Adrian Choliński

Specjalista ds.Rozwoju Rynku Detalicznego
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Kierownik ds.Rozwoju Klienta (Key account Manager)
-Kompleksowe zarządzanie współpracą z Klientami z kanału farmaceutycznego i supermarketów
-Rozwój współpracy z dystrybutorem farmaceutycznym CP
-Realizacja celów sprzedażowych
-Zarządzanie asortymentem, promocjami, eventami
-Zarządzanie kosztami /aspekatmi finansowymi współpracy
-Zarządzanie budżetem promocyjnym Klienta
-Planowanie zapotrzebowania produktowego Klientów
-Organizacja projektów shopper marketingowych oraz innych aktywności dodatkowych
-Negocjacje kontraktów
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Młodszy Kierownik ds.Rozwoju Klienta (Junior Key account Manager)
 * Kompleksowe zarządzanie współpracą z Klientami w środowisku C&C i Supermarkety
 * Realizacja celów sprzedażowych
 * Zarządzanie asortymentem, promocjami, eventami
 * Zarządzanie kosztami /aspekatmi finansowymi współpracy
 * Zarządzanie budżetem promocyjnym Klienta
 * Planowanie zapotrzebowania produktowego Klientów
 * Organizacja projektów shopper marketingowych oraz innych aktywności dodatkowych
 * Negocjacje kontraktów
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Koordynator Merchandisingu i materiałów POP
-Zarządzanie budżetem i systemem Merchandisingowym Colgate-Palmolive
-Koordynacja działań Supervisorów ds. Merchandisingu
-Wsparcie akcji pro-sprzedażowych
-Zarządzanie materiałami POP oraz koordynacja regionalnych zamówień POP (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry)
-Ciągła współpraca i koordynacja działań z Marketingiem, KAM, Trade Marketingu , Zakupów oraz agencjami zewnętrznymi
-Koordynacja akcji promocyjnych z udziałem hostess
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Specjalista ds.Rozwoju Środowiska Detalicznego
-Optymalizacja i zwiększanie efektywności biznesu Colgate-Palmolive w zakresie 5P
-Definiowanie strategii 5P dla marek/sub-marek Colgate-Palmolive w poszczególnych kanałach dystrybucji: Hipermarkety i Supermarkety
-Przygotowanie planów promocyjnych dla kanałów dystrybucji oraz indywidualnych planów promocyjnych dla klientów Colgate-Palmolive
-Koordynacja współpracy pomiędzy działem marketingu i sprzedaży
-Ewaluacja Colgate-Palmolive oraz kategorii po kanałach dystrybucji, definiowanie czynników sukcesu, szans i zagrożeń
-Analiza efektywności promocji
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Koordynator ds.Marketingu Profesjonalnego
-współudział w przygotowaniu wprowadzenia na rynek lakieru stomatologicznego (o statusie leku Rx) , specjalistycznej pasty do zębów (o statusie leku OTC) oraz inny produktów i innowacyjnych technologii
-współtworzenie budżetu działu
-prowadzenie samodzielnych projektów marketingowych, w tym min. Malingów, akcji call-center (w tym również zarządzanie pracą kilkuosobowych zespołów zadaniowych)
-współpraca z agencjami reklamowymi, dostawcami (w tym wybór optymalnego dostawcy)i hurtowniami stomatologicznymi (organizacja wspólnych działań promocyjnych)
-udział w przygotowaniu materiałów merytorycznych, materiałów promocyjnych, gadżetów oraz reklam w czasopismach profesjonalnych
-organizacja logistyczna materiałów do pracy dla przedstawicieli naukowo-medycznych oraz zarządzanie materiałami
-wsparcie pracy Scientific Affairs Managera (w Polsce i krajach bałtyckich) oraz Professional Marketing & Sales Managera
-przygotowanie wystaw oraz uczestnictwo w targach branżowych, organizacja wydarzeń specjalnych, kontakty ze stomatologami, zarządem PTS oraz gronem profesorów
-wdrożenie i utrzymanie ciągłości funkcjonowanie systemu CRM dla przedstawicieli naukowo-medycznych
-raportowanie wyników sprzedaży i aktywności przedstawicieli we współpracy z Kierownikiem Regionalnym

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Warszawska
Logo
Zarządzanie i Marketing, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.