Umiejętności
Microsoft Office
Łatwość nawiązywania kontaktów
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
komunikatywność
Praca pod presją czasu i wyników
system CRM
Wysoka motywacja i zaangażowanie
Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się
Skuteczność i wydajność w działaniu
Elastyczna postawa do procesu zmiany
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
pracownik do spraw obsługi klienta
IKEA Retail Sp. zo.o. Warszawa
Dział reklamacji. Przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach, w sposób transparentny i rzetelny, zapewniającym jakościową obsługę klientów, analizowanie zgłoszonych przez klientów spraw i proponowanie dopasowanych do danej sytuacji rozwiązań. Zapewnienie szybkiego i profesjonalnego wsparcia we wszystkich kontaktach z klientami oraz partnerami biznesowymi, pomocne i przyjazne podejście do klientów, zawsze
zmierzające do satysfakcjonującego rozwiązania.
zmierzające do satysfakcjonującego rozwiązania.
Młodsza księgowa
Kancelaria Podatkowa Jacek Nowakowski doradca podatkowy Legionowo
Weryfikacja dokumentów księgowych, pod względem formalnym i merytorycznym. Wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych. Cykliczne zamykanie okresów finansowych według wymagań. Bezpośredni kontakt z klientem oraz reprezentacja klienta w sprawach księgowych w urzędach i innych podmiotach państwowych. Obsługa programów księgowych min: Wapro Kaper,Wapro JPK, RAKS SQL.
St. Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Wirtualna Polska Holding S.A. serwis Eholiday.pl/ Grupa Wirtualna Polska Warszawa
Aktywna sprzedaż poparta ponad 100% wynikami. Budowanie bazy klientów oraz tworzenie systemu rezerwacji, przy jednoczesnym utrzymywaniu stałych relacji z klientem, z uwzględnieniem najwyższych standardów obsługi i zgodnie z
procedurami. Udział w corocznej licytacji sprzedaży powierzchni reklamowej klientów, przedstawianie oferty klientom.
procedurami. Udział w corocznej licytacji sprzedaży powierzchni reklamowej klientów, przedstawianie oferty klientom.
Opiekun klienta
Getin Noble Bank S.A. Piaseczno
Realizacja planów indywidulanych. Identyfikowanie potrzeb i udzielanie informacji o oferowanych usługach, budowanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami, obsługa klienta w oddziale bankowym w tym: depozytów, wniosków pożyczkowych, pakietów ubezpieczeń, kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji klientów jak i sporządzanie korespondencji do centrali, podejmowanie decyzji kredytowych, przyjmowanie reklamacji, stałe podnoszenie kwalifikacji
zawodowych poprzez wewnętrzne szkolenia.
zawodowych poprzez wewnętrzne szkolenia.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
- literatura
-astronomia
-gotowanie w tym prowadzenie profilu na Facebook i Instagram @siedzenagarach
-astronomia
-gotowanie w tym prowadzenie profilu na Facebook i Instagram @siedzenagarach
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Gry, podróże w czasie, buddyzm i inne ciekawe tematy...
Gry, Podróże w czasie, Nasza przyszłość na ziemi..oto niektóre z tematów jakie chciałbym poruszyć...
Mile widziany udział w dyskusji...