników umiejętność pracy pod presją czas

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Przedstawiciel Handlowy ds Kluczowych Klientów
Edgewell Personal Care
-Aktywna sprzedaż produktów firmy poprzez uczestnictwo w przygotowaniu zamówień celem zapewnienia ciągłej dostępności towarów u klientów sieciowych
-Realizowanie dodatkowych ekspozycji
-Zapewnienie odpowiedniego ułożenia towarów na półce
-Osiąganie celów sprzedażowych
-Organizowanie i wdrażanie dodatkowych aktywności sklepowych zgodnych z priorytetami danego okresu, w ramach otrzymanych budżetów
-Kontrola i raportowanie odsprzedaży produktów konsumenckich
-Utrzymywanie kontaktów z decydentami celem realizacji celów biznesowych firmy
-Zapewnienie ekspozycji towarów na półkach sklepowych według otrzymanych zaleceń
-Wykonywanie i wysyłanie uzgodnionych raportów w terminie
-Kontrola i raportowanie dotyczące jakości wykonania pracy przez zewnętrzne firmy wykładające towary na półki (merchandiserów)
Lotte Wedel Sp.z o.o
Przedstawiciel handlowy
- Realizacja planów sprzedażowych
- Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji
- Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Realizacja zamówień
- Prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi
- Sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy
- Utrzymywanie właściwej ekspozycji w sklepie
- Zarządzanie budżetami
FAMILY LIFE Sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy
- Określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców
- Sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także w razie konieczności ich korygowanie
- Działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów
- Prezentację oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
- Negocjację warunków zawieranych transakcji
- Realizację zamówień ze strony klientów; dostawę towaru
- Dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- Prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi
- Prowadzenie bazy danych klientów
- Sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy
Shell Business Operations Kraków
Pracownik obsługi klienta
- Sprzedaż paliw oraz innych towarów dostępnych na stacji, dokumentowanie ich obrotu
- Obsługa klienta
- Przyjmowanie dostaw
- Właściwa ekspozycja produktów
- Dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy
- Obsługa komputerów i kasy fiskalnej
- Wystawianie faktur
- Sporządzanie raportów
- Odpowiedzialność za pieniądze

Szkolenia i kursy

-Napełnianie zbiorników LPG luty 2012
Transportowy Dozór Techniczny Oddział Terenowy w Gdańsku

Obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych kat. II WJO i wymiany butli wrzesień 2014
BHP24 Sp. z o.o. ul. Gen Meriana C. Copopera 12G/LU 7 01-315 Warszawa

Przedstawiciel Handlowy luty 2015
Ośrodek Kształcenia Zawodowego Okz

Edukacja

Logo
Technologia żywności i żywienie człowieka, średnie
Zespół Szkół Chemicznych im. Marii Skłodowskiej - Curie we Włocławku
Logo
Kucharz, zawodowe
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

- Piłka nożna
- Jazda rowerem
- Siłownia
- Kuchnia
- Podróże