Wojciech Rodziewicz

Szukam pracy | poprzednio Regional Account Manager w Accor
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

IT Sales Key Client Relationships Managing Media Relations Presentation skills Contract Negotiations Client Relationship Building B2B Sales Comunication skills Photography and Digital Imaging Effective presentations skills

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Accor Services Polska Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży
Aż do wybuchu Pandemii covid-19 moim głównym celem była maksymalizacja przychodów w sektorze M&E oraz podróży służbowych w ramach rocznych planów sprzedaży (kilka mln PLN). Do moich głównych zadań należało rozbudowywanie portfolio klientów i partnerów biznesowych, nawiązywanie długofalowych relacji i zapewnienie ciągłości współpracy. Zajmowałem się także koordynowaniem realizacji zleceń M&E przez zespoły hotelowe, prowadzeniem mediacji w rozmowach trójstronnych i negocjacji (rocznych i śródrocznych) warunków kontraktów.
Grupa Agora
Employer Branding Project Manager
Zajmowałem się tworzeniem, sprzedażą i koordynowaniem (start/end) projektów Employer Brandingowych prowadzonych dla partnerów Gazety Wyborczej. Moim celem jest budowanie relacji i zaufania wśród aktualnych i potencjalnych partnerów biznesowych, zwiększanie efektywności zespołu projektowego i maksymalizowanie korzyści biznesowych dla firmy i jej partnerów.

Do moich zadań należało:
- budowanie relacji i zaufania wśród aktualnych i potencjalnych partnerów biznesowych,
- opracowywanie strategii oraz wdrażanie nowych usług i produktów
- opracowywanie założeń projektów promocyjnych na podstawie briefów i pogłębionej analizy potrzeb klienta,
- planowanie i koordynacja działań zespołu projektowego i podwykonawców,
- monitoring działań pod kątem zakładanych celów biznesowych
- analiza efektywności i poprawności realizacji projektów oraz raportowanie wyników partnerom biznesowym,
- retrospekcja przebiegu i realizacji założeń projektów,
- rozbudowywanie portfela partnerów biznesowych,
- budowanie sieci współpracowników i podwykonawców projektów,
- negocjacje warunków współpracy i realizacji projektów w partnerami i podwykonawcami.
Grupa Agora
konsultant ds klientów kluczowych
Zajmowałem się tworzeniem i rozwojem projektów Employer Brandingowych prowadzonych przez Gazetę Wyborczą

Moim celem jest nawiązywanie i rozwijanie współpracy z firmami, które są świadome zmian na rynku pracy oraz dostrzegają konieczność promowania spójnego i pozytywnego wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy.
Make my mind
Menager ds. operacyjnych
Make my mind
Członek zarządu
Make my mind
Manager ds. sprzedaży
- Udział w projektowaniu usług HR'owych
- Planowanie strategi sprzedaży
- Przeprowadzanie szkoleń sprzedażowych

- Sprzedaż usług szkoleniowych i rekrutacyjnych
- Negocjacje i zamykanie sprzedaży
- Efektywne prezentacje sprzedażowe
- Analiza potrzeb klientów
- Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Pozyskiwanie i rozbudowa bazy klientów
- Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
- Udział w kampaniach marketingowych
Jatomi  Fitness
Sales Manager
Zespołowe:
- Usprawnianie procesów i standardów sprzedaży oraz obsługi klienta
- Koordynowanie pracy zespołu sprzedażowego
- Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych zespołu
- Koordynowanie i planowanie akcji marketingowych
- Przeprowadzanie rekrutacji
- Szkolenie i wdrażanie pracowników

Indywidualne:
- Sprzedaż członkostw indywidualnych
- Negocjacje i zamykanie sprzedaży
- Efektywne prezentacje sprzedażowe
- Analiza potrzeb klientów
- Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Pozyskiwanie i rozbudowa bazy klientów
- Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
- Udział w akcjach marketingowych/happeningach
Pure Health & Fitness
Membership Consultant
Wykonywanie zadań Call Center
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
Analiza potrzeb klienta
Dostosowywanie oferty do potrzeb klienta
Sprzedaż bezpośrednia (B2C)
Realizowanie celów sprzedażowych
Kreowanie potrzeb
Kreowanie pośpiechu
Kreowanie wizerunku firmy
Udział w kampaniach promocyjnych firmy
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Agencja Interaktywna BAGELO
Pozyskiwanie nowych i aktywizowanie istniejących klientów,
przygotowywanie ofert handlowych,
analiza skuteczności SEM (SEO) stron internetowych klientów,
wykonywanie zadań Call Center,
obsługa i aktualizacja bazy CRM
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Agencja Interaktywna Artgen \(część Tarantula Seweryn Kucharski\)
Pozyskiwanie nowych i aktywizowanie istniejących klientów,
Przygotowywanie ofert handlowych,
Analiza skuteczności SEM (SEO) stron internetowych klientów,
Wykonywanie zadań Call Center,
Obsługa i aktualizacja bazy CRM
Telewizja Polska S.A.
Stażysta - Reporter lokalnego programu informacyjnego "Teleskop"
Planowanie i przygotowywanie materiałów audiowizualnych
Wyszukiwanie informacji - reserch
Redagowanie tekstów i scenariuszy materiałów do emisji
Przeprowadzanie wywiadów
Codzienny udział w newsroom'ie redakcyjnym

Projekty

Work-life Poznań. Poznaj Centra Usług Biznesowych w Poznaniu
Cel projektu
Mimo to, Centra Usług Biznesowych wciąż nie są pracodawcą „pierwszego wyboru” dla młodzieży w wieku szkolnym, studentów i absolwentów uczelni wyższych – głównych adresatów kampanii rekrutacyjnych tego sektora. Wynika to m.in. ze stosunkowo niskiej znajomości branży i charakteru świadczonych usług oraz słabej rozpoznawalności poszczególnych firm na poznańskim rynku pracy. Wszystko to sprawia, że wciąż jest wiele do zrobienia po stronie pracodawców w zakresie budowania rozpoznawalności i informowania o swojej ofercie praktyk, pracy i staży. Dlatego też Gazeta Wyborcza zaprosiła poznańskich pracodawców z obszaru SSC, BPO, R&D, OIT, F&A do udziału w lokalnym projekcie „Work-life Poznań”. Razem z Rockwool (RGBS), Carl Zeiss Shared Services, John Deere Business Services Centre, Computacenter Poland i European Finance Function (EFF) przedstawimy sektor centrów usług biznesowych w Poznaniu oraz opowiemy:

na czym polega różnica między pracą dla nich i dla międzynarodowych korporacji,
jak realizują ideę Work-life ballance w swoich strukturach
jakimi są pracodawcami i na co mogą liczyć osoby, które się tam zatrudnią.

Szkolenia i kursy

Podstawy metodologii Scrum
Techniki Sprzedaży
Szkolenie sprzedażowe
Kurs Fotografii Cyfrowej

Edukacja

Logo
Six Sigma, optymalizacja procesów i doskonalenie jakości, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Siatkówka
Fotografia reportażowa / prasowa / gastronomiczna

Organizacje

Redakcja magazynu akademickiego "Loża"
"Centrum Dziennikarskie"

Grupy

HR Trendy
HR Trendy
Grupa portalu HRtrendy.pl dedykowana wszystkim zainteresowanym branżą HR i rynkiem pracy.