Waldemar Frankiewicz
informatyk, Axel Springer Polska
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Bazy danych
Microsoft Office
System Mac OS X
pomoc techniczna
Windows 7
Windows Server
Android OS
Windows XP, Vista, 7, 8
internal support
żeglowanie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. wsparcia informatycznego
– wsparcie bezpośrednie użytkowników przy korzystaniu z systemów informatycznych
– przyjmowanie zgłaszanych incydentów informatycznych pracowników korporacji
– realizacja incydentów informatycznych, oraz współpraca w tym zakresie z użytkownikami
– dokumentowanie incydentów informatycznych zgodnie z przyjętą zasadą w korporacji
– współpraca z administratorami poszczególnych systemów informatycznych i aplikacji
– udział w pracach rozwojowych związanych ze wsparciem informatycznym
– szkolenie i pomoc użytkownikom w obsłudze stanowisk i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa w
systemach informatycznych oraz przepisów ochrony danych osobowych.
- konfiguracja urządzeń mobilnych opartych o iOs i Android
- prowadzenie zakupów sprzętu informatycznego łącznie z analizą potrzeb.
- prowadzenie bazy sprzętu informatycznego
– przyjmowanie zgłaszanych incydentów informatycznych pracowników korporacji
– realizacja incydentów informatycznych, oraz współpraca w tym zakresie z użytkownikami
– dokumentowanie incydentów informatycznych zgodnie z przyjętą zasadą w korporacji
– współpraca z administratorami poszczególnych systemów informatycznych i aplikacji
– udział w pracach rozwojowych związanych ze wsparciem informatycznym
– szkolenie i pomoc użytkownikom w obsłudze stanowisk i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa w
systemach informatycznych oraz przepisów ochrony danych osobowych.
- konfiguracja urządzeń mobilnych opartych o iOs i Android
- prowadzenie zakupów sprzętu informatycznego łącznie z analizą potrzeb.
- prowadzenie bazy sprzętu informatycznego
specjalista d/s wsparcia informatycznego
KUKE Finance
– wsparcie bezpośrednie użytkowników przy korzystaniu z systemów informatycznych
– przyjmowanie zgłaszanych incydentów informatycznych pracowników korporacji
– realizacja incydentów informatycznych, oraz współpraca w tym zakresie z użytkownikami
– dokumentowanie incydentów informatycznych zgodnie z przyjętą zasadą w korporacji
– współpraca z administratorami poszczególnych systemów informatycznych i aplikacji
– udział w pracach rozwojowych związanych ze wsparciem informatycznym
– szkolenie i pomoc użytkownikom w obsłudze stanowisk i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa w
systemach informatycznych oraz przepisów ochrony danych osobowych.
– przyjmowanie zgłaszanych incydentów informatycznych pracowników korporacji
– realizacja incydentów informatycznych, oraz współpraca w tym zakresie z użytkownikami
– dokumentowanie incydentów informatycznych zgodnie z przyjętą zasadą w korporacji
– współpraca z administratorami poszczególnych systemów informatycznych i aplikacji
– udział w pracach rozwojowych związanych ze wsparciem informatycznym
– szkolenie i pomoc użytkownikom w obsłudze stanowisk i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa w
systemach informatycznych oraz przepisów ochrony danych osobowych.
technik administrator sieci
administracja systemem komputerowym wydawnictwa opartym o ASIP, następnie pomoc w administrowaniu systemem opartym o Novell Netware. Help-Desk dla użytkowników komputerów Apple i PC. Instalacja oprogramowania, pomoc merytoryczna użytkownikom oprogramowania Quark Xpress, Adobe, Office, SAP oraz dedykowanym aplikacjom intranetowym. Prowadzenie bazy sprzętu i licencji oprogramowania. W czasie przeprowadzki wydawnictwa jednoosobowa i samodzielna opieka nad komputerami Apple w segmencie prasy kobiecej, młodzieżowej, komputerowej i motoryzacyjnej - w sumie, ok. 150 stanowisk redaktorskich i graficznych na komputerach Apple z systemem 9.2.2 i OsX oraz samodzielna opieka nad komputerami działu reklamy magazynów, ok. 50 komputerów pc z Windows XP i Office. W kolejnych latach ciągła pomoc użytkownikom w codziennych problemach z komputerami i oprogramowaniem. Wymiana, upgrade sprzętu i oprogramowania w redakcjach (Apple) i działach wspomagających (windowsXP,7). Migracja danych między platformami OsX/Win/OsX. Migracja danych z xp do win7, migracja działu reklamy (ok200 maszyn xp/win7) do nowej struktury organizacyjnej (zmiana domeny,MS Exchange). Help-Desk bezpośredni i przy pomocy narzędzi zdalnych dla całej struktury RASP oraz MIP. Prace wdrożeniowe i modyfikacyjne w systemach SAP, ITIL, CRM (windows), wydań na platformy mobilne(Apple), systemu wydawniczego „Lemur”, systemów zarządzania wydrukami. Wsparcie użytkowników pracujących na platformach mobilnych opartych o ios, android i windows mobile. Przenoszenie komputerów pc między domenami rekonfiguracje stacji Windows konfigurowanie poczty (AD,IMAP, POP, SMTP) drukarek, scanerów, reagowanie na powstałe incydenty zgodnie ze standardami ITIL.
it specialist
Administracja systemem komputerowym wydawnictwa opartym o windows nt i Novell3.11. Help-Desk dla użytkowników komputerów Apple i pc. Instalacja oprogramowania, pomoc merytoryczna użytkownikom oprogramowania Quark Xpress, Adobe, Office Lotus notes. Koordynacja prac rozwojowych związanych z infrastrukturą teleinformatyczną i energetyczną. Prowadzenie bazy licencji oprogramowania. Prowadzenie negocjacji przy zakupach oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych i komputerów. Opracowanie i wdrożenie Disaster Recovery Plan dla polskiego oddziału. Przeprowadzenie udanej migracji ze środowiska windows nt serwer na platformę Novell.Netware3.11. Konfiguracja i codzienna opieka nad stacjami roboczymi w działach reklamy, księgowości, call center, HR (pc) oraz redakcji (Apple)
Administrator systemu komputerowego
Administracja systemem komputerowym wydawnictwa opartym o ASIP. Help-Desk dla użytkowników komputerów Apple i pc. Instalacja oprogramowania , pomoc merytoryczna użytkownikom oprogramowania Quark Xpress, Adobe, Office. Prowadzenie bazy licencji oprogramowania. Prowadzenie negocjacji przy zakupach oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych i komputerów. Opracowywanie, wdrażanie i konfiguracja stanowisk w nowopowstających redakcjach, studiu repro (Apple), oraz działach wspomagających HR, księgowość kontroling (Pc).
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami