Tomasz Wronka

Właściciel, doradca ds. komunikacji, New Pitch Public Relations
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel, doradca ds. komunikacji
New Pitch Public Relations
MSLGROUP
Senior Advisor
Partner of Promotion
Account Director
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Zastępca Dyrektora w Biurze Informacji
Wszystko co do tej pory i jeszcze trochę
Marta Zalewska
Marta Zalewska · usługodawca
wystawiono
Profesjonalizm, kreatywność, innowacyjność - to wszystko dawało ciekawe pole współpracy przy naszych MEN'owych projektach. Polecam Tomasza jako oddanego pracownika z głową pełną pomysłów.
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Naczelnik Wydziału Polityki Informacyjnej, Departament Komunikacji Społecznej
- Koordynowanie procesu planowania i realizacji krótko-, średnio- i długoterminowych działań strategicznych.
- Rekomendowanie członkom kierownictwa działań z zakresu komunikacji społecznej i promocji ministerstwa
- Koordynator projektu systemowego współfinansowanego z EFS (budŜet 27 mln zł)
- Przygotowywanie i nadzór nad wysokobudżetowymi promocyjnymi kampaniami cross mediowiowymi realizowanymi w ramach projektu
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi
- Kierowanie pracami wydziału
- Współpraca z TVP i PR w ramach porozumienia, na mocy którego MEN współtworzy oraz współfinansuje audycje i programy dydaktyczne;
- Przygotowywanie i udział w procedurach przetargowych
- koordynowanie polityki patronackiej MEN
Partner of Promotion
Account Executive
Prowadzone projekty:
Polbank EFG:
- pełna obsługa w zakresie PR produktowego i korporacyjnego
- bieżąca obsługa prasowa Banku (Biuro PRasowe), w tym aktywna i reaktywna współpraca z mediami

Współpraca:
- Xerox Polska:
* bieżąca obsługa prasowa
* udział w opracowywaniu strategii komunikacyjnej, w tym komunikacji rebrandingowej (wew. i zew.)

- Pepsi:
* kreatywna komunikacja globalnej zmiany filozofii marki oraz związanej z tym zmiany logotypu
* bieżąca obsługa prasowa
* współpraca przy organizacji wizyty zespołu The Black Eyed Peas

- Fundacja Edukacji Ekonomicznej:
* promocja współfinansowanego z EFS programu E-Pracownik (szkolenia informatyczne dla przedstawicieli sektora MSP)
Ministerstwo Gospodarki
Biuro Prasowe MG:
- bieżąca obsługa prasowa Ministerstwa i ministrów
- przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych
- przygotowywanie informacji prasowych
- redagowanie wywiadów
- odpowiedzi na pytania dziennikarzy z zakresu gospodarki i turystyki
- komunikacja wewnętrzna MG

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Inne

miłośnik psów,w szczególności Shar Pei i buldogów francuskich

Grupy

BULDOGI FRANCUSKIE
BULDOGI FRANCUSKIE
Najwspanialsze, najukochańsze, jedyne w swoim rodzaju psy na świecie !
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Marketing Partyzancki
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Marketing Polityczny
Marketing Polityczny
Teoria i praktyka marketingu politycznego.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Polityka
Polityka
Forum wymiany poglądów nt. szeroko pojętej polityki.
Tanie latanie
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.