Adam Górski

Brand Manager

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AB S.A.
ADATA Brand Manager
- zarządzanie zakupami i sprzedażą produktów marki ADATA w ogólnopolskiej firmie dystrybucyjnej
- organizacja promocji i eventów w porozumieniu z producentem
Incom S.A.
ADAX Channel Manager - Sales coordinator
- zarządzanie programem partnerskim ADAX
- zarządzanie i koordynacja sprzedaży ADAX na terenie Polski
- wspieranie marketingu i PR marki ADAX
- wdrażanie nowych produktów
- rozwój innych kanałów sprzedaży
Incom S.A.
Regionalny Przedstawiciel ADAX - Zachód
- Zdobywanie i utrzymanie klientów na obszarze 4 województw
- Udzielanie wsparcia merytorycznego i szkolenia Partnerów z technik sprzedaży oraz ofertowania sprzętu komputerowego
- Wsparcie merchandisingowe
Logo
Product Manager - IT
Sklep Internetowy TECHMARKET.PL
Logo
Kierownik działu Komputery
MediaMarkt Wrocław
Empik
Starszy Sprzedawca w dziale Multmedia

Szkolenia i kursy

- Profesjonalna obsługa Kluczowych Klientów - 2009
- Negocjacje w Biznesie - 2006

Edukacja

Logo
International Studies, magisterskie
University of Wroclaw

Zainteresowania

- Nowoczesne technologie cyfrowe w elektronice użytkowej
- Sprzęt komputerowy i jago praktyczne zastosowanie.
- Muzyka
- Gry wideo - Playstation 3

Grupy

Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Wrocław w czasie wolnym
Wrocław w czasie wolnym
Praktyczne porady dla wszystkich, którzy zamieszkują lub odwiedzają Wrocław. O tym co można zobaczyć, gdzie się bawić, jakie sporty uprawiać, gdzie zjeść i przenocować....