Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
Agencja Event Public Relations
• Podsumowanie czternastoletnich dokonań agencji
• Analiza agencji na tle konkurencji
• Analiza agencji na podstawie indywidualnych i grupowych wywiadów pracowniczych
• Stworzenie planu restrukturyzacji zawierającego nową ofertę usług dostosowanych do aktualnych potrzeb rynku, ujednolicenie materiałów promocyjnych, stworzenie nowej strony internetowej i prezentacji
• Stworzenie ofert specjalnych dla byłych i aktualnych klientów
• Pozyskiwanie partnerów biznesowych
• Analiza agencji na tle konkurencji
• Analiza agencji na podstawie indywidualnych i grupowych wywiadów pracowniczych
• Stworzenie planu restrukturyzacji zawierającego nową ofertę usług dostosowanych do aktualnych potrzeb rynku, ujednolicenie materiałów promocyjnych, stworzenie nowej strony internetowej i prezentacji
• Stworzenie ofert specjalnych dla byłych i aktualnych klientów
• Pozyskiwanie partnerów biznesowych
Menedżer Projektu
• Audyt przedsięwzięć wydawniczych i marketingowych Oficyny
• Opracowanie projektu kampanii z okazji jubileuszu 20-lecia MULTICO, kierowanych do partnerów biznesowych i czytelników
• Stworzenie kompleksowego projektu działań pro-sprzedażowych
• Kreacja nowych wydawnictw książkowych
• Opracowanie kampanii promocyjnej fundacji „Kocham Polską Przyrodę”
• Kreowanie projektów mających na celu wielopłaszczyznowy
rozwój Oficyny oraz wyznaczenie nowych celów
• Opracowanie projektu kampanii z okazji jubileuszu 20-lecia MULTICO, kierowanych do partnerów biznesowych i czytelników
• Stworzenie kompleksowego projektu działań pro-sprzedażowych
• Kreacja nowych wydawnictw książkowych
• Opracowanie kampanii promocyjnej fundacji „Kocham Polską Przyrodę”
• Kreowanie projektów mających na celu wielopłaszczyznowy
rozwój Oficyny oraz wyznaczenie nowych celów
Project Manager
• Marketing centrum szkoleniowo – konferencyjnego Businessman Institute
• Kierowanie projektem cyklu koncertów muzyki klasycznej „Wawer Music Festival”
• Planowanie i nadzorowanie kampanii ATL i BTL
• Media relations – kontakt z przedstawicielami mediów, przygotowanie komunikatów i relacji prasowych, udzielanie akredytacji dziennikarskich
• Tworzenie ofert sponsoringu, prowadzenie negocjacji
• Pozyskiwanie patronów medialnych
• Nawiązywanie / nadzorowanie umów współpracy z dystrybutorami biletów
• Projektowanie, nadzór nad wykonaniem, wyprodukowaniem oraz kolportażem materiałów promocyjnych (min. reklamy prasowe i internetowe, logotypy, zaproszenia, ulotki, plakaty, bilety, mailingi, bannery i tablice uliczne)
• Zarządzanie bazami kontaktów klientów/ partnerów wydawnictwa Migut Media S.A.
• Kierowanie projektem cyklu koncertów muzyki klasycznej „Wawer Music Festival”
• Planowanie i nadzorowanie kampanii ATL i BTL
• Media relations – kontakt z przedstawicielami mediów, przygotowanie komunikatów i relacji prasowych, udzielanie akredytacji dziennikarskich
• Tworzenie ofert sponsoringu, prowadzenie negocjacji
• Pozyskiwanie patronów medialnych
• Nawiązywanie / nadzorowanie umów współpracy z dystrybutorami biletów
• Projektowanie, nadzór nad wykonaniem, wyprodukowaniem oraz kolportażem materiałów promocyjnych (min. reklamy prasowe i internetowe, logotypy, zaproszenia, ulotki, plakaty, bilety, mailingi, bannery i tablice uliczne)
• Zarządzanie bazami kontaktów klientów/ partnerów wydawnictwa Migut Media S.A.
Senior Sales Consultant, magazyn Businessman.pl
• Sprzedaż powierzchni reklamowych w miesięczniku i portalu Businessman.pl
• Tworzenie niestandardowych projektów reklamowych, nawiązywanie i koordynacja współpracy z partnerami wydawnictwa (Rubryki Partnerskie, Advertoriale)
• Współpraca z klientami indywidualnymi, agencjami, domami mediowymi
• Przygotowanie ofert, prowadzenie prezentacji
• Współpraca z redakcją miesięcznika w zakresie planowania tematów/ rubryk specjalnych
• Promocja tytułu Businessman.pl
• Tworzenie niestandardowych projektów reklamowych, nawiązywanie i koordynacja współpracy z partnerami wydawnictwa (Rubryki Partnerskie, Advertoriale)
• Współpraca z klientami indywidualnymi, agencjami, domami mediowymi
• Przygotowanie ofert, prowadzenie prezentacji
• Współpraca z redakcją miesięcznika w zakresie planowania tematów/ rubryk specjalnych
• Promocja tytułu Businessman.pl
wystawiono
Niezwykle przyjazna osoba, która pomoże w każdej sytuacji. Jego pozytywne nastawienie do rzeczywistości i otwartość względem ludzi sprawiają, że przestają istnieć rzeczy niemożliwe, a wszelkie problemy wnet zamieniają się w możliwości :) Jest doskonałym wsparciem dla swoich przełożonych oraz idealnym pracownikiem głęboko zaangażowanym w działalność firmy.
Specjalista ds. Projektów Specjalnych
(Biuro Reklamy Prasy Codziennej)
"Dziennik", "Fakt", "Przegląd Sportowy".
• Planowanie oraz koordynacja wdrożeń niestandardowych form reklamowych (niezbędniki, kompendia, dodatki tematyczne, kolekcje specjalne, advertoriale)
• Dostarczanie działowi handlowemu narzędzi służących realizacji celów sprzedażowych w zakresie tworzenia prezentacji produktów i ofert w oparciu o unikalne propozycje sprzedażowe skrojone na miarę potrzeb klientów
• Przeprowadzanie konkursów SMS, współtworzenie regulaminów, nadzór nad zgodnością z literą prawa oraz prawidłowością przydzielania nagród
• Współpraca z działem: Prawnym, Produkcji, Kolportażu, Marketingu, Analiz Rynkowych
• Wdrażanie mechanizmów i rozwiązań wspierających sprzedaż tytułów
"Dziennik", "Fakt", "Przegląd Sportowy".
• Planowanie oraz koordynacja wdrożeń niestandardowych form reklamowych (niezbędniki, kompendia, dodatki tematyczne, kolekcje specjalne, advertoriale)
• Dostarczanie działowi handlowemu narzędzi służących realizacji celów sprzedażowych w zakresie tworzenia prezentacji produktów i ofert w oparciu o unikalne propozycje sprzedażowe skrojone na miarę potrzeb klientów
• Przeprowadzanie konkursów SMS, współtworzenie regulaminów, nadzór nad zgodnością z literą prawa oraz prawidłowością przydzielania nagród
• Współpraca z działem: Prawnym, Produkcji, Kolportażu, Marketingu, Analiz Rynkowych
• Wdrażanie mechanizmów i rozwiązań wspierających sprzedaż tytułów
Recepcjonista
• Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji wydawnictwa,
• Nadzór nad prawidłowym przebiegiem spotkań i rezerwacji sal konferencyjnych,
• Przyjmowanie, anonsowanie gości wydawnictwa,
• Kontrola dostępu, koordynacja agentów ochrony.
• Nadzór nad prawidłowym przebiegiem spotkań i rezerwacji sal konferencyjnych,
• Przyjmowanie, anonsowanie gości wydawnictwa,
• Kontrola dostępu, koordynacja agentów ochrony.
wystawiono
Adam jest jednym z najbardziej pomocnych, uroczych, kontaktowych, kompetentnych i kooperatywnych facetów jakich w ogóle można spotkać na tej planecie :) zatem casting dla przyszłego pracodawcy, który właśnie sam organizuje jest niebagatelnym wydarzeniem dla całego pracodawczego uniwersum :) Adam - niech moc będzie z Tobą! Przy okazji - już teraz gratuluję przyszłemu pracodawcy :)
Szkolenia i kursy
• Certyfikat ukończenia Szkoły Giełdowej „Podstawy inwestowania na giełdzie” prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie,
• Certyfikat ukończenia seminarium „Techniki negocjacyjne” prowadzonym przez Roberta Martina, Szkolenia i Doradztwo Gosiewska Ilona.
• Prawo Jazdy kat. B. (od 2006r.)
• Certyfikat ukończenia seminarium „Techniki negocjacyjne” prowadzonym przez Roberta Martina, Szkolenia i Doradztwo Gosiewska Ilona.
• Prawo Jazdy kat. B. (od 2006r.)
Edukacja
Specjalizacje
Produkcja
Inne
Zainteresowania
Rynek kapitałowy i instrumenty finansowe, dziennikarstwo, stosunki międzynarodowe , podróże, sport, taniec, motoryzacja, muzyka, działalność charytatywna.
Organizacje
Inne
Obsługa komputera:
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
• Microsoft Office (Word, Power Point, Excel),
• Umiejętność przygotowania profesjonalnych prezentacji multimedialnych,
• Swoboda w posługiwaniu się Internetem.
Posiadam:
• Ciągle rozwijane i doskonalone umiejętności nawiązywania kontaktów i zapoznawania nowych osób,
• Umiejętność całościowego traktowania zagadnień i syntezy informacji z różnych źródeł i obszarów,
• Bardzo dobrą zdolność współpracy z różnymi typami osobowości, w różnym wieku i z różnym doświadczeniem życiowym i zawodowym,
• Wieczny optymizm i niewyczerpane złoża szczerego uśmiechu.
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
• Microsoft Office (Word, Power Point, Excel),
• Umiejętność przygotowania profesjonalnych prezentacji multimedialnych,
• Swoboda w posługiwaniu się Internetem.
Posiadam:
• Ciągle rozwijane i doskonalone umiejętności nawiązywania kontaktów i zapoznawania nowych osób,
• Umiejętność całościowego traktowania zagadnień i syntezy informacji z różnych źródeł i obszarów,
• Bardzo dobrą zdolność współpracy z różnymi typami osobowości, w różnym wieku i z różnym doświadczeniem życiowym i zawodowym,
• Wieczny optymizm i niewyczerpane złoża szczerego uśmiechu.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Dialog z Klientem ...
Każdemu z nas się chyba nie raz zdarzyło, że miał strasznie bzdurną, śmieszną, nie mającą sensu rozmowe w pracy.
Tu możecie się nimi pochwalić, wszyscy się pośmiejemy. :o)
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa absolwentow, pracownikow naukowych, studentow oraz sympatykow Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Marketing referencyjny
Grupa skupiona na marketingu referencyjnym i wykorzystaniu jego narzędzi do wsparcia sprzedaży na rynku B2B.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR