Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Rozliczeń i Windykacji
• Planowanie, organizacja, nadzór oraz koordynowanie procesów windykowania należności
• Windykacja telefoniczna trudnych spraw
• Odpowiedzialność za wyniki prowadzonych działań
• Tworzenie procedur i standardów wspomagających kontrolę należności
• Przeprowadzanie operacji masowych (potwierdzenia sald, monity)
• Obsługa spraw sądowych
• Obsługa zewnętrznych firm windykacyjnych oraz negocjacje warunków umów (np. prowizja)
• Cykliczne raportowanie stanu należności oraz pracy działu (np. wiekowanie należności)
• Rozliczenia oraz księgowanie należności
• Tworzenie prezentacji
• Kwalifikacja należności: w stratę (koszty KUP, NKUP), na drogę sądową, do korekty oraz przeksięgowanie na odpowiednie konta (odpisy aktualizacyjne)
• Reprezentacja firmy przed organami państwowymi (np. Policja)
• Windykacja telefoniczna trudnych spraw
• Odpowiedzialność za wyniki prowadzonych działań
• Tworzenie procedur i standardów wspomagających kontrolę należności
• Przeprowadzanie operacji masowych (potwierdzenia sald, monity)
• Obsługa spraw sądowych
• Obsługa zewnętrznych firm windykacyjnych oraz negocjacje warunków umów (np. prowizja)
• Cykliczne raportowanie stanu należności oraz pracy działu (np. wiekowanie należności)
• Rozliczenia oraz księgowanie należności
• Tworzenie prezentacji
• Kwalifikacja należności: w stratę (koszty KUP, NKUP), na drogę sądową, do korekty oraz przeksięgowanie na odpowiednie konta (odpisy aktualizacyjne)
• Reprezentacja firmy przed organami państwowymi (np. Policja)
Kierownik Działu Rozliczeń Klienta
• Windykacja telefoniczna trudnych spraw
• Bieżąca analiza kont klientów strona WN strona MA
• Obsługa spraw sądowych oraz firm windykacyjnych
• Współpraca z KRD (Krajowy Rejestr Długów)
• Tworzenie i wdrażanie procedur windykacyjnych
• Raportowanie z pracy działu oraz stanu należności
• Obsługa korespondencji masowej (wezwania, potwierdzenia sald)
• Wydruk duplikatów faktur
• Rekrutacja nowych pracowników do działu
• Tworzenie prezentacji
• Sporządzanie budżetów
• Bieżąca analiza kont klientów strona WN strona MA
• Obsługa spraw sądowych oraz firm windykacyjnych
• Współpraca z KRD (Krajowy Rejestr Długów)
• Tworzenie i wdrażanie procedur windykacyjnych
• Raportowanie z pracy działu oraz stanu należności
• Obsługa korespondencji masowej (wezwania, potwierdzenia sald)
• Wydruk duplikatów faktur
• Rekrutacja nowych pracowników do działu
• Tworzenie prezentacji
• Sporządzanie budżetów
Zastępca Kierownika Działu Rozliczeń Klienta
• Windykacja telefoniczna
• Raporty z wykonanej pracy działu
• Windykacja terenowa
• Kompletowanie dokumentacji na potrzeby skierowania sprawy do sądu
• Księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń klienta (np. Kompensaty)
• Wystawianie duplikatów faktur, not korygujących, pism do klientów, not odsetkowych
• Wydruk korespondencji masowej (monity, potwierdzenia sald)
• Uzgadnianie sald z klientami
• Zgłaszanie należności do masy upadłości, układu
• Poszukiwanie informacji o dłużnikach
• Zastępowanie kierownika w okresie jego nieobecności
• Raporty z wykonanej pracy działu
• Windykacja terenowa
• Kompletowanie dokumentacji na potrzeby skierowania sprawy do sądu
• Księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń klienta (np. Kompensaty)
• Wystawianie duplikatów faktur, not korygujących, pism do klientów, not odsetkowych
• Wydruk korespondencji masowej (monity, potwierdzenia sald)
• Uzgadnianie sald z klientami
• Zgłaszanie należności do masy upadłości, układu
• Poszukiwanie informacji o dłużnikach
• Zastępowanie kierownika w okresie jego nieobecności
Samodzielna Księgowa w Sekcjach Należności i Windykacji Należności
MH Emax Sp. z o.o. (wcześniej SDP Emax sp. z o.o.) – Hurtownia Elektroinstalacyjna
• Księgowanie należności ( Wyciągi Bankowe –należności, zobowiązania, kompensaty, rozliczenia sald)
• Księgowanie faktur kosztowych
• Potwierdzenia sald (uzgadnianie sald z klientami, wysyłka masowa)
• Wezwania do zapłaty
• Windykacja telefoniczna
• Obsługa spraw sądowych, kontakt z kancelarią
• Kwalifikacja należności w koszty (KUP, NKUP), na drogę sądową
• Obsługa firmy zajmującej się ubezpieczaniem należności (KUKE)
• Księgowanie faktur kosztowych
• Potwierdzenia sald (uzgadnianie sald z klientami, wysyłka masowa)
• Wezwania do zapłaty
• Windykacja telefoniczna
• Obsługa spraw sądowych, kontakt z kancelarią
• Kwalifikacja należności w koszty (KUP, NKUP), na drogę sądową
• Obsługa firmy zajmującej się ubezpieczaniem należności (KUKE)
Samodzielny pracownik ds. Windykacji
MH Emax Sp. z o.o. (wcześniej SDP Emax sp. z o.o.) – Hurtownia Elektroinstal
• Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem (rozmowy wychodzące i przychodzące)
• Windykacja listowna
• Windykacja terenowa
• Uzgodnienia potwierdzeń sald
• Poszukiwanie informacji o dłużnikach
• Windykacja listowna
• Windykacja terenowa
• Uzgodnienia potwierdzeń sald
• Poszukiwanie informacji o dłużnikach
Szkolenia i kursy
2010- Empik School, „Szkolenie językowe dla pracowników Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z zakresu Businnes English”
2009- Nowoczesna Firma i Konwledge Village, „Skuteczna windykacja w służbie wygrywającej strategii sprzedaży, czyli zarządzanie doświadczeniem klientów (CEM) a windykacja”
2009- Nowoczesna Firma i Konwledge Village, „Zarządzanie należnościami w organizacji w trudnych czasach”
2007 - Denis School Sp. z o.o. “Szkolenie z języka angielskiego na poziomie beginner w wymiarze 60 h lekcyjnych”
2007- ABC a Wolters Kluwer business, „Podstawy działania oraz organizacja działu windykacji – zasady, procedury, narzędzia prawne”
2006- Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting, „Współpraca w relacji przełożony – podwładny”.
2006- Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting, „Koszyk Menadżera”
2005- Quality Management Centre Sp. z o.o. Nabycie niezbędnych kwalifikacji do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego
2004- Centrum NLP, „Zastosowanie psychologii perswazji do skutecznej windykacji”.
2004- Energy Training, „Efektywne Odzyskiwanie Należności”
2004- Nowe Motywacje, „Współdziałanie i komunikacja w firmie”
2002- PricewaterhouseCoopers „Seminarium Prawne i podatkowe aspekty zarządzania złymi długami”.
2000- Centrum Doskonalenia Zawodowego CEDOZ „Kurs na samodzielną księgową”.
1998- Ośrodek Szkolenia Handlowców „Windykacja Należności”
2009- Nowoczesna Firma i Konwledge Village, „Skuteczna windykacja w służbie wygrywającej strategii sprzedaży, czyli zarządzanie doświadczeniem klientów (CEM) a windykacja”
2009- Nowoczesna Firma i Konwledge Village, „Zarządzanie należnościami w organizacji w trudnych czasach”
2007 - Denis School Sp. z o.o. “Szkolenie z języka angielskiego na poziomie beginner w wymiarze 60 h lekcyjnych”
2007- ABC a Wolters Kluwer business, „Podstawy działania oraz organizacja działu windykacji – zasady, procedury, narzędzia prawne”
2006- Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting, „Współpraca w relacji przełożony – podwładny”.
2006- Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting, „Koszyk Menadżera”
2005- Quality Management Centre Sp. z o.o. Nabycie niezbędnych kwalifikacji do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego
2004- Centrum NLP, „Zastosowanie psychologii perswazji do skutecznej windykacji”.
2004- Energy Training, „Efektywne Odzyskiwanie Należności”
2004- Nowe Motywacje, „Współdziałanie i komunikacja w firmie”
2002- PricewaterhouseCoopers „Seminarium Prawne i podatkowe aspekty zarządzania złymi długami”.
2000- Centrum Doskonalenia Zawodowego CEDOZ „Kurs na samodzielną księgową”.
1998- Ośrodek Szkolenia Handlowców „Windykacja Należności”
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Inne
Mocne strony:
- Prawna analiza zabezpieczeń kredytu kupieckiego (weksel, cesja, gwarancja bankowa, hipoteka)
- Znajomość zagadnień prawnych i gospodarczych z zakresu windykacji
- Znajomość technik windykacyjnych
- Doświadczenie we współpracy z firmami windykacyjnymi oraz wywiadowniami gospodarczymi
- Doświadczenie w kreowaniu procesów windykacji masowej
- Nadzorowanie ubezpieczenia należności w obrocie krajowym
- Umiejętność prezentacji i negocjacji
- Zdolność do pracy w warunkach stresu
- Umiejętność szybkiej adaptacji w nowym środowisku
- Chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Dyspozycyjność
Obsługa komputera:
- W zakresie środowiska Microsoft (Excel, Word, Outlook, Internet Explorer,)
- W zakresie środowiska Office (Acces, PowerPoint)
- Znajomość programów księgowych SCALA, KOMPLEKS/DBF, SAP, SKOK, CRM, SAP BW
- Znajomość obsługi HOME BANKING
Inne
- Prawo jazdy kat. B
- Referencje dostępne na życzenie
- Prawna analiza zabezpieczeń kredytu kupieckiego (weksel, cesja, gwarancja bankowa, hipoteka)
- Znajomość zagadnień prawnych i gospodarczych z zakresu windykacji
- Znajomość technik windykacyjnych
- Doświadczenie we współpracy z firmami windykacyjnymi oraz wywiadowniami gospodarczymi
- Doświadczenie w kreowaniu procesów windykacji masowej
- Nadzorowanie ubezpieczenia należności w obrocie krajowym
- Umiejętność prezentacji i negocjacji
- Zdolność do pracy w warunkach stresu
- Umiejętność szybkiej adaptacji w nowym środowisku
- Chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Dyspozycyjność
Obsługa komputera:
- W zakresie środowiska Microsoft (Excel, Word, Outlook, Internet Explorer,)
- W zakresie środowiska Office (Acces, PowerPoint)
- Znajomość programów księgowych SCALA, KOMPLEKS/DBF, SAP, SKOK, CRM, SAP BW
- Znajomość obsługi HOME BANKING
Inne
- Prawo jazdy kat. B
- Referencje dostępne na życzenie
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Aloes
Według legendy Aloes stosowała Kleopatra. Kąpała się w jego soku, aby zachować swoją urodę. Kolumb odkrył tę roślinę w Nowym Świecie i określił ją mianem "lekarza w doniczce".
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Niesolidni. Tablica ogłoszeń o niesolidnych partnerach.
Trudne czasy wymagają trudnych rozwiązań. Informujmy wszem i wobec o działaniach niesolidnych partnerów czy kontrahentów.