Adam Pecka
Material Master Data Specialist - Unilever
Zabrze,
śląskie
Umiejętności
APO
Microsoft Office
Microsoft Word
SAP
SAP ERP
Prawo jazdy kat B
Trans.eu - giełda transportowa
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Material Master Data Specialist
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie SAP dotyczące produktów firmy
- Analiza bazy danych
- Nadawanie parametrów produktom
- Monitorowanie jakości wprowadzanych informacji
- Zarządzanie kategorią produktów
- Stały kontakt z działami rozwoju produktów, sprzedaży, planowania produkcji, magazynu
- Analiza bazy danych
- Nadawanie parametrów produktom
- Monitorowanie jakości wprowadzanych informacji
- Zarządzanie kategorią produktów
- Stały kontakt z działami rozwoju produktów, sprzedaży, planowania produkcji, magazynu
Młodszy spedytor krajowy i międzynarodowy
Silvan Logistics
- Organizacja transportów samochodowych Klientów w relacjach międzynarodowych,
- Planowanie przewozów, ustalanie warunków transportu,
- Prowadzenie pełnej dokumentacji spedycyjnej,
- Realizacja założeń budżetowych,
- Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami, optymalizacja kosztów
- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom,
- Negocjowanie warunków i cen
- Poszukiwanie najlepszych rozwiązań dla pojawiających się problemów.
- Planowanie przewozów, ustalanie warunków transportu,
- Prowadzenie pełnej dokumentacji spedycyjnej,
- Realizacja założeń budżetowych,
- Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami, optymalizacja kosztów
- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom,
- Negocjowanie warunków i cen
- Poszukiwanie najlepszych rozwiązań dla pojawiających się problemów.
Doradca klienta biznesowego
• pozyskiwanie nowych klientów
• sprzedaż usług firmy zgodnie z przyjętymi standardami
• budowanie długotrwałych relacji z klientami
• dbanie o wizerunek firmy
• stała współpraca i kontakt z innymi działami wewnątrz organizacji
• przygotowanie okresowych raportów, prezentacji w oparciu o analizy, dane sprzedażowe zgodnie ze standardami
• sprzedaż usług firmy zgodnie z przyjętymi standardami
• budowanie długotrwałych relacji z klientami
• dbanie o wizerunek firmy
• stała współpraca i kontakt z innymi działami wewnątrz organizacji
• przygotowanie okresowych raportów, prezentacji w oparciu o analizy, dane sprzedażowe zgodnie ze standardami
Szkolenia i kursy
- Skuteczna komunikacja w biznesie
- Microsoft Excel ( poziom podstawowy )
- Microseft Excel ( poziom średnio zawansowany )
- Microsoft Excel ( poziom podstawowy )
- Microseft Excel ( poziom średnio zawansowany )
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zainteresowania
- Sport
- Książki fantasy
- Książki fantasy