Wojciech Cedro

Dyrektor Handlowy MAG Dystrybucja sp. z o.o. sp. k. (wcześniej KCD Dystrybucja sp. z o.o.)
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Budżety Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Wyroby mleczne FMCG Jedzenie Przemysł spożywczy Bezpieczeństwo żywności HACCP Zarządzanie Strategia marketingowa Microsoft Excel Microsoft Office Negocjacje Rozwój produktu Project Management Zarządzanie Sprzedażą SAP Planowanie strategiczne Obsługa klienta

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Działu Handlowego (oddział Bydgoszcz)
MAG Dystrybucja sp. z o.o. sp. k. (wcześniej KCD Dystrybucja sp. z o.o.)
• współdziałanie w poszukiwaniu nowych rynków zbytu, utrzymaniu stałych klientów,
• zawieranie kontraktów i umów,
• programowanie rozwoju przyszłościowego firmy
• nadzorowanie realizacji bieżących zadań,
• ustalenie warunków płatności,
• ustalenie form sprzedaży,
• prowadzenie negocjacji,
• sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem zadań w danym pionie,
• przygotowanie przedsiębiorstwa do podejmowania nowych zadań,
• stałe podnoszenie poziomu świadczonych usług,
• przestrzeganie w swej działalności tajemnicy służbowej,
• współpraca z firmami na zewnątrz.
Logo
v-ce Prezes Zarządu
KP Polonia Bydgoszcz
VICTORIA Sp. z o.o.
Kierownik Makroregionu Północ
•Współzarządzanie oddziałami Bydgoszcz, Gdańsk, Poznań i Szczecin (łącznie około 100 osób),a następnie wszystkimi oddziałami w Polsce
•Współzarządzanie działami sprzedaży, rozliczeń, dystrybucji, administracyjnym, magazynu, zamówień, utrzymanie biur i obiektów
•Negocjowanie i realizacja umów na podległym rejonie pracy
Logo
Dyrektor ds.Rozwoju Sieci Franczyzowej i Marketingu
Polmlek Grudziądz
•Kreowanie i zarządzanie strategią sieci franczyzowej, działem marketingu i rozwoju Firmy:
•Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej firmy;
•Tworzenie, planowanie i rozliczanie planów marketingowych;
•Nadzór i koordynacja wszystkich działań promocyjnych firmy;
•Wsparcie działu sprzedaży;
•Monitorowanie skuteczności podjętych działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży;
•Przygotowywanie akcji marketingowych oraz terminowe informowanie działu sprzedaży i klientów o prowadzonych akcjach marketingowych;
•Monitorowanie rynku, analiza trendów rynkowych i działań konkurencji;
•Współpraca z agencjami promocyjnymi przy tworzeniu koncepcji oraz realizacji programów promocyjnych.
Logo
Prezes Zarządu
TKP Elana S.A.
•Prowadzenie spraw Spółki poprzez zarządzanie jej majątkiem i zasobami ludzkimi
•Reprezentowanie Spółki na zewnątrz
•Organizowanie (koordynowanie) pracy Zarządu zgodnie z celami i planami działalności Spółki oraz uczestniczenie w jego posiedzeniach
MARWIT Sp.z o.o.
Kierownik Regionu Północ
•Zarządzanie oddziałami Gdańsk, Poznań i Szczecin (łącznie około 100 osób)
•Zarządzanie działami sprzedaży, rozliczeń, dystrybucji, administracyjnym, magazynu, zamówień, utrzymanie biur i obiektów
•Negocjowanie i realizacja umów marketingowych oraz sponsorskich na podległym rejonie pracy
Coca-Cola HBC Polska
Area Sales Manager
•Zarządzanie zespołem sprzedażowym ,tworzenie i realizacja budżetów, codzienny coaching, egzekucja standardów, przygotowywanie i przedstawianie szkoleń oraz prezentacji, wprowadzanie nowych pracowników
•Negocjowanie i realizacja umów marketingowych oraz sponsorskich na podległym rejonie pracy
•P.O. Dyrektora Centrum Sprzedaży w Bydgoszczy podczas wszelkich nieobecności przełożonego (Zarządzanie działami: sprzedaży, dystrybucji, magazynu, technicznego, utrzymanie obiektu, ochrona, zamówienia i dispatching, uczestnictwo w spotkaniach regionalnych)
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista ds. Rozwoju Rynku
•Współpraca i rozwój klientów na danym rejonie sprzedaży
•Negocjacje z kluczowymi klientami na podległym rejonie sprzedaży oraz arei
Coca-Cola HBC Polska
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Rynku
•Współpraca i rozwój klientów na danym rejonie sprzedaży
•Wprowadzanie i utrzymywanie standardów oraz promocji określonych prze firmę
Ustronianka Sp. z o.o.
Samodzielny Przedstawiciel Handlowy
•Współpraca z regionalnymi dystrybutorami oraz PH danej hurtowni
•Współpraca z kluczowymi klientami detalicznymi i hurtowymi na danym rejonie pracy
Coca -Cola Beverages Polska Sp. z o.o.
Stażysta w Dziale Sprzedaży
•Współpraca z klientami na danym rejonie sprzedaży, budowanie relacji z klientem
•Wdrażanie promocji ogólnopolskich i regionalnych,
•Wprowadzanie nowych produktów na rynek sprzedażowy(osiągnięcie najwyższej penetracji produktu Ice Fruit w regionie)
•Wprowadzanie i utrzymywanie standardów określonych przez firmę
Coca -Cola Beverages Polska Sp. z o.o.
Merchandiser
•Dbanie o wizerunek firmy w każdym punkcie sprzedaży
•Utrzymywanie standardów określonych przez firmę
•Budowanie ekspozycji promocyjnych
Logo
Przedstawiciel Handlowy
PHU „BART-POL”(oddział firmy kurierskiej „STOLICA”)
•Współpraca z różnorodnymi klientami
•Organizacja, nadzór i planowanie transportu z przesyłkami
•Poszukiwanie nowych klientów
Logo
Kasjer-Sprzedawca
Stacja Paliw “NESTE”

Szkolenia i kursy

„ACE” –szkolenie z zakresu technik sprzedaży i merchandisingu
„Efektywne Techniki Sprzedaży"
„Efektywne Techniki Sprzedaży cz.II”
SFA
„Zasady negocjacji i zawierania kontraktów”
„Coaching”
„Umiejętności interpersonalne”
„Skuteczna Rekrutacja”
„Motywujące zarządzanie”
„Sztuka prezentacji”
„Leadership Managment”
"System Oceny i Rozwoju"
"Prawo Pracy"
"Leadership Pipeline"
"Zarządzanie sprzedażą w praktyce cz.I i II"
"Asertywność i zarządzanie zasobami ludzkimi"
"Narzędzia informatyczne w sprzedaży"
"Budowanie trwałych relacji z klientami"

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Sport, Podróże