Umiejętności
Księgowość
Corporate Finance
Energetyka
Rachunkowość finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Prognozowanie
Negocjacje międzynarodowe
Logistyka
Planowanie produkcji
zakupy
Procesy zakupowe
SAP ERP
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
zakupy produkcyjne
Purchasing Manager z doświadczeniem w zarządzaniu łańcuchem dostaw, gospodarką magazynową, logistyką i dystrybucją
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami
Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. (praca na rzecz Banku PEKAO S.A.)
• zarządzanie podległymi nieruchomościami należącymi do Banku Pekao S.A. położonymi na obszarze działania Biura Obsługi Nieruchomości we Wrocławiu,
• przygotowywanie przetargów za wykorzystaniem Platformy elektronicznej pod zakupy inwestycyjne firmy,
• realizowanie zakupów materiałów, towarów i usług za wykorzystaniem systemu SAP ERP,
• nadzór nad realizacją zleceń, zamówień dot. nieruchomości,
• realizowanie zgłoszeń dotyczących awarii,
• wyszukiwanie nowych usługobiorców,
• negocjacje handlowe
• sporządzanie umów handlowych, zgodnie z przyjętymi specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa,
• przygotowywanie raportów i analiz,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z Właścicielami nieruchomości,
• utrzymywanie stanu technicznego placówek bankowych, zgodnie z polityką Banku Pekao S.A.,
• przygotowywanie przetargów za wykorzystaniem Platformy elektronicznej pod zakupy inwestycyjne firmy,
• realizowanie zakupów materiałów, towarów i usług za wykorzystaniem systemu SAP ERP,
• nadzór nad realizacją zleceń, zamówień dot. nieruchomości,
• realizowanie zgłoszeń dotyczących awarii,
• wyszukiwanie nowych usługobiorców,
• negocjacje handlowe
• sporządzanie umów handlowych, zgodnie z przyjętymi specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa,
• przygotowywanie raportów i analiz,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z Właścicielami nieruchomości,
• utrzymywanie stanu technicznego placówek bankowych, zgodnie z polityką Banku Pekao S.A.,
Specjalista ds Zakupów
• sporządzanie zamówień zgodnie z sugestiami systemu MONITOR - ERP,
• realizowanie zakupów komponentów elektronicznych, towarów i usług niezbędnych do produkcji w sposób zapewniający jej ciągłość,
• kontrola nad terminowością dostaw,
• monitorowanie potwierdzeń zamówień,
• współpraca z działem Planowania Produkcji i Kontroli Jakości,
• kontrola poprawności rozliczeń z dostawcami – obsługa faktur w systemie ERP,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami,
• negocjowanie warunków współpracy z dostawcami komponentów oraz materiałów produkcyjnych,
• koordynowanie i wymiana informacji z działem Customer Focus Team,
• ocena dostawców,
• sporządzanie analiz i raportów zakupowych,
• kontrola nad poprawnością danych zakupowych w systemie MONITOR- ERP,
• realizacja i kontakt z dostawcami w zakresie reklamacji na dostarczone komponenty i materiały produkcyjne,
• monitorowanie rynku dostawców,
• przygotowywanie danych do audytów,
• realizowanie zakupów komponentów elektronicznych, towarów i usług niezbędnych do produkcji w sposób zapewniający jej ciągłość,
• kontrola nad terminowością dostaw,
• monitorowanie potwierdzeń zamówień,
• współpraca z działem Planowania Produkcji i Kontroli Jakości,
• kontrola poprawności rozliczeń z dostawcami – obsługa faktur w systemie ERP,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami,
• negocjowanie warunków współpracy z dostawcami komponentów oraz materiałów produkcyjnych,
• koordynowanie i wymiana informacji z działem Customer Focus Team,
• ocena dostawców,
• sporządzanie analiz i raportów zakupowych,
• kontrola nad poprawnością danych zakupowych w systemie MONITOR- ERP,
• realizacja i kontakt z dostawcami w zakresie reklamacji na dostarczone komponenty i materiały produkcyjne,
• monitorowanie rynku dostawców,
• przygotowywanie danych do audytów,
Przedstawiciel handlowy
Monitor ERP SYSTEM Polska Sp. z o.o.
• poszukiwanie nowych użytkowników systemu MONITOR i ich dodawanie do bazy użytkowników,
• analizowanie potencjalnych rynków zbytu,
• realizowanie celów sprzedażowych zgodnie z wyznaczonymi celami,
• negocjacje handlowe usługobiorcami,
• sporządzanie i sprawdzanie umów handlowych, zgodnie z przyjętymi specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa,
• sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych,
• czynny udział w Targach handlowych,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
• nadzór nad realizacją zleceń, zamówień klientów,
• przygotowywanie kampanii reklamowych za wykorzystaniem Platform elektronicznych,
• przygotowywanie prezentacji dotyczących systemu MONITOR ERP,
• rozpatrywanie reklamacji,
• kontrola terminowości dostaw,
• analizowanie potencjalnych rynków zbytu,
• realizowanie celów sprzedażowych zgodnie z wyznaczonymi celami,
• negocjacje handlowe usługobiorcami,
• sporządzanie i sprawdzanie umów handlowych, zgodnie z przyjętymi specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa,
• sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych,
• czynny udział w Targach handlowych,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
• nadzór nad realizacją zleceń, zamówień klientów,
• przygotowywanie kampanii reklamowych za wykorzystaniem Platform elektronicznych,
• przygotowywanie prezentacji dotyczących systemu MONITOR ERP,
• rozpatrywanie reklamacji,
• kontrola terminowości dostaw,
Specjalista ds. zakupów
• nadzór nad stanem technicznym podległych budynków,
• realizowanie zakupów materiałów, towarów i usług za wykorzystaniem systemu SAP ERP,
• negocjacje handlowe z dostawcami i usługodawcami,
• sporządzanie i sprawdzanie umów handlowych z Działem Radców Prawnych, zgodnie z przyjętymi specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa,
• sporządzanie raportów stanów technicznych budynków,
• sporządzanie analiz zakupowych,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami,
• nadzór nad realizacją zleceń – kontrola wykonywanych prac.
• przygotowywanie przetargów za wykorzystaniem Platformy elektronicznej pod zakupy inwestycyjne firmy,
• poszukiwanie nowych dostawców i dodawanie ich do systemu SAP.
• współpraca z działem Produkcji,
• rozpatrywanie reklamacji na towary i usługi dostarczone do PCC Rokita,
• kontrola terminowości dostaw,
• rozliczanie faktur,
• realizowanie zakupów materiałów, towarów i usług za wykorzystaniem systemu SAP ERP,
• negocjacje handlowe z dostawcami i usługodawcami,
• sporządzanie i sprawdzanie umów handlowych z Działem Radców Prawnych, zgodnie z przyjętymi specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa,
• sporządzanie raportów stanów technicznych budynków,
• sporządzanie analiz zakupowych,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami,
• nadzór nad realizacją zleceń – kontrola wykonywanych prac.
• przygotowywanie przetargów za wykorzystaniem Platformy elektronicznej pod zakupy inwestycyjne firmy,
• poszukiwanie nowych dostawców i dodawanie ich do systemu SAP.
• współpraca z działem Produkcji,
• rozpatrywanie reklamacji na towary i usługi dostarczone do PCC Rokita,
• kontrola terminowości dostaw,
• rozliczanie faktur,
Specialista ds zakupów
Starion Wrocław Sp. z o.o. - Grupa LG
• realizacja procesu zamówień surowców produkcyjnych z wykorzystaniem systemu SAP ERP,
• utrzymywanie płynności produkcji,
• raportowanie KPI / ad hoc / wyników zakupowych z wykorzystaniem systemu SAP ERP,
• raportowanie rezultatów i postawionych celów
• monitorowanie i analiza rynku dostawców,
• optymalizacja procesów zakupowych,
• nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z dostawcami,
• kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień,
• prowadzenie negocjacji handlowych,
• fakturowanie dostaw,
• poszukiwanie lokalnych dostawców
• współpraca z działem produkcji – odpowiadanie na zapotrzebowania wewnętrzne,
• utrzymywanie płynności produkcji,
• raportowanie KPI / ad hoc / wyników zakupowych z wykorzystaniem systemu SAP ERP,
• raportowanie rezultatów i postawionych celów
• monitorowanie i analiza rynku dostawców,
• optymalizacja procesów zakupowych,
• nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z dostawcami,
• kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień,
• prowadzenie negocjacji handlowych,
• fakturowanie dostaw,
• poszukiwanie lokalnych dostawców
• współpraca z działem produkcji – odpowiadanie na zapotrzebowania wewnętrzne,
specjalista d/s klienta w back office
• obsługa klientów pośredniczących w sprzedaży produktów grupy Santander,
• udzielanie informacji produktowych,
• sporządzanie wniosków kredytowych .
• rozwiązywanie próśb, skarg i zażaleń klientów
• udzielanie informacji produktowych,
• sporządzanie wniosków kredytowych .
• rozwiązywanie próśb, skarg i zażaleń klientów
Specjalista ds. sprzedaży w dziale logistyki
• kompleksowa obsługa klientów, realizacja procesu zamówień z wykorzystaniem systemu ERP,
• koordynuję pracą transportu – mając nadzór nad działem produkcji i gospodarką magazynową.
• kompleksowo zajmuję się dokumentacją importowo-transportową.
• sporządzam raporty i analizy sprzedaży, a także kontroluję terminy dostaw produktów i materiałów pod planowane produkcje.
• koordynuję pracą transportu – mając nadzór nad działem produkcji i gospodarką magazynową.
• kompleksowo zajmuję się dokumentacją importowo-transportową.
• sporządzam raporty i analizy sprzedaży, a także kontroluję terminy dostaw produktów i materiałów pod planowane produkcje.
Doradca Klienta w dziale Customer Registrations
Scottish and Southern Energy, Perth, Szkocja
Do moich obowiązków należała m.in. konfiguracja kont klientów w systemach komputerowych, sprawdzanie bilansów płatniczych klientów SME, aktualizowanie kont klientów, prowadzenia aktywnej sprzedaży, dbanie o poprawne relacje z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, monitorowanie rynku konkurencji, obliczanie zużycia energii elektrycznej i gazu w zależności od wielkości budynku, generowanie i przeliczanie rachunków klientów prywatnych, a także biznesowych, kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi, tworzenie listów do klientów, sporządzanie raportów sprzedażowych, zmiana planów taryfowych, promowanie produktów dbając przy tym o dobry wizerunek firmy, międzynarodowe rozmowy telefoniczne z klientami, a także instytucjami rządowymi, tłumaczenia dla polskich klientów, szkolenia młodych pracowników.
Doradca klienta ds. teleoperacji bankowych
LUKAS Bank S.A.
Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta, dokonywanie przelewów bankowych, sprawdzanie sald kont, sprzedaż kart kredytowych, produktów inwestycyjnych, udzielanie kompleksowej informacji na temat produktów bankowych, rozwiązywanie próśb, skarg i zażaleń klientów.
Szkolenia i kursy
Certyfikat SAP ERP - czerwiec 2014
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu biznesowym „Zarządzanie Projektem”
Prowadzący: mgr Michał Szlachcic, mgr Tomasz Wudarzewski, Wrocław 19.06.2005
Certyfikat uczestnictwa w „Warsztacie Carter menager”
Prowadzący: Anna Talaga, Wrocław 28.01.2005
2010 styczeń – październik - praktyka w dziale Sustainability w Scottish and Southern Energy PLC (byłem odpowiedzialny za recykling w dziale Customer registrations
2005 czerwiec – praktyka w LUKAS Bank S.A. w dziale marketingu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu biznesowym „Zarządzanie Projektem”
Prowadzący: mgr Michał Szlachcic, mgr Tomasz Wudarzewski, Wrocław 19.06.2005
Certyfikat uczestnictwa w „Warsztacie Carter menager”
Prowadzący: Anna Talaga, Wrocław 28.01.2005
2010 styczeń – październik - praktyka w dziale Sustainability w Scottish and Southern Energy PLC (byłem odpowiedzialny za recykling w dziale Customer registrations
2005 czerwiec – praktyka w LUKAS Bank S.A. w dziale marketingu
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Kolarstwo górskie - MTB, sporty samochodowe, tenis ziemny,
Grupy
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.