Umiejętności
zarządzanie marką
Planowanie mediów
Zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
• Zarządzanie licznym zespołem analitycznym i marketingowym
• Zarządzanie dużymi budżetami i projektami marketingowymi
• Tworzenie i wdrażanie strategii oraz nowych konceptów marketingowych
• Zaawansowane analizy rynkowe
Realizacja kampanii marektigowych
Prezentacje dla Klienta
Doświadczenie zawodowe
Prezes, dyrektor ds. badań
Polskie Badanie Czytelnictwa
Prezes
• Całościowe zarządzanie firmą. Obszary odpowiedzialności: ogólnego zarządu, prawny, programów komputerowych, analityczny, badań rynkowych, marketingu.
• Transformacja tradycyjnej spółki w obszar nowych technologii i machine learningu
• Współpraca z programistami. Opracowywanie koncepcji programów komputerowych, specyfikacji wymagań oraz kluczowych algorytmów obliczeń i funkcji użytkownika.
• Stworzenie dużego programu komputerowego do planowania kampanii reklamowych. Realizacja programu do wizualizacji danych.
Dyrektor ds. badań
• Nadzór merytoryczny nad pracą matematyków: uczenie maszynowe (uczenie klasyfikatorów, drzewa decyzji, sieci bayesowskie), tworzenie algorytmów, modelowanie, fuzje danych. Język programowania Python i program IBM SPSS.
• Nadzór merytoryczny nad badaniami ilościowymi. Tworzenie projektów badań i opracowywanie kwestionariuszy. Analiza badań eyetrackerowych.
• Całościowe zarządzanie firmą. Obszary odpowiedzialności: ogólnego zarządu, prawny, programów komputerowych, analityczny, badań rynkowych, marketingu.
• Transformacja tradycyjnej spółki w obszar nowych technologii i machine learningu
• Współpraca z programistami. Opracowywanie koncepcji programów komputerowych, specyfikacji wymagań oraz kluczowych algorytmów obliczeń i funkcji użytkownika.
• Stworzenie dużego programu komputerowego do planowania kampanii reklamowych. Realizacja programu do wizualizacji danych.
Dyrektor ds. badań
• Nadzór merytoryczny nad pracą matematyków: uczenie maszynowe (uczenie klasyfikatorów, drzewa decyzji, sieci bayesowskie), tworzenie algorytmów, modelowanie, fuzje danych. Język programowania Python i program IBM SPSS.
• Nadzór merytoryczny nad badaniami ilościowymi. Tworzenie projektów badań i opracowywanie kwestionariuszy. Analiza badań eyetrackerowych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem