Umiejętności
Badania ilościowe
Badania ilościowe
Negocjacje z dostawcami
zakupy produkcyjne
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
czeski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor sprzedaży
• Wykonanie budżetu sprzedaży i marży
• Koordynacja pracy handlowców w rynku nowoczesnym, tradycyjnym
• Organizacja pracy działu e-commerce, nadzór nad oferta , jakością prezentacji, budżetami promocyjnymi ALLEGRO, AMAZON, EMPIK i innych marketplace w Polsce i Europie
• Planowanie i realizacja budzetu marketingowego, współpraca z firmami pozycjonującymi w celu optymalizacji wydatkowanych środków
• Tworzenie i nadzór nad realizacją polityki cenowej i rabatowej, negocjacje z partnerami strategicznymi
• Współtworzenie strategii rozwoju produkcji artykułów PRACTIC oraz nadzór nad projektami zakupów towarów handlowych i marki własnej
• Definiowanie matrycy towarów handlowych pod względem funkcji, cen, stylów sprzedawanych pod marką PRACTIC, identyfikacja rynkowych nisz, potencjałów handlowych pod względem maksymalizacji obrotu , marży
• Optymalizacja rozwiązań logistycznych dla działów e-commerce, zakupów i sprzedaży na terenie Polski i Europy
• Koordynacja pracy handlowców w rynku nowoczesnym, tradycyjnym
• Organizacja pracy działu e-commerce, nadzór nad oferta , jakością prezentacji, budżetami promocyjnymi ALLEGRO, AMAZON, EMPIK i innych marketplace w Polsce i Europie
• Planowanie i realizacja budzetu marketingowego, współpraca z firmami pozycjonującymi w celu optymalizacji wydatkowanych środków
• Tworzenie i nadzór nad realizacją polityki cenowej i rabatowej, negocjacje z partnerami strategicznymi
• Współtworzenie strategii rozwoju produkcji artykułów PRACTIC oraz nadzór nad projektami zakupów towarów handlowych i marki własnej
• Definiowanie matrycy towarów handlowych pod względem funkcji, cen, stylów sprzedawanych pod marką PRACTIC, identyfikacja rynkowych nisz, potencjałów handlowych pod względem maksymalizacji obrotu , marży
• Optymalizacja rozwiązań logistycznych dla działów e-commerce, zakupów i sprzedaży na terenie Polski i Europy
Category Manager
Tworzenie matrycy asortymentowej, przetargi, zakupy, negocjacje, marchandising, planogramy, analiza rentowności
Category Manager
Ahold Central Europe (Praga, Czechy)
zarzadzanie zakupami art non food dla sieci obejmujacej zasiegiem Polske, Czechy i Slowacje - 400 supermarketow Albert i 100 Hipermarketow Hipernova, zakupy, import, global sourcing, sport & fashion, art sezonowe, AGD, rozwój marki własnej, sprzedaz, merchandising, category management, range matrix building
Sales Manager Polska
zakupy art tekstylnych i dekoracyjnych, global sourcing, sprzedaz, analiza rynku, polityka cenowa, techniki wystawiennicze, rekrutacja i rozwoj kierownikow sprzedazy w sklepach, prognozowanie i nadzor nad wykonaniem budzetu sprzedazy i marzy, kreowanie rocznego planu marketingowego, wspoltworzenie swiatowego katalogu IKEA
Szkolenia i kursy
• Fact based negotiations – Accenture , Prague 2006
• Presentation Skills in Sales – DOOR Training International – 2005
• Negocjacje dla kupujących – IIR Instutute for International Research, Warszawa, 2004
• E-Commerce – IKEA, Helsingborg, 2003
• Effective Management Skills – Global Achieve 2002
• Planning & Organising – Franklin Covey, Warszawa 2001
• Szkolenie dla prezenterów telewizyjnych – Akademia Telewizyjna, Telewizja Polska S.A., 2001
• Coaching w rozwoju pracowników - Schenk Institute Polish American Consulting and Training Company, Warszawa 2000
• Zarządzanie zasobami ludzkimi – program MBA w IFG (Institute Francais de Gestion), 1998
• Management development programme – IKEA Janki , 1996
• Presentation Skills in Sales – DOOR Training International – 2005
• Negocjacje dla kupujących – IIR Instutute for International Research, Warszawa, 2004
• E-Commerce – IKEA, Helsingborg, 2003
• Effective Management Skills – Global Achieve 2002
• Planning & Organising – Franklin Covey, Warszawa 2001
• Szkolenie dla prezenterów telewizyjnych – Akademia Telewizyjna, Telewizja Polska S.A., 2001
• Coaching w rozwoju pracowników - Schenk Institute Polish American Consulting and Training Company, Warszawa 2000
• Zarządzanie zasobami ludzkimi – program MBA w IFG (Institute Francais de Gestion), 1998
• Management development programme – IKEA Janki , 1996
Specjalizacje
Zakupy
Nieruchomości/Budownictwo
Zakupy
Inne
Zainteresowania
hi-end audio
zeglarstwo
narty
zeglarstwo
narty
Inne
motto:
"If you think you`re too big for small things then you`re too small for big things"
"If you think you`re too big for small things then you`re too small for big things"
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Etno i folk - muzycznie
Zapraszam do grupy traktującej o muzycznych fascynacjach w kierunku etno i folku (transglobalnie :-)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Gitara Basowa
Grupa dla wszystkich którzy kochają niskie dziwięki i grali, grają bądź chcą grać na najwspanialszym intrumencie świata - gitarze basowej.