Umiejętności
Zarządzanie klientami
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Pozyskiwanie klientów
Pozytywne nastawienie
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
pozycjonowanie marki
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. sprzedaży i marketingu / Kierownik działu
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy oraz prowadzenie działań wg koncepcji 4P,
- opracowywanie oraz wdrażanie działań i narzędzi marketingowych, m.in. ATL – głównie reklama w -czasopismach branżowych, tworzenie artykułów sponsorowanych; BTL – głównie direct mailing, tworzenie, ulotek i broszur produktowych, działania internetowe tj. e-mail marketing, kampanie internetowe, przygotowywanie i udział w targach i ventach branżowych, organizacja pokazów produktowych,
- planowanie i kontrola budżetu przeznaczonego na działania marketingowe,
- tworzenie analiz marketingowych i ich raportowanie,
- ciągłe monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
- współtworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych oraz zarządzanie ich dystrybucją,
- współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji projektów marketingowych, tj. drukarnie i wydawnictwa
- organizacja i prowadzenie specjalistycznych szkoleń produktowych – wewnętrznych oraz zewnętrznych – u klientów,
- aktywna sprzedaż produktów oraz prowadzenie rozmów handlowych i opieka nad kluczowymi klientami (B2B),
- tworzenie ofert dla kluczowych klientów oraz prowadzenie negocjacji (B2B),
- ciągłe pozyskiwanie nowych klientów (B2B),
- sporządzanie zestawień i analiz oraz raportów sprzedażowych działu,
- nadzór nad pracą małego zespołu handlowców,
- wprowadzanie produktów na rynek oraz badanie poziomu akceptacji produktu przez konsumentów,
- reprezentowanie interesów firmy poprzez podtrzymywanie i rozwijanie pozytywnych kontaktów handlowych z kontrahentami i klientami firmy oraz biurami partnerskimi grupy w całej europie,
uczestnictwo w wyjazdach biznesowych, targach, imprezach promocyjnych,
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie całej firmy (zasięg międzynarodowy) oraz firmami zewnętrznymi (drukarnie, wydawnictwa czasopism branżowych - rolniczych) i firmami współpracującymi - dostawcami towaru, firmami transportowymi, podległymi dystrybutorami.
- opracowywanie oraz wdrażanie działań i narzędzi marketingowych, m.in. ATL – głównie reklama w -czasopismach branżowych, tworzenie artykułów sponsorowanych; BTL – głównie direct mailing, tworzenie, ulotek i broszur produktowych, działania internetowe tj. e-mail marketing, kampanie internetowe, przygotowywanie i udział w targach i ventach branżowych, organizacja pokazów produktowych,
- planowanie i kontrola budżetu przeznaczonego na działania marketingowe,
- tworzenie analiz marketingowych i ich raportowanie,
- ciągłe monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
- współtworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych oraz zarządzanie ich dystrybucją,
- współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji projektów marketingowych, tj. drukarnie i wydawnictwa
- organizacja i prowadzenie specjalistycznych szkoleń produktowych – wewnętrznych oraz zewnętrznych – u klientów,
- aktywna sprzedaż produktów oraz prowadzenie rozmów handlowych i opieka nad kluczowymi klientami (B2B),
- tworzenie ofert dla kluczowych klientów oraz prowadzenie negocjacji (B2B),
- ciągłe pozyskiwanie nowych klientów (B2B),
- sporządzanie zestawień i analiz oraz raportów sprzedażowych działu,
- nadzór nad pracą małego zespołu handlowców,
- wprowadzanie produktów na rynek oraz badanie poziomu akceptacji produktu przez konsumentów,
- reprezentowanie interesów firmy poprzez podtrzymywanie i rozwijanie pozytywnych kontaktów handlowych z kontrahentami i klientami firmy oraz biurami partnerskimi grupy w całej europie,
uczestnictwo w wyjazdach biznesowych, targach, imprezach promocyjnych,
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie całej firmy (zasięg międzynarodowy) oraz firmami zewnętrznymi (drukarnie, wydawnictwa czasopism branżowych - rolniczych) i firmami współpracującymi - dostawcami towaru, firmami transportowymi, podległymi dystrybutorami.
Kierownik Sprzedaży
Polska Energetyka Odnawialna S.A.
- prowadzenie procesów sprzedażowych systemów biogazowni (B2B)
- ciągły kontakt z inwestorami, dot. projektów i inwestycji prowadzonych przez firmę (B2B)
- tworzenie szczegółowych ofert na budowę instalacji biogazowych; sporządzanie szczegółowych ofert handlowych (również inne produkty OZE)
- prowadzenie wstępnych analiz opłacalności i rentowności inwestycji,
- sprzedaż usług konsultingu, analiz i optymalizacji dotyczących inwestycji biogazowych (B2B),
- usługi doradcze związane z biogazowniami,
- usługi doradcze związane z Odnawialnymi Źródłami Energii,
- sprzedaż systemów elektrowni wiatrowych,
- wyszukiwanie nowych inwestorów,
- podtrzymywanie dobrych relacji z inwestorami,
- prowadzenie spotkań i rozmów handlowych, prezentacja oferty firmy na spotkaniach z grupami branżowymi,
- ustalanie strategii i kierunku działania firmy.
- ciągły kontakt z inwestorami, dot. projektów i inwestycji prowadzonych przez firmę (B2B)
- tworzenie szczegółowych ofert na budowę instalacji biogazowych; sporządzanie szczegółowych ofert handlowych (również inne produkty OZE)
- prowadzenie wstępnych analiz opłacalności i rentowności inwestycji,
- sprzedaż usług konsultingu, analiz i optymalizacji dotyczących inwestycji biogazowych (B2B),
- usługi doradcze związane z biogazowniami,
- usługi doradcze związane z Odnawialnymi Źródłami Energii,
- sprzedaż systemów elektrowni wiatrowych,
- wyszukiwanie nowych inwestorów,
- podtrzymywanie dobrych relacji z inwestorami,
- prowadzenie spotkań i rozmów handlowych, prezentacja oferty firmy na spotkaniach z grupami branżowymi,
- ustalanie strategii i kierunku działania firmy.
kierownik sprzedaży
- aktywna sprzedaż produktów w sieci dystrybutorów (retail – B2B) oraz jej poszerzanie,
- aktywna sprzedaż bezpośrednia produktów B2C,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- prowadzenie rozmów, prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert dla kluczowych klientów,
- wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz badanie poziomu akceptacji produktu przez konsumentów,
- sporządzanie zestawień i analiz, raportów sprzedażowych działu oraz raportów
z działań marketingowych,
- nadzór nad kampaniami promującymi sprzedaż,
- uczestnictwo w wyjazdach biznesowych, targach, imprezach promocyjnych,
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie całej firmy (zasięg międzynarodowy) oraz firmami zewnętrznymi (drukarnie, wydawnictwa czasopism branżowych - rolniczych) i firmami współpracującymi - dostawcami towaru, firmami transportowymi, dystrybutorami,
- reprezentowanie interesów firmy poprzez podtrzymywanie i rozwijanie pozytywnych kontaktów handlowych z kontrahentami i klientami firmy oraz biurami partnerskimi.
- aktywna sprzedaż bezpośrednia produktów B2C,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- prowadzenie rozmów, prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert dla kluczowych klientów,
- wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz badanie poziomu akceptacji produktu przez konsumentów,
- sporządzanie zestawień i analiz, raportów sprzedażowych działu oraz raportów
z działań marketingowych,
- nadzór nad kampaniami promującymi sprzedaż,
- uczestnictwo w wyjazdach biznesowych, targach, imprezach promocyjnych,
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie całej firmy (zasięg międzynarodowy) oraz firmami zewnętrznymi (drukarnie, wydawnictwa czasopism branżowych - rolniczych) i firmami współpracującymi - dostawcami towaru, firmami transportowymi, dystrybutorami,
- reprezentowanie interesów firmy poprzez podtrzymywanie i rozwijanie pozytywnych kontaktów handlowych z kontrahentami i klientami firmy oraz biurami partnerskimi.
Help desk IT
- pierwsza linia wsparcia IT dla klientów firmy,
- instalacja/konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
- personalizacja środowiska Windows klientów,
- konfiguracja, tworzenie kont, zmiany haseł w programach, konfiguracja LAN/WAN, Wi-Fi,
- aktywna współpraca z pracownikami całego działu IT oraz działów nadrzędnych,
- przeprowadzanie mini szkoleń dotyczących obsługi software/hardware
- prowadzenie dokumentacji technicznej
- instalacja/konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
- personalizacja środowiska Windows klientów,
- konfiguracja, tworzenie kont, zmiany haseł w programach, konfiguracja LAN/WAN, Wi-Fi,
- aktywna współpraca z pracownikami całego działu IT oraz działów nadrzędnych,
- przeprowadzanie mini szkoleń dotyczących obsługi software/hardware
- prowadzenie dokumentacji technicznej
Grafik komputerowy
- obróbka graficzna map (Natura 2000) w Adobe Ilustrator 9.0
Grafik komputerowy
Cursor Media sp. z o.o.
- opracowywanie i tworzenie projektów graficznych na zlecenia klientów
w programach graficznych, m.in. Adobe InDesigne, Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator
- przygotowywanie grafik na potrzeby stron internetowych,
- skład tekstu - przygotowywanie książek do druku,
- przygotowywanie materiałów graficznych do druku,
- fotografowanie obiektów do grafik oraz obróbka zdjęć
w programach graficznych, m.in. Adobe InDesigne, Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator
- przygotowywanie grafik na potrzeby stron internetowych,
- skład tekstu - przygotowywanie książek do druku,
- przygotowywanie materiałów graficznych do druku,
- fotografowanie obiektów do grafik oraz obróbka zdjęć
serwisant sprzętu specjalistycznego
- serwis, opieka i nadzór techniczny nad sprzętem specjalistycznym dla urzędów państwowych na terenie całego kraju,
- prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi sprzętu specjalistycznego,
- ciągłe doszkalania się u kontrahentów zagranicznych,
- prowadzenie dokumentacji technicznej,
- opieka nad siecią komputerową firmy (Warszawa, Gdynia).
- prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi sprzętu specjalistycznego,
- ciągłe doszkalania się u kontrahentów zagranicznych,
- prowadzenie dokumentacji technicznej,
- opieka nad siecią komputerową firmy (Warszawa, Gdynia).
Analityk dyrektora handlowego/młodszy informatyk
Pylkow - Pyl Spółka jawna
- analiza sprzedaży, stanu magazynu, analiza indywidualna i rozliczenia handlowców,
- nadzór i opieka nad siecią firmy i sieciowym systemem komputerowym (WF-MAG, WF-Fakir), instalacja sieci komputerowej w nowym budynku,
- serwis i obsługa techniczna komputerów systemowych w samochodach Van-seller
- nadzór i opieka nad siecią firmy i sieciowym systemem komputerowym (WF-MAG, WF-Fakir), instalacja sieci komputerowej w nowym budynku,
- serwis i obsługa techniczna komputerów systemowych w samochodach Van-seller
Szkolenia i kursy
- Szkolenie handlowe - Skuteczny Handlowiec V.2014
- Szkolenie handlowe - Skuteczna rozmowa telefoniczna IX.2013
- Szkolenie techniczne i sprzedażowe - liczne szkolenia wewnętrzne w Polsce, Wielkiej Brytanii, Węgrzech i Czechach dotyczące produktów z oferty firmy X.2007 – do dnia dzisiejszego
- Techniczne szkolenie wewnętrzne –
obsługa programów z Pakietu Adobe: InDesign i Photoshop XII.2005
- Techniczne szkolenie serwisowe dotyczące obsługi technicznej i serwisu specjalistycznego sprzętu z oferty firmy X.2000
- Szkolenie handlowe - Skuteczna rozmowa telefoniczna IX.2013
- Szkolenie techniczne i sprzedażowe - liczne szkolenia wewnętrzne w Polsce, Wielkiej Brytanii, Węgrzech i Czechach dotyczące produktów z oferty firmy X.2007 – do dnia dzisiejszego
- Techniczne szkolenie wewnętrzne –
obsługa programów z Pakietu Adobe: InDesign i Photoshop XII.2005
- Techniczne szkolenie serwisowe dotyczące obsługi technicznej i serwisu specjalistycznego sprzętu z oferty firmy X.2000
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Sport – bieganie, pływanie, rower, turystyka górska, fotografia cyfrowa, muzyka, marketing, nowe technologie, motoryzacja, film
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego - działalność aktywna w latach 1992 - 2000; W latach 1995-1997 P.O. drużynowego drużyny zuchowej i młodszoharcerskiej
Inne
Osiągnięcia:
- Skuteczne przygotowanie i opracowanie planu marketingowego dla wprowadzenia na rynek gry planszowej AUKCJA (2014r)
- Pełne wprowadzenie na rynek nowego, wiodącego produktu z oferty firmy (branża hodowli zwierząt) i jego obsługa handlowa i marketingowa (jedyna osoba w firmie) – obecnie jestem jedyną osobą mogącą się poszczycić sprzedażą tego typu urządzeń w tej ilości w całym kraju. (2007r - do dnia dzisiejszego)
- Opracowanie odpowiedniej koncepcji sprzedaży internetowej dla firmy oraz uruchomienie nowej strony internetowej oraz sklepu internetowego firmy (2012r)
- Przygotowanie, opracowanie i wprowadzenie pierwszego katalogu firmy oraz broszur produktowych firmy (2008r)
- Przeprowadzenie pakietu szkoleń z zakresu kompleksowej obsługi i podstawowego serwisu nowo-wdrążanego produktu
na terenie wszystkich placówek granicznych służby celnej w całym kraju (2000r)
- Skuteczne przygotowanie i opracowanie planu marketingowego dla wprowadzenia na rynek gry planszowej AUKCJA (2014r)
- Pełne wprowadzenie na rynek nowego, wiodącego produktu z oferty firmy (branża hodowli zwierząt) i jego obsługa handlowa i marketingowa (jedyna osoba w firmie) – obecnie jestem jedyną osobą mogącą się poszczycić sprzedażą tego typu urządzeń w tej ilości w całym kraju. (2007r - do dnia dzisiejszego)
- Opracowanie odpowiedniej koncepcji sprzedaży internetowej dla firmy oraz uruchomienie nowej strony internetowej oraz sklepu internetowego firmy (2012r)
- Przygotowanie, opracowanie i wprowadzenie pierwszego katalogu firmy oraz broszur produktowych firmy (2008r)
- Przeprowadzenie pakietu szkoleń z zakresu kompleksowej obsługi i podstawowego serwisu nowo-wdrążanego produktu
na terenie wszystkich placówek granicznych służby celnej w całym kraju (2000r)
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.