Adrian Głosiński

Specjalista ds Handlowych i Reklamacji, ANKOL Sp. z o.o.
Mielec, podkarpackie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie klientami Comarch ERP XL Dążenie do wyznaczonych celów nadzór nad dokumentacją Obsługa programu SOD

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ANKOL Sp. z o.o.
Specjalista ds Handlowych i Reklamacji
1) Kompleksowa obsługa handlowa klientów i dostawców organizacji. Realizacja umów i zamówień, przygotowywanie ofert handlowych, reklamacje, windykacja należności, analiza wyników pracy, określanie strategii działania, działania marketingowe.
2) Nawiązywanie kontaktów handlowych , budowanie stałych relacji, prowadzenie korespondencji z kontrahentami na obsługiwanym rynku oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zakupów i sprzedaży.
3) Nadzór oraz prowadzenie postępowań reklamacyjnych i analiza reklamacji.
4) Wsparcie Kontroli Jakości w zakresie dostaw sprzętu. Realizacja wysyłek sprzętu. Przygotowanie towaru wraz z dokumentacją towarzyszącą do odbiorów wojskowych. Kontrola wysyłek pod względem kompletności dokumentacji jakościowej i jej zgodności z wysyłanym sprzętem.
ANKOL Sp. z o.o.
Specjalista ds reklamacji
1) Prowadzenie postępowań reklamacyjnych i analiza reklamacji.
2) Współudział w wykonywaniu zadań handlowych Biura Lotniczego - Polska
3) Nawiązywanie kontaktów handlowych , budowanie stałych relacji, prowadzenie korespondencji z kontrahentami na obsługiwanym rynku oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zakupów i sprzedaży.
4) Wsparcie Kontroli Jakości w zakresie dostaw sprzętu. Realizacja wysyłek sprzętu. Przygotowanie towaru wraz z dokumentacją towarzyszącą do odbiorów wojskowych. Kontrola wysyłek pod względem kompletności dokumentacji jakościowej i jej zgodności z wysyłanym sprzętem.
ANKOL Sp. z o.o.
Specjalista ds. Bazy Danych
1) Aktualizacja bazy danych części lotniczych.
2) Prowadzenie elektronicznej bazy dokumentacji technicznej.

Szkolenia i kursy

AQAP, ISO 9001, WSK: "Podstawowe wymagania dla wewnętrznego systemu kontroli obrotu wyrobami o znaczeniu strategicznym (WSK) i systemu zarządzania jakością wg AQAP 2120" 2015r

Achieving Competitive Excellence „ACE”, System operacyjny UTC , 2014 r
PZL Mielec, A Sikorsky Company

Test of English for International Communication - B1 2014r
TOEIC Bridge - New English School, Rzeszów

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Specjalizacje

Inżynieria
Mechanika/Lotnictwo
Sektor publiczny
Bezpieczeństwo/Porządek publiczny
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości