Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Film Marketing
Marketing
Media TV
nowe media
Reklama online
Reklama radiowa
Sprzedaż i Marketing
Sponsorship Sales
Organizowanie eventów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager Działu Reklamy i Sponsoringu
- zarządzanie zespołem sprzedaży
- pozyskiwanie oraz obsługa klientów
- prowadzenie projektów reklamowych w zakresie: Lokowania Produktu, sponsoring, digital, branded content), eventy (Kuchnia+ Food Film Fest), reklama wirtualna
- koordynacja działań reklamowych z biurem reklamy TVN
- współpraca z domami mediowymi
- negocjacje handlowe
- tworzenie prezentacji handlowych
- raportowanie do zarządu
- współpraca z domami produkcyjnymi
- niestandardowe działania reklamowe na kanałach: MiniMini+, Teletoon+, Kuchnia+, DOMO+, Canal+ Sport, nSport, PLANETE+, ale kino+
Przykłady realizacji:
Branded Content dla Z.T. Kruszwica S.A (7 odcinkowy program z Olejem Kujawskim w Kuchnia+):
https://www.youtube.com/watch?v=HL1Q9qvyfQU&index=2&list=PL4c8Ml5RciVzZsHqu4gVleovNyPcimObn
Eventy:
Kuchnia+ Food Film Fest:
http://www.kuchniaplus.pl/ksite/kuchniaplus-food-film-fest-2013/video
- pozyskiwanie oraz obsługa klientów
- prowadzenie projektów reklamowych w zakresie: Lokowania Produktu, sponsoring, digital, branded content), eventy (Kuchnia+ Food Film Fest), reklama wirtualna
- koordynacja działań reklamowych z biurem reklamy TVN
- współpraca z domami mediowymi
- negocjacje handlowe
- tworzenie prezentacji handlowych
- raportowanie do zarządu
- współpraca z domami produkcyjnymi
- niestandardowe działania reklamowe na kanałach: MiniMini+, Teletoon+, Kuchnia+, DOMO+, Canal+ Sport, nSport, PLANETE+, ale kino+
Przykłady realizacji:
Branded Content dla Z.T. Kruszwica S.A (7 odcinkowy program z Olejem Kujawskim w Kuchnia+):
https://www.youtube.com/watch?v=HL1Q9qvyfQU&index=2&list=PL4c8Ml5RciVzZsHqu4gVleovNyPcimObn
Eventy:
Kuchnia+ Food Film Fest:
http://www.kuchniaplus.pl/ksite/kuchniaplus-food-film-fest-2013/video
Brand Manager ale kino+, PLANETE+
• Zarządzanie markami PLANETE+ oraz ale kino+: działania reklamowe w oparciu o analizy rynku i produktów (monitoring, znajomość marki, udziały w rynku, oglądalność, aktualne trendy w oglądalności i pozycja marki na rynku telewizyjnym)
• Realizacja działań marketingowych (social media, online, eventy) przy serialu MISJA AFGANISTAN produkcji CANAL+
• Produkcja materiałów video do promocji serialu MISJA AFGANISTAN (emisja na atnenie CANAL+ oraz facebooku, youtubie i na stronach www)
• Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej
• Realizacja celów marketingowych produktów
• Planowanie i realizacja działań marketingowych dla marki
• Zarządzanie fan page’ami marek w obszarze social media
• Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
• Realizacja działań marketingowych w ramach uzgodnionego budżetu
• Kooperacja działań z domami mediowymi, agencjami PR, partnerami biznesowymi, agencjami social mediowymi
• Monitoring, przeglądanie i raportowanie wszystkich działań marketingowych oraz wyników
• Współpraca i kooperacja z działem PR
• Organizacja festiwali oraz realizacja działań marketingowych przy: PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL (festiwal filmów dokumentalnych), FILMY ŚWIATA ALE KINO+
• Współpraca przy patronatach medialnych (kino, prasa, eventy),
• Organizacja działań na miejscu wydarzeń (ALTER Kino podczas festiwalu HEINEKEN OPEN’ER, Kino festiwalowe podczas AUDIORIVER FESTIVAL, Kino dokumentalne podczas obchodów rocznicy Powstania Warszawskiego, debata podczas T-Mobile Nowe Horyzonty)
• Realizacja działań marketingowych (social media, online, eventy) przy serialu MISJA AFGANISTAN produkcji CANAL+
• Produkcja materiałów video do promocji serialu MISJA AFGANISTAN (emisja na atnenie CANAL+ oraz facebooku, youtubie i na stronach www)
• Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej
• Realizacja celów marketingowych produktów
• Planowanie i realizacja działań marketingowych dla marki
• Zarządzanie fan page’ami marek w obszarze social media
• Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
• Realizacja działań marketingowych w ramach uzgodnionego budżetu
• Kooperacja działań z domami mediowymi, agencjami PR, partnerami biznesowymi, agencjami social mediowymi
• Monitoring, przeglądanie i raportowanie wszystkich działań marketingowych oraz wyników
• Współpraca i kooperacja z działem PR
• Organizacja festiwali oraz realizacja działań marketingowych przy: PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL (festiwal filmów dokumentalnych), FILMY ŚWIATA ALE KINO+
• Współpraca przy patronatach medialnych (kino, prasa, eventy),
• Organizacja działań na miejscu wydarzeń (ALTER Kino podczas festiwalu HEINEKEN OPEN’ER, Kino festiwalowe podczas AUDIORIVER FESTIVAL, Kino dokumentalne podczas obchodów rocznicy Powstania Warszawskiego, debata podczas T-Mobile Nowe Horyzonty)
Brand Manager ale kino+ & Planete+
- Managing all Market Research, Advertising and Promotion, New Product Development and activities.
- Developing and implementing marketing strategy
- Developing and implementing marketing plans and projects
- Providing weekly product updates to management
- Achieving product marketing objectives
- Planning, developing and directing marketing efforts for brand
- Planning, developing of all on - line activities (web site, social media)
- Planning and managing the marketing budget
- Delivering marketing activities within agreed budget
- Conceptualizing strategic initiatives and implementing campaign details
- Managing external marketing partners such as advertising agencies, digital marketing firms and production companies
- Monitoring, reviewing and reporting on all marketing activity and results
- Developing brand standards and usage guidelines and assisting in integrating campaigns with brand consistency
- Cooperation with programming, scheduling, PR and production departments
- Coordinating promotional events (PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL, World Films ale kino+)
KEY REQUIREMENTS
Twelve years experience in media (radio, interactive agency, television )
Good knowledge of marketing & media market
Good knowledge of marketing tools & variables (Nielsen Audience Mesurement, Gemius, Brand 24, Google Analythics)
Ability to effectively communicate with all levels of the organization as well as with all divisions/groups within the organization
Good writing and summarization skills
Effective presentation and public speaking skills
Creativity
Effective work on sales and marketing projects based on media synergy
Positive attitude and high involvement in projects
- Developing and implementing marketing strategy
- Developing and implementing marketing plans and projects
- Providing weekly product updates to management
- Achieving product marketing objectives
- Planning, developing and directing marketing efforts for brand
- Planning, developing of all on - line activities (web site, social media)
- Planning and managing the marketing budget
- Delivering marketing activities within agreed budget
- Conceptualizing strategic initiatives and implementing campaign details
- Managing external marketing partners such as advertising agencies, digital marketing firms and production companies
- Monitoring, reviewing and reporting on all marketing activity and results
- Developing brand standards and usage guidelines and assisting in integrating campaigns with brand consistency
- Cooperation with programming, scheduling, PR and production departments
- Coordinating promotional events (PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL, World Films ale kino+)
KEY REQUIREMENTS
Twelve years experience in media (radio, interactive agency, television )
Good knowledge of marketing & media market
Good knowledge of marketing tools & variables (Nielsen Audience Mesurement, Gemius, Brand 24, Google Analythics)
Ability to effectively communicate with all levels of the organization as well as with all divisions/groups within the organization
Good writing and summarization skills
Effective presentation and public speaking skills
Creativity
Effective work on sales and marketing projects based on media synergy
Positive attitude and high involvement in projects
Manager Sprzedaży
- kontakt z klientami bezpośrednimi, agencjami, domami mediowymi
- sprzedaż produktów z portfolio Grupy Eurozet: kampanie reklamowe, działania niestandardowe (konkursy, reklama natywna, eventy, sponsoringi, projekty cross mediowe i inne)
- doradctwo reklamowe
- zarządzanie projektami
- prowadzenie szkoleń, warsztatów dla działów marketingu z zakresu niestandardowych form reklamowych, trendów na rynku reklamy
- planowanie kampanii reklamowych w oparciu o radio i digital
- sprzedaż produktów z portfolio Grupy Eurozet: kampanie reklamowe, działania niestandardowe (konkursy, reklama natywna, eventy, sponsoringi, projekty cross mediowe i inne)
- doradctwo reklamowe
- zarządzanie projektami
- prowadzenie szkoleń, warsztatów dla działów marketingu z zakresu niestandardowych form reklamowych, trendów na rynku reklamy
- planowanie kampanii reklamowych w oparciu o radio i digital
Sponsorship and Advertising Manager
Obowiązki:
- zarządzanie zespołem sprzedaży
- pozyskiwanie oraz obsługa klientów
- prowadzenie projektów reklamowych w zakresie: Lokowania Produktu, sponsoring, digital, branded content, eventy, reklama wirtualna
- koordynacja działań reklamowych z biurem reklamy TVN
- współpraca z domami mediowymi
- negocjacje handlowe
- tworzenie prezentacji handlowych
- raportowanie do zarządu
- współpraca z domami produkcyjnymi
- niestandardowe działania reklamowe na kanałach: MiniMini+, Teletoon+, Kuchnia+, DOMO+, Canal+ Sport, nSport, PLANETE+, ale kino+
Przykłady realizacji:
Branded Content dla Z.T. Kruszwica S.A (7 odcinkowy program z Olejem Kujawskim w Kuchnia+):
https://www.youtube.com/watch?v=HL1Q9qvyfQU&index=2&list=PL4c8Ml5RciVzZsHqu4gVleovNyPcimObn
Eventy:
Kuchnia+ Food Film Fest:
http://www.kuchniaplus.pl/ksite/kuchniaplus-food-film-fest-2013/video
- zarządzanie zespołem sprzedaży
- pozyskiwanie oraz obsługa klientów
- prowadzenie projektów reklamowych w zakresie: Lokowania Produktu, sponsoring, digital, branded content, eventy, reklama wirtualna
- koordynacja działań reklamowych z biurem reklamy TVN
- współpraca z domami mediowymi
- negocjacje handlowe
- tworzenie prezentacji handlowych
- raportowanie do zarządu
- współpraca z domami produkcyjnymi
- niestandardowe działania reklamowe na kanałach: MiniMini+, Teletoon+, Kuchnia+, DOMO+, Canal+ Sport, nSport, PLANETE+, ale kino+
Przykłady realizacji:
Branded Content dla Z.T. Kruszwica S.A (7 odcinkowy program z Olejem Kujawskim w Kuchnia+):
https://www.youtube.com/watch?v=HL1Q9qvyfQU&index=2&list=PL4c8Ml5RciVzZsHqu4gVleovNyPcimObn
Eventy:
Kuchnia+ Food Film Fest:
http://www.kuchniaplus.pl/ksite/kuchniaplus-food-film-fest-2013/video
Starszy Doradca
• Obsługa klientów indywidualnych: m.in: Totalizator Sportowy, Toyota, Toyota Bank, L'Oreal, Teva, KRKA, Polski Lek, Maspex, Quick Silver, Rossignol, TVP, ITI Neovision, PKO BP, Sharp, Sony, Samsung, GSK, Microsoft, Podravka, Jelfa i inni,
• New Business,
• Współpraca z domami mediowymi,
• Agencjami PR,
• Planowanie (Atellier Software) i realizacja kampanii radiowych,
• Opracowywani oraz realizacja akcji niestandardowych,
• Sprzedaż sponsoringów, eventów - Przebojowe Lato Radia ZET 2009, 2010,
• Sprzedaż reklam internetowych na stronach grupy Eurozet,
• Pisanie scenariuszy do spotów radiowych,
• Doradctwo reklamowe,
• Współpraca i kooperacja działań reklamowych z redakcjami stacji radiowych z Grupy Eurozet
• New Business,
• Współpraca z domami mediowymi,
• Agencjami PR,
• Planowanie (Atellier Software) i realizacja kampanii radiowych,
• Opracowywani oraz realizacja akcji niestandardowych,
• Sprzedaż sponsoringów, eventów - Przebojowe Lato Radia ZET 2009, 2010,
• Sprzedaż reklam internetowych na stronach grupy Eurozet,
• Pisanie scenariuszy do spotów radiowych,
• Doradctwo reklamowe,
• Współpraca i kooperacja działań reklamowych z redakcjami stacji radiowych z Grupy Eurozet
Szkolenia i kursy
Liberty GSM/Plus GSM:
- obsługa klienta;
Eurozet:
- negocjacje,
- tworzenie prezentacji,
- obsługa klienta,
- parametry kampanii mediowych,
- obsługa klienta;
Eurozet:
- negocjacje,
- tworzenie prezentacji,
- obsługa klienta,
- parametry kampanii mediowych,
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
squash, sushi, fotografia, jazda konna, włóczęgi po Tatrach;
Inne
moje prace foto http://www.flickr.com/photos/shelmahh_magda
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
B2B lead generation
Grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką generowania leadów handlowych i marketingowych w sektorze B2B.
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów