Umiejętności
Merchandising
zarządzanie zmianą
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie przez cele
Prowadzenie projektu
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Rekrutacja, rozwój pracowników
zarządzanie budżetami
Raportowanie i analizy
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Menadżer Sprzedaży
Black Red White - Meble Sp. Z.o.o
• Zarządzanie salonami meblowymi w regionie (11 salonów, około 100 pracowników)
• Prowadzenie projektu przebudowy kilkunastu salonów w sieci
• Udział w tworzeniu celów, KPI związanych ze sprzedażą i kosztami
• Planowanie i realizacja działań mających na celu realizację postawionych celów
• Dbałość o wysoki poziom obsługi Klienta.
• Budowanie zespołów w podległym regionie
• Motywowanie pracowników i dbałość o jakość klimatu organizacyjnego
• Rozwój pracowników. Wdrożenia, szkolenia, awanse.
• Wizyty w salonach zgodnie z przygotowanym harmonogramem.
• Raportowanie postępów i wyników odnośnie ustalonych zadań do przełożonego.
• Współpraca z innymi działami firmy
• Prowadzenie projektu przebudowy kilkunastu salonów w sieci
• Udział w tworzeniu celów, KPI związanych ze sprzedażą i kosztami
• Planowanie i realizacja działań mających na celu realizację postawionych celów
• Dbałość o wysoki poziom obsługi Klienta.
• Budowanie zespołów w podległym regionie
• Motywowanie pracowników i dbałość o jakość klimatu organizacyjnego
• Rozwój pracowników. Wdrożenia, szkolenia, awanse.
• Wizyty w salonach zgodnie z przygotowanym harmonogramem.
• Raportowanie postępów i wyników odnośnie ustalonych zadań do przełożonego.
• Współpraca z innymi działami firmy
Dyrektor Regionu/ Area Sales Manager
• Zarządzanie salonami sprzedaży w podległym regionie (ok. 100 pracowników)
• Współtworzenie i realizacja celów finansowych i strategii sprzedażowych
• Dbanie o wysokie wyniki rentowności firmy
• Organizacja i koordynacja akcji marketingowych
• Coaching i mentoring managerski
• Koordynacja otwarć i przebudów salonów.
• Zatowarowanie i wizualizacja sklepów w regionie (merchandising)
• Wdrażanie Standardu Obsługi Klienta, wysoki poziom jakości obsługi klienta.
• Współtworzenie i realizacja celów finansowych i strategii sprzedażowych
• Dbanie o wysokie wyniki rentowności firmy
• Organizacja i koordynacja akcji marketingowych
• Coaching i mentoring managerski
• Koordynacja otwarć i przebudów salonów.
• Zatowarowanie i wizualizacja sklepów w regionie (merchandising)
• Wdrażanie Standardu Obsługi Klienta, wysoki poziom jakości obsługi klienta.
Z-ca Dyrektora Oddziału ds. Sprzedaży i Marketingu/Dyrektor Zespołu
• Zarządzanie 5 podległymi zespołami pracowników na terenie Dolnego Śląska i Opolszczyzny (5 kierowników, 44 pracowników, 700 własnych i 1900 partnerskich punktów sprzedaży)
• Nadzór merytoryczny nad wszystkimi komórkami organizacyjnymi w siedzibie oddziału oraz w jednostkach organizacyjnych zajmujących się siecią sprzedaży
• Tworzenie i realizacja planów sprzedaży
• Planowanie i realizacja rozwoju i modernizacji punktów sieci sprzedaży
• Współudział w tworzeniu aranżacji wnętrz salonów prasowych
• Nadzór nad procesami inwestycyjnymi w zakresie sieci sprzedaży
• Nadzór nad procesami szkoleniowymi kontrahentów
• Nadzór nad obsługą techniczną, administracyjną i eksploatacyjną sieci sprzedaży
• Nadzór merytoryczny nad wszystkimi komórkami organizacyjnymi w siedzibie oddziału oraz w jednostkach organizacyjnych zajmujących się siecią sprzedaży
• Tworzenie i realizacja planów sprzedaży
• Planowanie i realizacja rozwoju i modernizacji punktów sieci sprzedaży
• Współudział w tworzeniu aranżacji wnętrz salonów prasowych
• Nadzór nad procesami inwestycyjnymi w zakresie sieci sprzedaży
• Nadzór nad procesami szkoleniowymi kontrahentów
• Nadzór nad obsługą techniczną, administracyjną i eksploatacyjną sieci sprzedaży
Dyrektor Działu Sprzedaży
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym (17 Oddziałów, 250 doradców finansowych)
• Nadzorowanie działań Dyrektorów Oddziałów Regionalnych w zakresie wypełniania planów sprzedażowych
• Rekrutacja Dyrektorów Oddziałów, struktur sprzedażowych
• Określanie potrzeb szkoleniowych
• Współpraca i komunikacja Oddziałów Regionalnych z Centralą
• Tworzenie planów sprzedażowych dla poszczególnych Oddziałów
• Analizy wyników sprzedażowych
• Utrzymanie dyscypliny kosztowej w Oddziałach
• Uczestnictwo w tworzeniu strategii rozwoju Spółki
• Nadzorowanie działań Dyrektorów Oddziałów Regionalnych w zakresie wypełniania planów sprzedażowych
• Rekrutacja Dyrektorów Oddziałów, struktur sprzedażowych
• Określanie potrzeb szkoleniowych
• Współpraca i komunikacja Oddziałów Regionalnych z Centralą
• Tworzenie planów sprzedażowych dla poszczególnych Oddziałów
• Analizy wyników sprzedażowych
• Utrzymanie dyscypliny kosztowej w Oddziałach
• Uczestnictwo w tworzeniu strategii rozwoju Spółki
Kierownik Zespołu
• Selekcja i rekrutacja kandydatów do pracy w charakterze Przedstawicieli Ubezpieczeniowo – Finansowych
• Szkolenie i wdrażanie ich do pracy
• Stały nadzór nad pracą zespołu
• Sporządzanie obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości
• Bezpośrednia sprzedaż produktów ubezpieczeniowo – finansowych
• Szkolenie i wdrażanie ich do pracy
• Stały nadzór nad pracą zespołu
• Sporządzanie obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości
• Bezpośrednia sprzedaż produktów ubezpieczeniowo – finansowych
Kierownik Działu Stacji Paliw/Z-ca Kierownika Działu Marketingu/Koordynator Stacji Paliw
• Zarządzanie stacjami paliw w regionie/oddziale
• Planowanie i realizacja sprzedaży paliw i FMCG
• Zarządzanie wynikiem i optymalizacja kosztów
• Odpowiedzialność za utrzymanie najwyższego poziomu obsługi klientów
• Analiza otoczenia konkurencyjnego regionu
• Rekrutacja
• Szkolenia pracowników
• Sporządzanie obowiązującej ewidencji, analiz i sprawozdawczości
• Tworzenie mechanizmów promocji i reklamy produktów handlowych
• Tworzenie nowego wizerunku stacji paliw (zmiana aranżacji wnętrz sklepów)
• Standaryzacja i tworzenie planogramów ekspozycji towarowych
• Weryfikacja i planowanie projektów inwestycyjnych ( projekty budowlane stacji paliw)
• Planowanie i realizacja sprzedaży paliw i FMCG
• Zarządzanie wynikiem i optymalizacja kosztów
• Odpowiedzialność za utrzymanie najwyższego poziomu obsługi klientów
• Analiza otoczenia konkurencyjnego regionu
• Rekrutacja
• Szkolenia pracowników
• Sporządzanie obowiązującej ewidencji, analiz i sprawozdawczości
• Tworzenie mechanizmów promocji i reklamy produktów handlowych
• Tworzenie nowego wizerunku stacji paliw (zmiana aranżacji wnętrz sklepów)
• Standaryzacja i tworzenie planogramów ekspozycji towarowych
• Weryfikacja i planowanie projektów inwestycyjnych ( projekty budowlane stacji paliw)
Szkolenia i kursy
• 2011-2018 – szereg szkoleń rozwojowych w strukturach MediaExpert i BRW
• 2005 – Menadżerski program szkoleniowy (szkolenia sprzedażowe i produktowe) ING Nationale-Nederlanden
• 2004 - Zarządzanie poprzez cele i rozwój kompetencji.
• 2003 - Doskonalenie umiejętności menedżerskich.
• 2002 - Cykl szkoleń menadżerskich dla Koordynatorów Sprzedaży ORLEN S.A.
• 2001 - Akademia sprzedaży Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A.
• 1999 - Podstawy zarządzania siecią sklepów
• 2005 – Menadżerski program szkoleniowy (szkolenia sprzedażowe i produktowe) ING Nationale-Nederlanden
• 2004 - Zarządzanie poprzez cele i rozwój kompetencji.
• 2003 - Doskonalenie umiejętności menedżerskich.
• 2002 - Cykl szkoleń menadżerskich dla Koordynatorów Sprzedaży ORLEN S.A.
• 2001 - Akademia sprzedaży Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A.
• 1999 - Podstawy zarządzania siecią sklepów
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Windsurfing, Kitesurfing, Rajdy samochodowe, Narty, Morsowanie
Grupy
Menedżer skuteczny
"Dlaczego tak mało uwagi poświęca się skuteczności w czasach, kiedy aż roi się od książek i artykułów na temat wszelkich aspektów kierowniczej działalności?".
Te słowa Petera Druckera, napisane 45 la
Sporty samochodowe
Od KJS po WRC. Rajdy, wyścigi płaskie i górskie. Kibice, zawodnicy, sponsorzy i sponsorowani. W Polsce i poza jej granicami.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.