Adrian Kornacki

Media Planner / Buyer
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing E-commerce Facebook Marketing Social Media Social Media Marketing Strategia marketingowa Facebook advertising Performance marketing Reklama Online Strategia

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BrainJuice
Strategy Media Planner
Czym się zajmowałem?

• Przygotowaniem i współpracą przy opracowywaniu strategii komunikacji dla przyszłych i obecnych Klientów.
• Udziałem w procesach przetargowych i współpracą w ramach przygotowywania ofert.
• Kontrolą realizacji założonych działań w obszarze strategii - KPI, budżety.
• Rekomendacją, planowaniem i zakupem mediów online.
• Poszukiwaniem nowych rozwiązań, insightów i sposobów na osiągnięcie celów Klienta..
• Wsparciem merytorycznym dla zespołu agencyjnego i Klientów.

Klienci: Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, Captain Morgan, World Class, Mercedes-Benz, L'OCCITANE en Provence, Bodymax, Moller's, Multimedia, Jet Story, Raben, Centrum Nauk Kopernik, Danfoss, podmioty z branży deweloperskiej oraz medycznej.
OMD Poland
Social Media Planner
Czym się zajmuję?

W zakresie kampanii mediowych:
• Planowanie i prowadzenie kampanii social media.
• Optymalizacja kampanii i ich raportowanie.
• Wsparcie w przygotowaniu strategii komunikacji mediowej.
• Szkolenie pracowników.

W zakresie relacji z Klientami:
• Udział w budowaniu strategii komunikacji z Klientami.
• Przygotowywanie prezentacji dla Klientów.
• Wsparcie merytoryczne dla Klientów.
• Doradztwo związane z pozyskiwaniem nowych Klientów.

W zakresie strategii rozwoju:
• Udział w opracowywaniu ofert dla obecnych i potencjalnych klientów w zakresie działań online.
• Współpraca w ramach przygotowania i wdrażania projektów przetargowych.
• Monitorowanie rynku w zakresie innowacji technologicznych i opracowywanie rekomendacji odnośnie ich wdrożenia.
• Analiza działań/rynku konkurencji,


Klienci: Nissan, Renault, Dacia, Warner Bros, McDonald's, NIVEA, Wedel, UPC, HP, Żabka, Bosch, Gutek.
Social Media School
Właściciel
• Prowadzenie szkoleń z obszaru komunikacji i reklamy w social media.
• Doradztwo w zakresie obecności Klientów w digitalu.
Fenomem.pl
Optimizer
• Planowanie i prowadzenie kampanii social media.
• Optymalizacja kampanii i ich raportowanie.

Klienci: OMG (McDonald’s, Warner Bros, Nissan, Renault), Wizz Air, Grant's, Netia, Luksja, Carex, Original Source, Pudliszki, Heinz.
OS3 multimedia
Content Designer
• Prowadzenie i współtworzenie komunikacji w mediach społecznościowych dla Klientów.
• Współpraca z działem strategii oraz new business.
• Analiza i raportowanie prowadzonych działań.

Klienci: Philips, Intel, Hasbro (Furby, Monopoly, NERF), Tarczyński, Rimmel.
faceADDICTED
Account Executive
• Utrzymywanie kontaktu z Klientem i budowanie długofalowych relacji.
• Prowadzenie, zarządzanie i koordynacja realizowanych projektów.
• Wdrażanie strategii komunikacji w portalach społecznościowych.
• Przygotowywanie materiałów o charakterze new business.
• Projektowanie mechanik i makiet aplikacji.

Klienci: Polkomtel (Plus, Cyfrowy Polsat), Kompania Piwowarska.
faceADDICTED
Moderator
• Prowadzenie komunikacji wybranych Klientów w mediach społecznościowych.

Klienci: Kompania Piwowarska, Super-Pharm, Łowicz, Pilsner, Grolsch, SEAT, Frugo, Raiffeisen Polbank, Winiary, Reebok, Barilla, Synthos, Maggi, Kopiko.
Logo
Manager
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"
Logo
Organizator
Czwartkowe Spotkania Social Media w Łodzi
E-wirtuozi
Właściciel

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Badania marketingowe
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Organizacje

Forum Młodych PKPP Lewiatan Łódzkie
Regional President

październk 2011 - marzec 2013