Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
czeski
dobry
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Area Coach KFC, Barcelona
Pełna odpowiedzialność operacyjna i finansowa za region 6 restauracji w regionie wrocławskim (obrót 12 mln euro rocznie; 230 pracowników); Planowanie, rekrutacja i rozwój pracowników; Prowadzenie miesięcznych business review oraz audytów operacyjnych w restauracjach; Współpraca z działami wspierającymi (HR, marketing, zaopatrzenie, rozwój produktu i jakość);
Area Coach KFC, Wrocław
Pełna odpowiedzialność operacyjna i finansowa za region 7 restauracji w regionie wrocławskim (obrót 8 mln euro rocznie; 340 pracowników); Planowanie, rekrutacja i rozwój pracowników; Prowadzenie miesięcznych business review oraz audytów operacyjnych w restauracjach; Odpowiedzialność za obszar ludzi w zachodniej części Polski od strony operacyjnej poprzez współpracę z działami wspierającymi (HR, marketing, zaopatrzenie, rozwój produktu i jakość);
Area Coach KFC, Praga
AmRest s.r.o. Czechy
Pełna odpowiedzialność operacyjna i finansowa za region 8 restauracji w ścisłym centrum Pragi (obrót 11mln euro rocznie; 250 pracowników); Planowanie, rekrutacja
i rozwój pracowników (wyszkolenie i certyfikacja 2 kierowników restauracji,
5 zastępców kierownika restauracji oraz 9 kierowników zmiany); Prowadzenie miesięcznych business review oraz audytów operacyjnych w restauracjach (jeden
z najlepszych wyników audytów operacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej); Odpowiedzialność za obszar produktu w całych Czechach od strony operacyjnej poprzez współpracę z działami wspierającymi (marketing, zaopatrzenie, trening, rozwój produktu i jakość);
Sukces: Współtwórca projektu dla restauracji typu Drive Thru w Polsce, Czechach i na Węgrzech (poprawa szybkości obsługi o 20%).
i rozwój pracowników (wyszkolenie i certyfikacja 2 kierowników restauracji,
5 zastępców kierownika restauracji oraz 9 kierowników zmiany); Prowadzenie miesięcznych business review oraz audytów operacyjnych w restauracjach (jeden
z najlepszych wyników audytów operacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej); Odpowiedzialność za obszar produktu w całych Czechach od strony operacyjnej poprzez współpracę z działami wspierającymi (marketing, zaopatrzenie, trening, rozwój produktu i jakość);
Sukces: Współtwórca projektu dla restauracji typu Drive Thru w Polsce, Czechach i na Węgrzech (poprawa szybkości obsługi o 20%).
CER Coach KFC
AmRest s.r.o. Czechy
Odpowiedzialność za wprowadzenie wewnętrznego audytu operacyjnego CER do AmRest obejmującego 225 restauracji KFC w Polsce, Czechach i na Węgrzech; Usprawnienie i ujednolicenie istniejących systemów i zapewnienie najwyższego poziomu funkcjonowania restauracji, narzędzi oraz standardów; Stworzenie, rekrutacja i pełne przeszkolenie zespołu CER Coachów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej;
Szkolenie oraz coaching kierowników restauracji i kierowników regionalnych; Raportowanie dla managerów wyższego szczebla; Dzielenie się Best Practices dla podniesienia poziomu operacyjnego restauracji; Udział w spotkaniach zarządu KFC oraz regionalnych spotkaniach kierowników.
Sukces: Poprawa wyników audytu o 50% w ciągu pół roku po wprowadzeniu programu; Nagroda franczyzodawcy (Yum Brands) za wzorcowe wprowadzenie narzędzia CER.
Szkolenie oraz coaching kierowników restauracji i kierowników regionalnych; Raportowanie dla managerów wyższego szczebla; Dzielenie się Best Practices dla podniesienia poziomu operacyjnego restauracji; Udział w spotkaniach zarządu KFC oraz regionalnych spotkaniach kierowników.
Sukces: Poprawa wyników audytu o 50% w ciągu pół roku po wprowadzeniu programu; Nagroda franczyzodawcy (Yum Brands) za wzorcowe wprowadzenie narzędzia CER.
Brand Trainer KFC
Odpowiedzialność za tworzenie i wdrażanie systemów oraz narzędzi szkoleniowych dla 135 restauracji KFC w Polsce; Prowadzenie i koordynacja szkoleń managerskich (350 managerów szkolonych rocznie), Udział w międzynarodowych projektach marki, komisjach certyfikujących kierowników restauracji (26 osób); Prowadzanie audytów szkoleniowych (300 rocznie); Zarządzanie 3 trenerami regionalnymi w Polsce; Współorganizacja Leadership University of Amrest - corocznej konferencji szkoleniowej dla 200 osób z Europy Środkowo-Wschodniej; Prowadzenie miękkich szkoleń dla managerów (budowanie zespołu, mowa ciała, motywowanie zespołu).
Sukces: Stworzenie oraz wprowadzenie do AmRest systemu regularnej oceny pracowników załogi (KFC, Burger King, Pizza Hut); Stworzenie narzędzia DOS+ dla trenerów wszystkich marek AmRest umożliwiającego analizę i porównywanie wyników restauracji, regionów oraz całej marki we wszystkich krajach; Przeszkolenie 2000 managerów i pracowników obsługi klienta w całej Polsce z zasad sugestywnej sprzedaży w ciągu 5 miesięcy.
Sukces: Stworzenie oraz wprowadzenie do AmRest systemu regularnej oceny pracowników załogi (KFC, Burger King, Pizza Hut); Stworzenie narzędzia DOS+ dla trenerów wszystkich marek AmRest umożliwiającego analizę i porównywanie wyników restauracji, regionów oraz całej marki we wszystkich krajach; Przeszkolenie 2000 managerów i pracowników obsługi klienta w całej Polsce z zasad sugestywnej sprzedaży w ciągu 5 miesięcy.
Genral Manager
Wdrażanie standardów i systemów operacyjnych AmRest w KFC Rosja; Współpraca
z działem operacyjnym i szkoleń w celu przygotowania i przeprowadzania szkoleń dla managerów z 40 restauracji w ciągu 3 miesięcy; Prowadzenie sesji szkoleniowych dotyczących utrzymania sprzętu dla managerów KFC.
Sukces: Przeszkolenie i certyfikacja 170 managerów ze standardów KFC w ciągu miesiąca.
z działem operacyjnym i szkoleń w celu przygotowania i przeprowadzania szkoleń dla managerów z 40 restauracji w ciągu 3 miesięcy; Prowadzenie sesji szkoleniowych dotyczących utrzymania sprzętu dla managerów KFC.
Sukces: Przeszkolenie i certyfikacja 170 managerów ze standardów KFC w ciągu miesiąca.
General Manager KFC
Pełna odpowiedzialność operacyjna i finansowa za restaurację o obrotach 1,8 miliona euro rocznie; Zarządzanie 65 osobowym zespołem (w tym 5 managerów); Rekrutacja, szkolenie i rozwój managerów oraz pracowników (wyszkolenie swojego następcy, jednego zastępcy kierownika oraz 3 kierowników zmiany w ciągu 1 roku); Prowadzenie szkoleń rozwojowych dla AmRest z utrzymania i czyszczenia sprzętu dla kierowników zmiany, szkoleń z budowania i motywowania zespołu oraz szkolenia matematycznego dla zastępców kierowników i kierowników restauracji w Polsce (KFC, Pizza Hut, Burker King, Starbucks).
Sukces: 1 miejsce w wynikach finansowych i operacyjnych w grupie porównawczej KFC w Polsce za 2008 r.
Sukces: 1 miejsce w wynikach finansowych i operacyjnych w grupie porównawczej KFC w Polsce za 2008 r.
Konsultant Indywidualnej Opieki Medycznej
PZU Życie SA, Wrocław
Sprzedaż ubezpieczeń zdrowotnych oraz produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych; Pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz grupowych; Szkolenia produktowe dla agentów ubezpieczeniowych z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych; Rekrutacja
i budowanie własnego zespołu agentów ubezpieczeniowych.
i budowanie własnego zespołu agentów ubezpieczeniowych.
Kierownik kawiarni "Pod Złotym Dzbanem"
„Tutti–Frutti”, Wrocław
Realizacja planów operacyjnych w oparciu o cele wyznaczone przez właścicieli firmy; Kierowanie zespołem 15 pracowników; Działania marketingowe mające na celu zwiększanie sprzedaży; Rekrutacja oraz szkolenia nowych pracowników; Organizacja przyjęć okolicznościowych.
Szkolenia i kursy
High Impact Coaching
Coaching Principled Leadership
Akademia Trenera
MS Power Point 2010
Zarządzanie projektami
Psychologia zarządzania zespołem
Zarządzanie konfliktem
Sztuka prezentacji
Standardy aktywnej rekrutacji
Rozmowa z klientem – obiekcje, zamykanie sprzedaży,
Trafne decyzje nie kosztują wiele – prezentacja produktu, trudni klienci
Negocjacje
Coaching Principled Leadership
Akademia Trenera
MS Power Point 2010
Zarządzanie projektami
Psychologia zarządzania zespołem
Zarządzanie konfliktem
Sztuka prezentacji
Standardy aktywnej rekrutacji
Rozmowa z klientem – obiekcje, zamykanie sprzedaży,
Trafne decyzje nie kosztują wiele – prezentacja produktu, trudni klienci
Negocjacje
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Sport – koszykówka, żeglarstwo, pływanie, bieganie
Podróże – im dalej tym lepiej, każdy rok inny kontynent
Podróże – im dalej tym lepiej, każdy rok inny kontynent
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
Cesky jazyk
Mluvíme pouze česky - místnost pro všechny lidi, kteří mají rádi češtinu a chtějí se ji naučit.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Health Freedom
Grupa skupiająca ludzi, którzy cieszą się zdrowiem. [b]"Każda odrębność,czy to osoba ,naród,czy epoka,jest organem stworzonym do pojmowania prawdy [/b].Bez rozwoju,ciągłych zmian i nie kończącej się s
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Jak budować lojalność pracownika.
Poszukiwanie najlepszej metody na związanie pracownika z Firmą i jego motywowania
Grupa skierowana do osób zajmujących się zarządzaniem personelem