Adam Hajtko

Atrakcje gastronomiczne i rozrywkowe.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Ambasada Rozrywki
Logo
Business Development Manager
Agencja Event Public Relations
• Podsumowanie czternastoletnich dokonań agencji
• Analiza agencji na tle konkurencji
• Analiza agencji na podstawie indywidualnych i grupowych wywiadów pracowniczych
• Stworzenie planu restrukturyzacji zawierającego nową ofertę usług dostosowanych do aktualnych potrzeb rynku, ujednolicenie materiałów promocyjnych, stworzenie nowej strony internetowej i prezentacji
• Stworzenie ofert specjalnych dla byłych i aktualnych klientów
• Pozyskiwanie partnerów biznesowych
Multico Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o.
Menedżer Projektu
• Audyt przedsięwzięć wydawniczych i marketingowych Oficyny
• Opracowanie projektu kampanii z okazji jubileuszu 20-lecia MULTICO, kierowanych do partnerów biznesowych i czytelników
• Stworzenie kompleksowego projektu działań pro-sprzedażowych
• Kreacja nowych wydawnictw książkowych
• Opracowanie kampanii promocyjnej fundacji „Kocham Polską Przyrodę”
• Kreowanie projektów mających na celu wielopłaszczyznowy
rozwój Oficyny oraz wyznaczenie nowych celów
Migut Media S.A
Project Manager
• Marketing centrum szkoleniowo – konferencyjnego Businessman Institute
• Kierowanie projektem cyklu koncertów muzyki klasycznej „Wawer Music Festival”
• Planowanie i nadzorowanie kampanii ATL i BTL
• Media relations – kontakt z przedstawicielami mediów, przygotowanie komunikatów i relacji prasowych, udzielanie akredytacji dziennikarskich
• Tworzenie ofert sponsoringu, prowadzenie negocjacji
• Pozyskiwanie patronów medialnych
• Nawiązywanie / nadzorowanie umów współpracy z dystrybutorami biletów
• Projektowanie, nadzór nad wykonaniem, wyprodukowaniem oraz kolportażem materiałów promocyjnych (min. reklamy prasowe i internetowe, logotypy, zaproszenia, ulotki, plakaty, bilety, mailingi, bannery i tablice uliczne)
• Zarządzanie bazami kontaktów klientów/ partnerów wydawnictwa Migut Media S.A.
Migut Media S.A
Senior Sales Consultant, magazyn Businessman.pl
• Sprzedaż powierzchni reklamowych w miesięczniku i portalu Businessman.pl
• Tworzenie niestandardowych projektów reklamowych, nawiązywanie i koordynacja współpracy z partnerami wydawnictwa (Rubryki Partnerskie, Advertoriale)
• Współpraca z klientami indywidualnymi, agencjami, domami mediowymi
• Przygotowanie ofert, prowadzenie prezentacji
• Współpraca z redakcją miesięcznika w zakresie planowania tematów/ rubryk specjalnych
• Promocja tytułu Businessman.pl
Karol Karwowski
Karol Karwowski · przełożony
wystawiono
Niezwykle przyjazna osoba, która pomoże w każdej sytuacji. Jego pozytywne nastawienie do rzeczywistości i otwartość względem ludzi sprawiają, że przestają istnieć rzeczy niemożliwe, a wszelkie problemy wnet zamieniają się w możliwości :) Jest doskonałym wsparciem dla swoich przełożonych oraz idealnym pracownikiem głęboko zaangażowanym w działalność firmy.
Axel Springer Polska
Specjalista ds. Projektów Specjalnych
(Biuro Reklamy Prasy Codziennej)
"Dziennik", "Fakt", "Przegląd Sportowy".

• Planowanie oraz koordynacja wdrożeń niestandardowych form reklamowych (niezbędniki, kompendia, dodatki tematyczne, kolekcje specjalne, advertoriale)
• Dostarczanie działowi handlowemu narzędzi służących realizacji celów sprzedażowych w zakresie tworzenia prezentacji produktów i ofert w oparciu o unikalne propozycje sprzedażowe skrojone na miarę potrzeb klientów
• Przeprowadzanie konkursów SMS, współtworzenie regulaminów, nadzór nad zgodnością z literą prawa oraz prawidłowością przydzielania nagród
• Współpraca z działem: Prawnym, Produkcji, Kolportażu, Marketingu, Analiz Rynkowych
• Wdrażanie mechanizmów i rozwiązań wspierających sprzedaż tytułów
Agnieszka Schoeneich
Agnieszka Schoeneich · współpracownik
wystawiono
Adaś to przesympatyczna osoba zarażająca optymizmem i radością życia. Przebywanie z nim to prawdziwa przyjemność :)
W pracy kompetentny, uczynny i pracowity.
Polecam każdemu pracodawcy takiego pracownika!
Axel Springer Polska
Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych
"Dziennik"

• Sprzedaż powierzchni reklamowych w wydaniu warszawskim i ogólnopolskim "Dziennika" - obsługa komunikatów,
• Samodzielne prowadzenie rubryki nekrologów.
Axel Springer Polska
Recepcjonista
• Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji wydawnictwa,
• Nadzór nad prawidłowym przebiegiem spotkań i rezerwacji sal konferencyjnych,
• Przyjmowanie, anonsowanie gości wydawnictwa,
• Kontrola dostępu, koordynacja agentów ochrony.
Katarzyna Dudek
Katarzyna Dudek · współpracownik
wystawiono
Adam jest jednym z najbardziej pomocnych, uroczych, kontaktowych, kompetentnych i kooperatywnych facetów jakich w ogóle można spotkać na tej planecie :) zatem casting dla przyszłego pracodawcy, który właśnie sam organizuje jest niebagatelnym wydarzeniem dla całego pracodawczego uniwersum :) Adam - niech moc będzie z Tobą! Przy okazji - już teraz gratuluję przyszłemu pracodawcy :)
Axel Springer Polska
Asystent Działu Rozliczeń
(Biuro Reklamy Prasy Codziennej)

• Nadzór oraz korekta zleceń reklamowych, faktur, zestawień,
• Monitoring prasy,
• Prace biurowe.
Logo
Przewodnik
Łazienki Królewskie / Rezydencja letnia Jana III Sobieskiego w Wilanowie

Szkolenia i kursy

• Certyfikat ukończenia Szkoły Giełdowej „Podstawy inwestowania na giełdzie” prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie,

• Certyfikat ukończenia seminarium „Techniki negocjacyjne” prowadzonym przez Roberta Martina, Szkolenia i Doradztwo Gosiewska Ilona.

• Prawo Jazdy kat. B. (od 2006r.)

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe - praca dyplomowa pt. "Strategia i poliyka bezpieczeństwa cybernetycznego III RP"., magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Produkcja
Inne

Zainteresowania

Rynek kapitałowy i instrumenty finansowe, dziennikarstwo, stosunki międzynarodowe , podróże, sport, taniec, motoryzacja, muzyka, działalność charytatywna.

Organizacje

Inne

Obsługa komputera:

• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
• Microsoft Office (Word, Power Point, Excel),
• Umiejętność przygotowania profesjonalnych prezentacji multimedialnych,
• Swoboda w posługiwaniu się Internetem.

Posiadam:

• Ciągle rozwijane i doskonalone umiejętności nawiązywania kontaktów i zapoznawania nowych osób,
• Umiejętność całościowego traktowania zagadnień i syntezy informacji z różnych źródeł i obszarów,
• Bardzo dobrą zdolność współpracy z różnymi typami osobowości, w różnym wieku i z różnym doświadczeniem życiowym i zawodowym,
• Wieczny optymizm i niewyczerpane złoża szczerego uśmiechu.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dialog z Klientem ...
Dialog z Klientem ...
Każdemu z nas się chyba nie raz zdarzyło, że miał strasznie bzdurną, śmieszną, nie mającą sensu rozmowe w pracy. Tu możecie się nimi pochwalić, wszyscy się pośmiejemy. :o)
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Gdzie na weekend?
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
 Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa absolwentow, pracownikow naukowych, studentow oraz sympatykow Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Język giętki
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
KOTY
KOTY
Forum dla wszystkich miłosników kotów i nie tylko
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing referencyjny
Marketing referencyjny
Grupa skupiona na marketingu referencyjnym i wykorzystaniu jego narzędzi do wsparcia sprzedaży na rynku B2B.
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR