Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Obsługi Klienta /Asystent ds. Sprzedaży
• Budowa i utrzymywanie relacji z klientem oraz pozyskiwanie nowych klientów
• Pełne administrowanie sprzedażą (kontakty z kluczowymi klientami i przyjmowanie zamówień, praca z wewnętrznym systemem ERP, obsługa wysyłek eksportowych, ścisła współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi m.in. Działem Produkcji, Kalkulacji Kosztów, Logistyki, Księgowości, kontrola stanów magazynowych)
• Obsługa posprzedażowa oraz obsługa reklamacji
• Przygotowywanie ofert cenowych
• Tworzenie zestawień sprzedażowych
• Pełne administrowanie sprzedażą (kontakty z kluczowymi klientami i przyjmowanie zamówień, praca z wewnętrznym systemem ERP, obsługa wysyłek eksportowych, ścisła współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi m.in. Działem Produkcji, Kalkulacji Kosztów, Logistyki, Księgowości, kontrola stanów magazynowych)
• Obsługa posprzedażowa oraz obsługa reklamacji
• Przygotowywanie ofert cenowych
• Tworzenie zestawień sprzedażowych
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.