Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Telmon Sp. z o.o. S.K.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F036%2Ffirm_204580_88ed96_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Dyrektor Oddziału Call Center Łódź
1. Zarządzanie oddziałem Call Center (250 osób zatrudnionych)
2. Zarządzanie zespołem
3. Odpowiedzialność za wynik finansowy oddziału
4. Współtworzenie procedur współpracy z partnerami handlowymi
5. Reprezentowanie firmy w spotkaniach biznesowych
6. Bezpośrednie uczestnictwo w procesie zarządzania projektem i koordynacja jego zadań
7. Sprawna komunikacja z klientem oraz uczestnikami projektu
8. Odpowiedzialność za pozyskiwanie pracowników i ich rozwój , motywację a także planowanie i organizację pracy zespołu
9. Zarządzanie działalnością kierowników projektów, kierowników zmiany, pracowników w celu uzyskania optymalnej efektywności i rentowności
10. Realizacja celów, maksymalizacja wyników na projektach
11. Wdrażanie i kontrola standardów operacyjnych i jakościowych obowiązujących w firmie
12. Nadzorowanie procesów oraz diagnoza i rozwiązywanie problemów
13. Nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych i informacji w Telmon
14. Zarządzanie budżetem projektu
15. Analiza celi projektowych
16. Raportowanie wyników na projektach
17. Rozliczenie wyników finansowych za prowadzone kampanie
2. Zarządzanie zespołem
3. Odpowiedzialność za wynik finansowy oddziału
4. Współtworzenie procedur współpracy z partnerami handlowymi
5. Reprezentowanie firmy w spotkaniach biznesowych
6. Bezpośrednie uczestnictwo w procesie zarządzania projektem i koordynacja jego zadań
7. Sprawna komunikacja z klientem oraz uczestnikami projektu
8. Odpowiedzialność za pozyskiwanie pracowników i ich rozwój , motywację a także planowanie i organizację pracy zespołu
9. Zarządzanie działalnością kierowników projektów, kierowników zmiany, pracowników w celu uzyskania optymalnej efektywności i rentowności
10. Realizacja celów, maksymalizacja wyników na projektach
11. Wdrażanie i kontrola standardów operacyjnych i jakościowych obowiązujących w firmie
12. Nadzorowanie procesów oraz diagnoza i rozwiązywanie problemów
13. Nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych i informacji w Telmon
14. Zarządzanie budżetem projektu
15. Analiza celi projektowych
16. Raportowanie wyników na projektach
17. Rozliczenie wyników finansowych za prowadzone kampanie
![Telmon Sp. z o.o. S.K.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F036%2Ffirm_204580_88ed96_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Projektu
1. Koordynowanie prac związanych z zawieraniem oraz realizacją projektów
2. Dokonywanie bieżących oraz okresowych analiz ilościowych i jakościowych wyników w ramach realizacji projektów
3. Kontrolowanie obiegu dokumentów generowanych w czasie realizacji projektu oraz dbanie o ich poufność
4. Zapewnienie właściwego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy pracownikami wewnętrznymi jak również współpracownikami
5. Nadzorowanie oraz koordynowanie pracy osób zatrudnionych
6. Nadzorowanie optymalnego wykorzystania czasu pracy, jej jakości oraz przestrzegania porządku i dyscypliny
7. Zapewnienie pracownikom wszelkich niezbędnych do realizacji przydzielonych zadań informacji
8. Wspieranie pracowników w przeprowadzanych przez TELMON akcjach sprzedażowo-marketingowych
9. Wnioskowanie o przeprowadzenie szkoleń dla pracowników
10. Planowanie harmonogram pracy oraz urlopów pracowników
11. Pogłębianie wiedzy oraz doskonalenie kwalifikacji zawodowych
12. Dotrzymywanie zobowiązań, ponoszenie odpowiedzialności za realizację powierzonych prac
13. Wykonywanie innych prac zleconych przez Przełożonego w zakresie działania stanowiska
2. Dokonywanie bieżących oraz okresowych analiz ilościowych i jakościowych wyników w ramach realizacji projektów
3. Kontrolowanie obiegu dokumentów generowanych w czasie realizacji projektu oraz dbanie o ich poufność
4. Zapewnienie właściwego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy pracownikami wewnętrznymi jak również współpracownikami
5. Nadzorowanie oraz koordynowanie pracy osób zatrudnionych
6. Nadzorowanie optymalnego wykorzystania czasu pracy, jej jakości oraz przestrzegania porządku i dyscypliny
7. Zapewnienie pracownikom wszelkich niezbędnych do realizacji przydzielonych zadań informacji
8. Wspieranie pracowników w przeprowadzanych przez TELMON akcjach sprzedażowo-marketingowych
9. Wnioskowanie o przeprowadzenie szkoleń dla pracowników
10. Planowanie harmonogram pracy oraz urlopów pracowników
11. Pogłębianie wiedzy oraz doskonalenie kwalifikacji zawodowych
12. Dotrzymywanie zobowiązań, ponoszenie odpowiedzialności za realizację powierzonych prac
13. Wykonywanie innych prac zleconych przez Przełożonego w zakresie działania stanowiska
![Telmon Sp. z o.o. S.K.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F036%2Ffirm_204580_88ed96_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Zmiany
1. Organizacja pracy i wsparcie merytoryczne Pracowników zatrudnionych na stanowisku Konsultant
2. Nadzór nad telefonicznymi kampaniami sprzedażowo-marketingowymi pod względem zgodności z obowiązującymi skryptami, procedurami, instrukcjami
3. Nadzór nad poprawnością wypełniania przez Pracowników aplikacji postawionych do dyspozycji w związku z realizowanym przez TELMON projektem
4. Nadzór nad poprawnością rejestracji w systemie teleinformatycznym wyników rozmów z Klientami przeprowadzonych zgodnie ze skryptem rozmowy
5. Nadzorowanie optymalnego wykorzystania czasu pracy przez Pracowników zatrudnionych na stanowisku Konsultant
6. Prowadzenie coachingów oraz monitorowanie i bieżące kontrolowanie jakości pracy na stanowisku Konsultant
7. Motywowanie pracowników do osiągania stawianych przed zespołem celów
8. Wnioskowanie do przełożonego o przyznanie nagrody lub kary w ramach kierowanej grupy pracowników
9. Systematyczne zapoznawanie się z bieżącymi informacjami na temat zmian produktowych oraz zmian w skryptach, procedurach, instrukcjach
10. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego zgodnych z posiadanymi przez pracownika kwalifikacjami.
2. Nadzór nad telefonicznymi kampaniami sprzedażowo-marketingowymi pod względem zgodności z obowiązującymi skryptami, procedurami, instrukcjami
3. Nadzór nad poprawnością wypełniania przez Pracowników aplikacji postawionych do dyspozycji w związku z realizowanym przez TELMON projektem
4. Nadzór nad poprawnością rejestracji w systemie teleinformatycznym wyników rozmów z Klientami przeprowadzonych zgodnie ze skryptem rozmowy
5. Nadzorowanie optymalnego wykorzystania czasu pracy przez Pracowników zatrudnionych na stanowisku Konsultant
6. Prowadzenie coachingów oraz monitorowanie i bieżące kontrolowanie jakości pracy na stanowisku Konsultant
7. Motywowanie pracowników do osiągania stawianych przed zespołem celów
8. Wnioskowanie do przełożonego o przyznanie nagrody lub kary w ramach kierowanej grupy pracowników
9. Systematyczne zapoznawanie się z bieżącymi informacjami na temat zmian produktowych oraz zmian w skryptach, procedurach, instrukcjach
10. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego zgodnych z posiadanymi przez pracownika kwalifikacjami.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
![Uniwersytet Łódzki](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_76290_060d95_tiny.jpg)
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.