Doświadczenie zawodowe
Naczelnik Wydziału Polityki Informacyjnej, Departament Komunikacji Społecznej
- Koordynowanie procesu planowania i realizacji krótko-, średnio- i długoterminowych działań strategicznych.
- Rekomendowanie członkom kierownictwa działań z zakresu komunikacji społecznej i promocji ministerstwa
- Koordynator projektu systemowego współfinansowanego z EFS (budŜet 27 mln zł)
- Przygotowywanie i nadzór nad wysokobudżetowymi promocyjnymi kampaniami cross mediowiowymi realizowanymi w ramach projektu
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi
- Kierowanie pracami wydziału
- Współpraca z TVP i PR w ramach porozumienia, na mocy którego MEN współtworzy oraz współfinansuje audycje i programy dydaktyczne;
- Przygotowywanie i udział w procedurach przetargowych
- koordynowanie polityki patronackiej MEN
- Rekomendowanie członkom kierownictwa działań z zakresu komunikacji społecznej i promocji ministerstwa
- Koordynator projektu systemowego współfinansowanego z EFS (budŜet 27 mln zł)
- Przygotowywanie i nadzór nad wysokobudżetowymi promocyjnymi kampaniami cross mediowiowymi realizowanymi w ramach projektu
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi
- Kierowanie pracami wydziału
- Współpraca z TVP i PR w ramach porozumienia, na mocy którego MEN współtworzy oraz współfinansuje audycje i programy dydaktyczne;
- Przygotowywanie i udział w procedurach przetargowych
- koordynowanie polityki patronackiej MEN
Account Executive
Prowadzone projekty:
Polbank EFG:
- pełna obsługa w zakresie PR produktowego i korporacyjnego
- bieżąca obsługa prasowa Banku (Biuro PRasowe), w tym aktywna i reaktywna współpraca z mediami
Współpraca:
- Xerox Polska:
* bieżąca obsługa prasowa
* udział w opracowywaniu strategii komunikacyjnej, w tym komunikacji rebrandingowej (wew. i zew.)
- Pepsi:
* kreatywna komunikacja globalnej zmiany filozofii marki oraz związanej z tym zmiany logotypu
* bieżąca obsługa prasowa
* współpraca przy organizacji wizyty zespołu The Black Eyed Peas
- Fundacja Edukacji Ekonomicznej:
* promocja współfinansowanego z EFS programu E-Pracownik (szkolenia informatyczne dla przedstawicieli sektora MSP)
Polbank EFG:
- pełna obsługa w zakresie PR produktowego i korporacyjnego
- bieżąca obsługa prasowa Banku (Biuro PRasowe), w tym aktywna i reaktywna współpraca z mediami
Współpraca:
- Xerox Polska:
* bieżąca obsługa prasowa
* udział w opracowywaniu strategii komunikacyjnej, w tym komunikacji rebrandingowej (wew. i zew.)
- Pepsi:
* kreatywna komunikacja globalnej zmiany filozofii marki oraz związanej z tym zmiany logotypu
* bieżąca obsługa prasowa
* współpraca przy organizacji wizyty zespołu The Black Eyed Peas
- Fundacja Edukacji Ekonomicznej:
* promocja współfinansowanego z EFS programu E-Pracownik (szkolenia informatyczne dla przedstawicieli sektora MSP)
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Inne
miłośnik psów,w szczególności Shar Pei i buldogów francuskich
Grupy
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.