Umiejętności
CSS
MySQL
PHP
Service Desk
UML
VBA
ITIL Foundation Certificate
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
![ATOS](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Solution Architect
Atos
1. Działam w charakterze managera/eksperta projektu w trakcie cyklu życia solucji. Wspieram głównie proces tworzenia oferty oraz projekt na etapie dostarczenia go klientowi.
2. Dostarczam klientom projekt rozwiązania, włączając w to kosztorys i mając na uwadze, by architektura IT odpowiadała wymaganiom biznesowym klienta w najbardziej efektywny kosztowo i innowacyjny sposób.
3. Weryfikuję proponowane rozwiązanie i możliwości jego dostarczenia z zespołami technicznymi i firmami zewnętrznymi.
2. Dostarczam klientom projekt rozwiązania, włączając w to kosztorys i mając na uwadze, by architektura IT odpowiadała wymaganiom biznesowym klienta w najbardziej efektywny kosztowo i innowacyjny sposób.
3. Weryfikuję proponowane rozwiązanie i możliwości jego dostarczenia z zespołami technicznymi i firmami zewnętrznymi.
![IBM Global Services Delivery Centre Polska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F040%2Ffirm_16808_5a077c_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Technical Solutions Manager
1. Współpracuję z klientami i członkami zespołów technicznych na etapie tworzenia solucji.
2. Współpracuję z zespołami np. Sales, TSM, HR, Delivery, Risk na etapie dostarczania solucji.
3. Prezentuję, przeglądam i modyfikuję solucję, we współpracy z zewnętrznymi bądź wewnętrznymi klientem oraz innymi kluczowymi członkami zespołu, w celu sprostania oczekiwanym wymaganiom.
4. Zarządzam tworzeniem wieloletnich solucji i kosztorysów i upewniam się, że to co zostaje dostarczone jest wysokiej jakości oraz spełnia biznesowe i techniczne wymagania klienta oraz wypełnia zobowiązania firmy IBM
2. Współpracuję z zespołami np. Sales, TSM, HR, Delivery, Risk na etapie dostarczania solucji.
3. Prezentuję, przeglądam i modyfikuję solucję, we współpracy z zewnętrznymi bądź wewnętrznymi klientem oraz innymi kluczowymi członkami zespołu, w celu sprostania oczekiwanym wymaganiom.
4. Zarządzam tworzeniem wieloletnich solucji i kosztorysów i upewniam się, że to co zostaje dostarczone jest wysokiej jakości oraz spełnia biznesowe i techniczne wymagania klienta oraz wypełnia zobowiązania firmy IBM
![AmRest Holdings SE](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F092%2Ffirm_23644_7afef8_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
IT Field Systems Specialist
1. Przeprowadzanie instalacji sprzętu komputerowego i oprogramowania w lokalizacjach, dostosowywanie konfiguracji do potrzeb biznesu.
2. Świadczenie usług 1-szej linii wsparcia dla restauracji w procesie otwarciowym lub w trakcie zmian, rozwiązywanie zgłoszeń napływających z operacji oraz efektywne komunikowanie na poziomie wszystkich linii wsparcia, w celu upewnienia się czy problem jest rozwiązany.
3. Proaktywne identyfikowanie aktualnych problemów, nieefektywnych rozwiązań. Proponowanie rozwiązań, koordynacja wdrażania rozwiązań, przeglądanie raportów i szukanie usprawnień.
4. Budowanie bazy wiedzy, tworzenie dokumentacji dotyczącej konfiguracji IT i procesów.
5. Prowadzenie mniejszych projektów dotyczących otwarć, remontów bądź podniesienia wersji systemów.
6. Testowanie nowych rozwiązań przed wdrożeniem ich w restauracjach.
7. Współpraca z operacją i IT w zakresie rozwijania systemów, szkoleń i wsparcia.
8. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami systemów i firmami serwisującymi.
9. Inwentaryzowanie sprzętu IT.
2. Świadczenie usług 1-szej linii wsparcia dla restauracji w procesie otwarciowym lub w trakcie zmian, rozwiązywanie zgłoszeń napływających z operacji oraz efektywne komunikowanie na poziomie wszystkich linii wsparcia, w celu upewnienia się czy problem jest rozwiązany.
3. Proaktywne identyfikowanie aktualnych problemów, nieefektywnych rozwiązań. Proponowanie rozwiązań, koordynacja wdrażania rozwiązań, przeglądanie raportów i szukanie usprawnień.
4. Budowanie bazy wiedzy, tworzenie dokumentacji dotyczącej konfiguracji IT i procesów.
5. Prowadzenie mniejszych projektów dotyczących otwarć, remontów bądź podniesienia wersji systemów.
6. Testowanie nowych rozwiązań przed wdrożeniem ich w restauracjach.
7. Współpraca z operacją i IT w zakresie rozwijania systemów, szkoleń i wsparcia.
8. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami systemów i firmami serwisującymi.
9. Inwentaryzowanie sprzętu IT.
![AmRest Holdings SE](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F092%2Ffirm_23644_7afef8_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
IT Service Desk Senior Technician
1. Świadczenie usługi wsparcia dla operacji i biura.
2. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami systemów i firmami serwisującymi.
3. Identyfikacja problemów w restauracjach i biurze połączone z proaktywnym wsparciem.
4. Wykonywanie wewnętrznych zadań IT, dbanie o aktualne informacje dotyczące zainstalowanego w restauracjach sprzętu IT.
2. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami systemów i firmami serwisującymi.
3. Identyfikacja problemów w restauracjach i biurze połączone z proaktywnym wsparciem.
4. Wykonywanie wewnętrznych zadań IT, dbanie o aktualne informacje dotyczące zainstalowanego w restauracjach sprzętu IT.
Szkolenia i kursy
CISCO ICND 2
ITIL Apollo 13 - an ITSM case experience
Profesjonalna obsługa klienta w specyfice Help-desku
ITIL Foundation Certificate in IT Service Management (AXELOS, GR750264226AS)
ITIL Apollo 13 - an ITSM case experience
Profesjonalna obsługa klienta w specyfice Help-desku
ITIL Foundation Certificate in IT Service Management (AXELOS, GR750264226AS)
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
militaria, turystyka, nowe technologie, historia
Grupy
![Bazy Danych](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_157_87daff_tiny.jpg)
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
![Design](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_317_e82683_tiny.jpg)
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
![Pozycjonowanie stron www](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_315_d23df0_tiny.jpg)
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)