Adam Toruński

Manager ds. Internetu Plus i Cyfrowy Polsat, Grupa Cyfrowy Polsat
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Cyfrowy Polsat
Manager ds. Internetu Plus i Cyfrowy Polsat
Grupa Cyfrowy Polsat
Zarządzanie 2 liniami oferty Internetu w obu Spółkach Grupy Cyfrowy Polsat w celu pozyskania nowych klientów:
• Plus Internet (B2C/ B2B)
• Internet Cyfrowy Polsat

w szczególności:
• opracowanie strategii dla oferty internetowej,
• bieżąca analiza trendów rynkowych, wyników sprzedaży, zgodności z założeniami budżetowymi,
• wprowadzanie nowych produktów, promocji,
• polityka cenowa dotycząca sprzętów w ofercie Internetowej,
• przygotowanie produktów kierowanych do bazy klienckiej,
• komunikacja oferty (tworzenie briefów - kampanie ATL, akceptacja komunikatów ATL, zarządzanie ofertą w materiałach BTL, działania PR),
• zarządzanie pracą zespołu (6 osób),
• bieżąca współpraca z działami: sprzedaży, utrzymania klienta, kontrolingu, techniki, komunikacji, PR, Social Media, prawnym,
• przygotowanie rekomendacji oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu (oferty internetowe planowane do wprowadzenia )

Największe wyzwania / sukcesy:
-2016r: wprowadzenie na rynek nowej technologii LTE Plus / LTE Plus Advanced
-2014r: Internet Mobilny Power LTE (Plus) Ofertą Roku 2014 (nagroda Złoty Bell)
-2014r: Internet Plusa / Cyfrowego Polsatu jako pierwszy na rynku wprowadza Internet LTE bez limitu danych
-2013r: stworzenie założeń, wprowadzenie na rynek programu SmartDOM (oferta korzyści dla klientów kupujących kolejne produkty Grupy Cyfrowy Polsat)
-od 2013r - do chwili obecnej: zarządzanie i rozwój oferty Zestawu Domowego ODU-IDU (wyjątkowa na rynku specjalna oferta sprzętowa dla klientów w obszarach gorszego zasięgu Internetu)
2013r: wprowadzenie na rynek pierwszej na rynku oferty Internetu na kartę w technologii LTE
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Manager ds. Internetu Mobilnego (Play Online)
Zarządzanie ofertą Internetu mobilnego w celu pozyskania nowych klientów (akwizycja), w szczególności:
• opracowanie strategii produktu (oferta na abonament / oferta na kartę)
• bieżąca analiza wyników sprzedaży,
• wprowadzanie nowych taryf (b2c /b2b), promocji, produktów,
• przygotowywanie produktów kierowanych do bazy klienckiej
• komunikacja oferty (kampanie ATL, BTL),
• zarządzanie pracą zespołu: Brand Managerów i Junior Brand Managera
• lider wielu projektów i inicjatyw w ramach organizacji (m.in.: wprowadzanie od podstaw oferty Internetu mobilnego Play Online na rynek (oferta na abonament/na kartę).
• bieżąca współpraca z Departamentami: Sprzedaży, Kontrolingu, Komunikacji, IT, Billingu, Sieci, PR, Badań, firmami consultingowymi
Orange Polska S.A.
Senior Brand Manager
zarządzanie ofertą głosową (B2C) w celu pozyskania nowych klientów (akwizycja)
• Przygotowanie promocji sprzedażowych: letnich, świątecznych,
• Wprowadzanie na rynek nowych taryf / usług dodatkowych,
• Praca przy Orange Ekstraklasa (działania ATL, współpraca z działem PR),
• Komunikacja oferty (kampanie ATL, BTL),
• Analiza wyników wprowadzanych ofert,
• Zarządzanie pracą Junior Brand Managera,

Edukacja

Logo
Wydział Ekonomiczny (specjalizacja Marketing), magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

• sport: bieganie (półmaratony), squash, narty, rolki, kite surfing
• gotowanie,
• taniec break dance

Inne

prawo jazdy: kat B

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.