Umiejętności
IT Sales
Key Client Relationships
Managing Media Relations
Presentation skills
Contract Negotiations
Client Relationship Building
B2B Sales
Comunication skills
Photography and Digital Imaging
Effective presentations skills
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży
Aż do wybuchu Pandemii covid-19 moim głównym celem była maksymalizacja przychodów w sektorze M&E oraz podróży służbowych w ramach rocznych planów sprzedaży (kilka mln PLN). Do moich głównych zadań należało rozbudowywanie portfolio klientów i partnerów biznesowych, nawiązywanie długofalowych relacji i zapewnienie ciągłości współpracy. Zajmowałem się także koordynowaniem realizacji zleceń M&E przez zespoły hotelowe, prowadzeniem mediacji w rozmowach trójstronnych i negocjacji (rocznych i śródrocznych) warunków kontraktów.
Employer Branding Project Manager
Zajmowałem się tworzeniem, sprzedażą i koordynowaniem (start/end) projektów Employer Brandingowych prowadzonych dla partnerów Gazety Wyborczej. Moim celem jest budowanie relacji i zaufania wśród aktualnych i potencjalnych partnerów biznesowych, zwiększanie efektywności zespołu projektowego i maksymalizowanie korzyści biznesowych dla firmy i jej partnerów.
Do moich zadań należało:
- budowanie relacji i zaufania wśród aktualnych i potencjalnych partnerów biznesowych,
- opracowywanie strategii oraz wdrażanie nowych usług i produktów
- opracowywanie założeń projektów promocyjnych na podstawie briefów i pogłębionej analizy potrzeb klienta,
- planowanie i koordynacja działań zespołu projektowego i podwykonawców,
- monitoring działań pod kątem zakładanych celów biznesowych
- analiza efektywności i poprawności realizacji projektów oraz raportowanie wyników partnerom biznesowym,
- retrospekcja przebiegu i realizacji założeń projektów,
- rozbudowywanie portfela partnerów biznesowych,
- budowanie sieci współpracowników i podwykonawców projektów,
- negocjacje warunków współpracy i realizacji projektów w partnerami i podwykonawcami.
Do moich zadań należało:
- budowanie relacji i zaufania wśród aktualnych i potencjalnych partnerów biznesowych,
- opracowywanie strategii oraz wdrażanie nowych usług i produktów
- opracowywanie założeń projektów promocyjnych na podstawie briefów i pogłębionej analizy potrzeb klienta,
- planowanie i koordynacja działań zespołu projektowego i podwykonawców,
- monitoring działań pod kątem zakładanych celów biznesowych
- analiza efektywności i poprawności realizacji projektów oraz raportowanie wyników partnerom biznesowym,
- retrospekcja przebiegu i realizacji założeń projektów,
- rozbudowywanie portfela partnerów biznesowych,
- budowanie sieci współpracowników i podwykonawców projektów,
- negocjacje warunków współpracy i realizacji projektów w partnerami i podwykonawcami.
konsultant ds klientów kluczowych
Zajmowałem się tworzeniem i rozwojem projektów Employer Brandingowych prowadzonych przez Gazetę Wyborczą
Moim celem jest nawiązywanie i rozwijanie współpracy z firmami, które są świadome zmian na rynku pracy oraz dostrzegają konieczność promowania spójnego i pozytywnego wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy.
Moim celem jest nawiązywanie i rozwijanie współpracy z firmami, które są świadome zmian na rynku pracy oraz dostrzegają konieczność promowania spójnego i pozytywnego wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy.
Manager ds. sprzedaży
- Udział w projektowaniu usług HR'owych
- Planowanie strategi sprzedaży
- Przeprowadzanie szkoleń sprzedażowych
- Sprzedaż usług szkoleniowych i rekrutacyjnych
- Negocjacje i zamykanie sprzedaży
- Efektywne prezentacje sprzedażowe
- Analiza potrzeb klientów
- Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Pozyskiwanie i rozbudowa bazy klientów
- Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
- Udział w kampaniach marketingowych
- Planowanie strategi sprzedaży
- Przeprowadzanie szkoleń sprzedażowych
- Sprzedaż usług szkoleniowych i rekrutacyjnych
- Negocjacje i zamykanie sprzedaży
- Efektywne prezentacje sprzedażowe
- Analiza potrzeb klientów
- Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Pozyskiwanie i rozbudowa bazy klientów
- Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
- Udział w kampaniach marketingowych
Sales Manager
Zespołowe:
- Usprawnianie procesów i standardów sprzedaży oraz obsługi klienta
- Koordynowanie pracy zespołu sprzedażowego
- Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych zespołu
- Koordynowanie i planowanie akcji marketingowych
- Przeprowadzanie rekrutacji
- Szkolenie i wdrażanie pracowników
Indywidualne:
- Sprzedaż członkostw indywidualnych
- Negocjacje i zamykanie sprzedaży
- Efektywne prezentacje sprzedażowe
- Analiza potrzeb klientów
- Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Pozyskiwanie i rozbudowa bazy klientów
- Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
- Udział w akcjach marketingowych/happeningach
- Usprawnianie procesów i standardów sprzedaży oraz obsługi klienta
- Koordynowanie pracy zespołu sprzedażowego
- Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych zespołu
- Koordynowanie i planowanie akcji marketingowych
- Przeprowadzanie rekrutacji
- Szkolenie i wdrażanie pracowników
Indywidualne:
- Sprzedaż członkostw indywidualnych
- Negocjacje i zamykanie sprzedaży
- Efektywne prezentacje sprzedażowe
- Analiza potrzeb klientów
- Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Pozyskiwanie i rozbudowa bazy klientów
- Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
- Udział w akcjach marketingowych/happeningach
Membership Consultant
Wykonywanie zadań Call Center
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
Analiza potrzeb klienta
Dostosowywanie oferty do potrzeb klienta
Sprzedaż bezpośrednia (B2C)
Realizowanie celów sprzedażowych
Kreowanie potrzeb
Kreowanie pośpiechu
Kreowanie wizerunku firmy
Udział w kampaniach promocyjnych firmy
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
Analiza potrzeb klienta
Dostosowywanie oferty do potrzeb klienta
Sprzedaż bezpośrednia (B2C)
Realizowanie celów sprzedażowych
Kreowanie potrzeb
Kreowanie pośpiechu
Kreowanie wizerunku firmy
Udział w kampaniach promocyjnych firmy
Specjalista ds. sprzedaży
Agencja Interaktywna Artgen \(część Tarantula Seweryn Kucharski\)
Pozyskiwanie nowych i aktywizowanie istniejących klientów,
Przygotowywanie ofert handlowych,
Analiza skuteczności SEM (SEO) stron internetowych klientów,
Wykonywanie zadań Call Center,
Obsługa i aktualizacja bazy CRM
Przygotowywanie ofert handlowych,
Analiza skuteczności SEM (SEO) stron internetowych klientów,
Wykonywanie zadań Call Center,
Obsługa i aktualizacja bazy CRM
Projekty
Work-life Poznań. Poznaj Centra Usług Biznesowych w Poznaniu
Cel projektu
Mimo to, Centra Usług Biznesowych wciąż nie są pracodawcą „pierwszego wyboru” dla młodzieży w wieku szkolnym, studentów i absolwentów uczelni wyższych – głównych adresatów kampanii rekrutacyjnych tego sektora. Wynika to m.in. ze stosunkowo niskiej znajomości branży i charakteru świadczonych usług oraz słabej rozpoznawalności poszczególnych firm na poznańskim rynku pracy. Wszystko to sprawia, że wciąż jest wiele do zrobienia po stronie pracodawców w zakresie budowania rozpoznawalności i informowania o swojej ofercie praktyk, pracy i staży. Dlatego też Gazeta Wyborcza zaprosiła poznańskich pracodawców z obszaru SSC, BPO, R&D, OIT, F&A do udziału w lokalnym projekcie „Work-life Poznań”. Razem z Rockwool (RGBS), Carl Zeiss Shared Services, John Deere Business Services Centre, Computacenter Poland i European Finance Function (EFF) przedstawimy sektor centrów usług biznesowych w Poznaniu oraz opowiemy:
na czym polega różnica między pracą dla nich i dla międzynarodowych korporacji,
jak realizują ideę Work-life ballance w swoich strukturach
jakimi są pracodawcami i na co mogą liczyć osoby, które się tam zatrudnią.
Mimo to, Centra Usług Biznesowych wciąż nie są pracodawcą „pierwszego wyboru” dla młodzieży w wieku szkolnym, studentów i absolwentów uczelni wyższych – głównych adresatów kampanii rekrutacyjnych tego sektora. Wynika to m.in. ze stosunkowo niskiej znajomości branży i charakteru świadczonych usług oraz słabej rozpoznawalności poszczególnych firm na poznańskim rynku pracy. Wszystko to sprawia, że wciąż jest wiele do zrobienia po stronie pracodawców w zakresie budowania rozpoznawalności i informowania o swojej ofercie praktyk, pracy i staży. Dlatego też Gazeta Wyborcza zaprosiła poznańskich pracodawców z obszaru SSC, BPO, R&D, OIT, F&A do udziału w lokalnym projekcie „Work-life Poznań”. Razem z Rockwool (RGBS), Carl Zeiss Shared Services, John Deere Business Services Centre, Computacenter Poland i European Finance Function (EFF) przedstawimy sektor centrów usług biznesowych w Poznaniu oraz opowiemy:
na czym polega różnica między pracą dla nich i dla międzynarodowych korporacji,
jak realizują ideę Work-life ballance w swoich strukturach
jakimi są pracodawcami i na co mogą liczyć osoby, które się tam zatrudnią.
Szkolenia i kursy
Podstawy metodologii Scrum
Techniki Sprzedaży
Szkolenie sprzedażowe
Kurs Fotografii Cyfrowej
Techniki Sprzedaży
Szkolenie sprzedażowe
Kurs Fotografii Cyfrowej
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Siatkówka
Fotografia reportażowa / prasowa / gastronomiczna
Fotografia reportażowa / prasowa / gastronomiczna
Organizacje
Redakcja magazynu akademickiego "Loża"
"Centrum Dziennikarskie"
"Centrum Dziennikarskie"