Języki
francuski
biegły
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager Poland
MTG World Ltd
• Managing all Market Research, Advertising and Promotion, New Product Development and activities for 4 factual channels: POLSAT Viasat Nature, POLSAT Viasat History, POLSAT Viasat Explorer & Viasat Nature HD/Viasat History HD
- TV, radio, press and internet advertising campaigns, licensing, buzz marketing, special events in social media, contests for viewers, events & trade conferences
• B2B cooperation with key partners & distributors (digital platforms, cable TV operators, sponsors, etc)
• Managing external marketing partners such as advertising, PR and research agencies, digital marketing firms and production houses
• Exploring ways of improving existing products and services, and increasing profitability
• Identifying target markets and developing strategies to communicate with them
• Developing and implementing marketing strategy, plans & projects (short-term and long-term)
• Planning and managing the marketing budget
• Planning, developing of all on - line activities (web site, including SEM/SEO, social media, advertising campaigns)
• Monitoring, reviewing and reporting on all marketing activity and results
• Developing brand standards and usage guidelines and assisting in integrating campaigns with brand consistency
• Cooperation with programming, scheduling, PR and production departments
• Advertising materials supervising, production and implementation (BTL, gadgets)
- TV, radio, press and internet advertising campaigns, licensing, buzz marketing, special events in social media, contests for viewers, events & trade conferences
• B2B cooperation with key partners & distributors (digital platforms, cable TV operators, sponsors, etc)
• Managing external marketing partners such as advertising, PR and research agencies, digital marketing firms and production houses
• Exploring ways of improving existing products and services, and increasing profitability
• Identifying target markets and developing strategies to communicate with them
• Developing and implementing marketing strategy, plans & projects (short-term and long-term)
• Planning and managing the marketing budget
• Planning, developing of all on - line activities (web site, including SEM/SEO, social media, advertising campaigns)
• Monitoring, reviewing and reporting on all marketing activity and results
• Developing brand standards and usage guidelines and assisting in integrating campaigns with brand consistency
• Cooperation with programming, scheduling, PR and production departments
• Advertising materials supervising, production and implementation (BTL, gadgets)
Brand Manager Kanałów Tematycznych
• Planowanie i realizacja działań marketingowych dla 4 kanałów tematycznych:
- kampanie reklamowe w TV, radiu, prasie i Internecie, rozwój licensingu, buzz marketing, social media, eventy, konkursy dla widzów, patronaty medialne, akcje społeczne,
• Planowanie i realizacja budżetów marketingowych 4 kanałów tematycznych,
• Tworzenie i implementacja strategii marketingowych dla kanałów tematycznych,
• Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i badawczymi,
• Monitoring, analiza i raportowanie dot. prowadzonych działań i ich efektywności
• Codzienna, ścisła współpraca z działem produkcji TV, autopromocji, programowym, ramówki i PR
• Współpraca B2B z kluczowymi partnerami i sponsorami
• Koordynacja i nadzór merytoryczny nad jakościowymi i ilościowymi badaniami marketingowymi dla marek kanałów tematycznych (ścisła współpraca z domami badawczymi, współtworzenie scenariuszy, aktywne uczestnictwo w badaniach)
• Produkcja materiałów reklamowych (BTL, gadżety)
- kampanie reklamowe w TV, radiu, prasie i Internecie, rozwój licensingu, buzz marketing, social media, eventy, konkursy dla widzów, patronaty medialne, akcje społeczne,
• Planowanie i realizacja budżetów marketingowych 4 kanałów tematycznych,
• Tworzenie i implementacja strategii marketingowych dla kanałów tematycznych,
• Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i badawczymi,
• Monitoring, analiza i raportowanie dot. prowadzonych działań i ich efektywności
• Codzienna, ścisła współpraca z działem produkcji TV, autopromocji, programowym, ramówki i PR
• Współpraca B2B z kluczowymi partnerami i sponsorami
• Koordynacja i nadzór merytoryczny nad jakościowymi i ilościowymi badaniami marketingowymi dla marek kanałów tematycznych (ścisła współpraca z domami badawczymi, współtworzenie scenariuszy, aktywne uczestnictwo w badaniach)
• Produkcja materiałów reklamowych (BTL, gadżety)
Specjalista ds. Marketingu Kanałów Tematycznych
• Planowanie i realizacja działań marketingowych dla 4 kanałów tematycznych
- kampanie reklamowe: TV, radio, prasa, internet, licensing, buzz marketing, eventy specjalne, konkursy.
• Planowanie i koordynacja budżetów marketingowych 4 kanałów tematycznych
• Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
• Codzienna współpraca z działem programowym, produkcji TV, ramówki i PR
• Współpraca B2B z kluczowymi partnerami i sponsorami
- kampanie reklamowe: TV, radio, prasa, internet, licensing, buzz marketing, eventy specjalne, konkursy.
• Planowanie i koordynacja budżetów marketingowych 4 kanałów tematycznych
• Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
• Codzienna współpraca z działem programowym, produkcji TV, ramówki i PR
• Współpraca B2B z kluczowymi partnerami i sponsorami
Specjalista w Dziale Rozwoju Sprzedaży
• Organizacja i koordynacja wewnętrznych szkoleń,
• Organizacja konferencji sprzedażowych i spotkań,
• Przygotowania i uczestnictwo w procesach otwarcia nowych super i hipermarketów na terenie Polski,
• Kontrola jakości, analizy wyników sprzedaży i asortymentu,
• Współtworzenie kampanii reklamowych i eventów
• Organizacja konferencji sprzedażowych i spotkań,
• Przygotowania i uczestnictwo w procesach otwarcia nowych super i hipermarketów na terenie Polski,
• Kontrola jakości, analizy wyników sprzedaży i asortymentu,
• Współtworzenie kampanii reklamowych i eventów
Asystentka Dyrektora Generalnego i ds. Marketingu
DOLISOS Polska
• Administracja biurowa: zakupy, budżety, współpraca z działem księgowości,
• Organizacja i koordynacja działań marketingowych: współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie działu sprzedaży,
• Współpraca przy promocjach sprzedażowych produktów,
• Koordynacja kampanii reklamowych w TV i prasie,
• Przygotowywanie projektów opakowań i reklam produktów
• Analizy konkurencji i rynku farmaceutycznego
• Współpraca z działem marketing u DOLISOS Francja
• Organizacja i koordynacja działań marketingowych: współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie działu sprzedaży,
• Współpraca przy promocjach sprzedażowych produktów,
• Koordynacja kampanii reklamowych w TV i prasie,
• Przygotowywanie projektów opakowań i reklam produktów
• Analizy konkurencji i rynku farmaceutycznego
• Współpraca z działem marketing u DOLISOS Francja
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
sport (fitness, siatkówka), książki, film, muzyka, gry video, muzyka, zwierzęta (koty), nowości technologiczne
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
NAJ International
Firma NAJ International jest najstarszą firmą doradztwa personalnego w Polsce.
Od 1991 roku systematycznie gromadzimy rzetelne informacje na temat realiów, w jakich działają nasi klienci.