Umiejętności
Analiza biznesowa
Business Intelligence
usprawnianie procesów biznesowych
Elektroniczna wymiana danych
Oprogramowanie ERP
Zarządzanie flotą
Analiza wymagań
Wdrażanie oprogramowania
Analiza systemów
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. wdrożeń ERP
1. Przygotowanie i utrzymanie danych projektu systemu ERP dla firmy.
2. Przygotowanie, koordynacja i akceptacja tłumaczeń dla projektu systemu ERP firmy.
3. Wsparcie podczas definiowania nowych procesów biznesowych w związku z implementacją projektu systemu ERP:
- definiowanie, analiza i akceptacja procesów biznesowych;
- porównanie i optymalizacja zaprojektowanych procesów w systemie ERP względem procesów obecnych;
- analiza szans i zagrożeń;
- wsparcie podczas wdrażanie nowych procesów w firmie
4. Wsparcie podczas wdrożenia systemu ERP w krajach CEE:
- przeprowadzanie szkoleń;
- wsparcie dla zespołu wdrażającego system ERP w firmie;
- przygotowanie i akceptacja dokumentów związanych z wdrożeniem.
5. Utrzymanie danych oraz wsparcie użytkowników w obecnie używanej aplikacji w firmie:
- utrzymanie jakości danych w aplikacji;
- wsparcie oraz szkolenia użytkowników z wykorzystaniem aplikacji.
2. Przygotowanie, koordynacja i akceptacja tłumaczeń dla projektu systemu ERP firmy.
3. Wsparcie podczas definiowania nowych procesów biznesowych w związku z implementacją projektu systemu ERP:
- definiowanie, analiza i akceptacja procesów biznesowych;
- porównanie i optymalizacja zaprojektowanych procesów w systemie ERP względem procesów obecnych;
- analiza szans i zagrożeń;
- wsparcie podczas wdrażanie nowych procesów w firmie
4. Wsparcie podczas wdrożenia systemu ERP w krajach CEE:
- przeprowadzanie szkoleń;
- wsparcie dla zespołu wdrażającego system ERP w firmie;
- przygotowanie i akceptacja dokumentów związanych z wdrożeniem.
5. Utrzymanie danych oraz wsparcie użytkowników w obecnie używanej aplikacji w firmie:
- utrzymanie jakości danych w aplikacji;
- wsparcie oraz szkolenia użytkowników z wykorzystaniem aplikacji.
Lider zespołu koordynatorów ds. zarządzania flotą i serwisem
1. Kontrola i bezpośrednie monitorowanie przebiegu eksploatacji pojazdów Klientów pod względem poprawności i terminowości obsługi technicznej, zgodnie z przyjętą polityką strategia obsługi posprzedażnej.
2. Kontrola i zlecanie dokonywania czynności serwisowania pojazdów (w tym: przeglądy, naprawy, wymiany, zgłoszenia na platformie Assistance, naprawy wynikające z inspekcji pojazdów) oraz koordynowanie miejsca i czasu ich wykonania.
3. Kontrola gotowości technicznej pojazdów u Klientów
4. Weryfikowanie protokołów inspekcji technicznej pojazdów .
5. Weryfikacja i autoryzowanie zakresu oraz Kosztów obsługi technicznej pojazdów.
6. Doradztwo techniczne dla użytkowników pojazdów.
7. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i dostawcami usług.
8. Sporządzanie i kompletowanie wymaganej prawem i zasadami obowiązującymi w Spółce dokumentacji naprawczej .
9. Dbałość o terminowe i płynne zapewnienie pojazdów zastępczych lub innych warunków wymaganych umowami/kontraktami podczas niesprawności pojazdów kontraktowych.
9. Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z użytkownikami pojazdów i Klientami oraz udzielanie informacji o postępach w procesach naprawczych.
10. Kontrola prawidłowości i dekretowanie dokumentów finansowych oraz wnioskowanie o fakturowanie i refakturowanie usług oraz zlecanie wystawiania not księgowych.
11. Współpraca z dostawcami usług serwisowych w zakresie obsługi pojazdów.
12. Kontrola i wprowadzanie danych do e-systemów i baz danych.
13. Współudział w opracowaniu budżetu serwisowania pojazdów i bieżąca kontrola kosztów.
14. Współzarządzanie projektami dotyczącymi serwisowania pojazdów.
15. Bezpośrednie wsparcie podczas wydawania i odbioru pojazdów do/od Klientów.
16. Prowadzenie korespondencji w sprawie reklamacji i skarg Klientów oraz dostawców usług.
17. Współpraca z innymi Działami Spółki mająca na celu realizację zadań i obowiązków.
18. Rekomendowanie i proponowanie dobrych praktyk i efektywnych rozwiązań oraz zmian w procesach i procedurach serwisowania pojazdów.
19. Przygotowanie zestawień i analiz oraz raportów w zakresie obsługi pojazdów .
20. Dbałość o najwyższą jakość obsługi Klientów w zakresie serwisowania pojazdów.
21. Kontrola procesu archiwizowania merytorycznej dokumentacji dot. serwisowania pojazdów.
22. Wsparcie pozostałych osób w Dziale zarządzania flotą i serwisem oraz zastępowanie w razie ich nieobecności.
2. Kontrola i zlecanie dokonywania czynności serwisowania pojazdów (w tym: przeglądy, naprawy, wymiany, zgłoszenia na platformie Assistance, naprawy wynikające z inspekcji pojazdów) oraz koordynowanie miejsca i czasu ich wykonania.
3. Kontrola gotowości technicznej pojazdów u Klientów
4. Weryfikowanie protokołów inspekcji technicznej pojazdów .
5. Weryfikacja i autoryzowanie zakresu oraz Kosztów obsługi technicznej pojazdów.
6. Doradztwo techniczne dla użytkowników pojazdów.
7. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i dostawcami usług.
8. Sporządzanie i kompletowanie wymaganej prawem i zasadami obowiązującymi w Spółce dokumentacji naprawczej .
9. Dbałość o terminowe i płynne zapewnienie pojazdów zastępczych lub innych warunków wymaganych umowami/kontraktami podczas niesprawności pojazdów kontraktowych.
9. Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z użytkownikami pojazdów i Klientami oraz udzielanie informacji o postępach w procesach naprawczych.
10. Kontrola prawidłowości i dekretowanie dokumentów finansowych oraz wnioskowanie o fakturowanie i refakturowanie usług oraz zlecanie wystawiania not księgowych.
11. Współpraca z dostawcami usług serwisowych w zakresie obsługi pojazdów.
12. Kontrola i wprowadzanie danych do e-systemów i baz danych.
13. Współudział w opracowaniu budżetu serwisowania pojazdów i bieżąca kontrola kosztów.
14. Współzarządzanie projektami dotyczącymi serwisowania pojazdów.
15. Bezpośrednie wsparcie podczas wydawania i odbioru pojazdów do/od Klientów.
16. Prowadzenie korespondencji w sprawie reklamacji i skarg Klientów oraz dostawców usług.
17. Współpraca z innymi Działami Spółki mająca na celu realizację zadań i obowiązków.
18. Rekomendowanie i proponowanie dobrych praktyk i efektywnych rozwiązań oraz zmian w procesach i procedurach serwisowania pojazdów.
19. Przygotowanie zestawień i analiz oraz raportów w zakresie obsługi pojazdów .
20. Dbałość o najwyższą jakość obsługi Klientów w zakresie serwisowania pojazdów.
21. Kontrola procesu archiwizowania merytorycznej dokumentacji dot. serwisowania pojazdów.
22. Wsparcie pozostałych osób w Dziale zarządzania flotą i serwisem oraz zastępowanie w razie ich nieobecności.
Szkolenia i kursy
Przebyta szkolenia:
• Nowe pojazdy ciężarowe Mercedes-Benz Actros, Atego, Antos;
• DAF Basic;
• Obsługa pojazdów, weryfikacja typowych usterek w pojazdach Iveco Daily, Eurocargo, Stralis;
• Budowa, wyposażenie, diagnostyka oraz obsługa wyrobów Wielton;
• MAN - Pojazdy serii TGL/TGM/TGS/TGX: zasady prawidłowej eksploatacji, obsługa, konserwacja i elementy diagnozy pojazdów;
• Obsługa agregatów Carrier: Vento, Arios, Supra, Maxima;
• Serwis i eksploatacja opon ciężarowych Bridgestone;
• Budowa i eksploatacja opon ciężarowych grupy Goodyear;
• Prezentacja systemów Haldex: EB+, Bezpieczne parkowanie, Kontrola zużycia okładzin;
• Wabco – Elektronicznie sterowany układ hamulcowy w przyczepach i naczepach wersja E, system TailGUARD
• Nowe pojazdy ciężarowe Mercedes-Benz Actros, Atego, Antos;
• DAF Basic;
• Obsługa pojazdów, weryfikacja typowych usterek w pojazdach Iveco Daily, Eurocargo, Stralis;
• Budowa, wyposażenie, diagnostyka oraz obsługa wyrobów Wielton;
• MAN - Pojazdy serii TGL/TGM/TGS/TGX: zasady prawidłowej eksploatacji, obsługa, konserwacja i elementy diagnozy pojazdów;
• Obsługa agregatów Carrier: Vento, Arios, Supra, Maxima;
• Serwis i eksploatacja opon ciężarowych Bridgestone;
• Budowa i eksploatacja opon ciężarowych grupy Goodyear;
• Prezentacja systemów Haldex: EB+, Bezpieczne parkowanie, Kontrola zużycia okładzin;
• Wabco – Elektronicznie sterowany układ hamulcowy w przyczepach i naczepach wersja E, system TailGUARD
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą
Grupy
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
ERP dla biznesu
Na forum grupy poruszamy wszystkie tematy związane z wdrażaniem kompleksowych programów do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem (tzw. systemów ERP - Enterprise Resource Planning).
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
MOTORYZACJA I TRANSPORT porady ekspertów
Grupa utworzona dla osób posiadających bogatą wiedzę w wybranym segmencie branży MOTORYZACJA I TRANSPORT. Dla osób mających chęć i umiejętność dzielenia się swoją wiedzą z innymi.
Opłaty drogowe w Polsce i w Europie
Grupa zrzeszająca osoby mające styczność z opłatami drogowymi w Polsce i w Europie