Umiejętności
Zarządzanie klientami
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
dyrektor sprzedaży
kierowanie podległym zespołem handlowym (rozwój działu, rekrutacja i wdrażanie pracowników, organizowanie pracy, stawianie i rozliczanie celów, szkolenie pracowników);
współtworzenie strategii firmy;
realizacja założonych planów sprzedażowych;
analizowanie sprzedaży, rynku, konkurencji;
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
raportowanie wyników finansowych i raportów wyników sprzedaży do Zarządu Spółki.
współtworzenie strategii firmy;
realizacja założonych planów sprzedażowych;
analizowanie sprzedaży, rynku, konkurencji;
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
raportowanie wyników finansowych i raportów wyników sprzedaży do Zarządu Spółki.
dyrektor regionu południowego
rozwój sprzedaży w regionie;
zarządzanie, motywowanie i organizacja pracy przedstawicieli handlowych, telemarketingu oraz Biura Obsługi Klienta;
rozbudowa i nadzór nad obsługą istniejącej sieci dystrybucji;
negocjowanie umów handlowo-marketingowych z współpracującymi klientami.
zarządzanie, motywowanie i organizacja pracy przedstawicieli handlowych, telemarketingu oraz Biura Obsługi Klienta;
rozbudowa i nadzór nad obsługą istniejącej sieci dystrybucji;
negocjowanie umów handlowo-marketingowych z współpracującymi klientami.
dyrektor oddziału Warszawa
Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. – Ogólnopolski System Dystrybucji Wydawnictw „Azymut” Sp. z o.o.,
odpowiedzialność za wyniki Oddziału oraz zgodną z budżetem realizację planów sprzedażowych oraz przychodowych;
zarządzanie pracą podległego zespołu;
planowanie i realizacja działań rozwojowych;
raportowanie do Zarządu Spółki.
zarządzanie pracą podległego zespołu;
planowanie i realizacja działań rozwojowych;
raportowanie do Zarządu Spółki.
szef przedstawicieli handlowych
Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. – Ogólnopolski System Dystrybucji Wydawnictw „Azymut” Sp. z o.o.
nadzór i organizacja pracy przedstawicieli handlowych;
aktywne pozyskiwanie klientów oraz wspieranie przedstawicieli handlowych w terenie;
budowanie długofalowych kontaktów z klientami;
raportowanie do centrali.
aktywne pozyskiwanie klientów oraz wspieranie przedstawicieli handlowych w terenie;
budowanie długofalowych kontaktów z klientami;
raportowanie do centrali.
training consultant
Ford Motor Company Limited – Ford Distribution Sp. z o.o., Warszawa, Al. Jerozolimskie 181:
prowadzenie szkoleń ogólnorozwojowych i produktowych dla Ford Distribution (310 godzin rocznie); opracowywanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi wspierających sprzedaż;
przygotowanie i kompletowanie projektów szkoleniowych;
badanie potrzeb szkoleniowych;
dostosowywanie materiałów do warunków polskiego rynku motoryzacyjnego.
przygotowanie i kompletowanie projektów szkoleniowych;
badanie potrzeb szkoleniowych;
dostosowywanie materiałów do warunków polskiego rynku motoryzacyjnego.
area sales manager
Grupa Shell Royal Dutch/Shell – Shell GAS Polska Sp. z o.o., Łódź, ul. Dostawcza 3
prognozowanie wysokości sprzedaży;
analizowanie wyników sprzedaży;
bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami;
rozbudowa i obsługa istniejącej sieci handlowej;
tworzenie i negocjowanie umów handlowych;
nadzór nad realizacją kontraktów;
zarządzanie i organizacja pracy przedstawicieli handlowych na podległym terenie;
promocja produktu.
analizowanie wyników sprzedaży;
bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami;
rozbudowa i obsługa istniejącej sieci handlowej;
tworzenie i negocjowanie umów handlowych;
nadzór nad realizacją kontraktów;
zarządzanie i organizacja pracy przedstawicieli handlowych na podległym terenie;
promocja produktu.
Szkolenia i kursy
Debiuty handlowe – Jak zjednywać klientów na całe życie? – Grupa Szkoleniowa Kontrakt - OSH
Trening dla trenerów – Mach & Partner Consulting
Techniki negocjacji – Ośrodek Negocjacji KONTRAKT
Techniki Profesjonalnej Sprzedaży – DOOR Training Poland
Business to business – Ford Academy
Zarządzanie Profesjonalne – część 1 i 2 Mercuri International
Safety Driving – “TAG-CADRE” Corporate Driver Training
Communication Crisis Management Training – Mach & Partner Consulting
Jak przygotować i przeprowadzić lokalne kampanie reklamowe – Mach & Partner Consulting
Warsztaty Restrukturyzacyjne – Shell Royal Dutch
Planowanie i wprowadzanie istotnych przemian w jednostkach i organizacjach – Shell Royal Dutch
Trening dla trenerów – Mach & Partner Consulting
Techniki negocjacji – Ośrodek Negocjacji KONTRAKT
Techniki Profesjonalnej Sprzedaży – DOOR Training Poland
Business to business – Ford Academy
Zarządzanie Profesjonalne – część 1 i 2 Mercuri International
Safety Driving – “TAG-CADRE” Corporate Driver Training
Communication Crisis Management Training – Mach & Partner Consulting
Jak przygotować i przeprowadzić lokalne kampanie reklamowe – Mach & Partner Consulting
Warsztaty Restrukturyzacyjne – Shell Royal Dutch
Planowanie i wprowadzanie istotnych przemian w jednostkach i organizacjach – Shell Royal Dutch
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
turystyka