Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project, R&D Manager
Project and Product Development Manager (2012-08 - 2012-12)
Project Manager (2010-07 - 2012-07)
- kompleksowe zarządzanie portfelem projektów z zakresu rozwijania i wdrażania nowych produktów oraz rozwiązań około-produktowych od zlecenia do pełnego wdrożenia,
- udział w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych (surowce, proces technologiczny),
- udział w poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju oraz przygotowywaniu planów działalności badawczo-rozwojowej firmy,
- udział w tworzeniu budżetu działu oraz nadzór nad jego realizacją, prowadzenie ścisłej kontroli kosztów,
- zarządzanie dokumentacją projektową (karty nowego produktu, dokumentacja techniczna),
- kontrola terminowości i jakości wykonania wszystkich prac projektowych,
- negocjowanie optymalnych warunków dostaw usług i materiałów w zakresie prowadzonych spraw,
- przygotowanie i testowanie rozwiązań prototypowych,
- tworzenie i rozwój narzędzi niezbędnych do realizacji projektów wdrożeniowych R&D,
- udział we wdrażaniu zintegrowanego systemu zarządzania ISO 9001 oraz 14001, prowadzenie audytów wewnętrznych ISO 9001 oraz 14001 w organizacji.
Project Manager (2010-07 - 2012-07)
- kompleksowe zarządzanie portfelem projektów z zakresu rozwijania i wdrażania nowych produktów oraz rozwiązań około-produktowych od zlecenia do pełnego wdrożenia,
- udział w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych (surowce, proces technologiczny),
- udział w poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju oraz przygotowywaniu planów działalności badawczo-rozwojowej firmy,
- udział w tworzeniu budżetu działu oraz nadzór nad jego realizacją, prowadzenie ścisłej kontroli kosztów,
- zarządzanie dokumentacją projektową (karty nowego produktu, dokumentacja techniczna),
- kontrola terminowości i jakości wykonania wszystkich prac projektowych,
- negocjowanie optymalnych warunków dostaw usług i materiałów w zakresie prowadzonych spraw,
- przygotowanie i testowanie rozwiązań prototypowych,
- tworzenie i rozwój narzędzi niezbędnych do realizacji projektów wdrożeniowych R&D,
- udział we wdrażaniu zintegrowanego systemu zarządzania ISO 9001 oraz 14001, prowadzenie audytów wewnętrznych ISO 9001 oraz 14001 w organizacji.
Project Manager
- zarządzanie portfelem projektów z zakresu projektowania i wdrażania zautomatyzowanych systemów transportu technologicznego,
- koordynacja prac zespołów projektowych w obrębie działów (konstrukcja, zakupy, produkcja, montaż),
- prowadzenie rozmów handlowych, przygotowanie i negocjacje umów z klientem oraz podwykonawcami,
- zamawianie komponentów i usług,
- koordynacja prac wykonywanych przez podwykonawców,
- prowadzenie ścisłej kontroli kosztów oraz nadzór nad realizacja budżetu prowadzonych projektów,
- kontrola terminowości wykonania wszystkich prac projektowych,
- nadzór nad uruchomieniem urządzeń u klienta, ostateczna kontrola jakości, odbiory końcowe systemów z klinem,
- analiza wyników zakończonych projektów.
- koordynacja prac zespołów projektowych w obrębie działów (konstrukcja, zakupy, produkcja, montaż),
- prowadzenie rozmów handlowych, przygotowanie i negocjacje umów z klientem oraz podwykonawcami,
- zamawianie komponentów i usług,
- koordynacja prac wykonywanych przez podwykonawców,
- prowadzenie ścisłej kontroli kosztów oraz nadzór nad realizacja budżetu prowadzonych projektów,
- kontrola terminowości wykonania wszystkich prac projektowych,
- nadzór nad uruchomieniem urządzeń u klienta, ostateczna kontrola jakości, odbiory końcowe systemów z klinem,
- analiza wyników zakończonych projektów.
Project Engineer
- planowanie i zarządzanie projektami (systemy transportu wewnętrznego),
- przygotowanie technicznych rysunków oraz dokumentacji projektowej z zachowaniem standardów CE,
- planowanie zadań do wykonania na warsztacie lub zlecenie ich wykonania przez podwykonawców,
- zamawianie i kupowanie potrzebnych materiałów i usług,
- koordynacja dostaw materiałów,
- wspieranie planowania produkcji,
- kontrola terminowości wykonania prac projektowych,
- kontrola ostateczna produktów.
- przygotowanie technicznych rysunków oraz dokumentacji projektowej z zachowaniem standardów CE,
- planowanie zadań do wykonania na warsztacie lub zlecenie ich wykonania przez podwykonawców,
- zamawianie i kupowanie potrzebnych materiałów i usług,
- koordynacja dostaw materiałów,
- wspieranie planowania produkcji,
- kontrola terminowości wykonania prac projektowych,
- kontrola ostateczna produktów.
Manager Procesu Produkcji, wcześniej Inżynier Procesu
- wdrażanie i uruchamianie produkcji nowych wyrobów,
- projektowanie procesów technologicznych,
- nadzór i optymalizacja procesów technologicznych,
- projektowanie narzędzi i urządzeń wykorzystywanych w procesie produkcyjnym,
- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,
- zarządzanie i nadzorowanie prac zespołu pracowników produkcyjnych,
- szkolenia pracowników,
- analizy możliwości produkcyjnych,
- prowadzenie projektów inwestycyjnych,
- kalkulacje produktowe.
- projektowanie procesów technologicznych,
- nadzór i optymalizacja procesów technologicznych,
- projektowanie narzędzi i urządzeń wykorzystywanych w procesie produkcyjnym,
- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,
- zarządzanie i nadzorowanie prac zespołu pracowników produkcyjnych,
- szkolenia pracowników,
- analizy możliwości produkcyjnych,
- prowadzenie projektów inwestycyjnych,
- kalkulacje produktowe.
Szkolenia i kursy
Menedżer Projektów
Zarządzanie Projektami
Audytor wewnętrzny ISO 9001/14001 (TÜV)
Akademia Lidera
Lean Manufacturing Simulation
Zarządzanie magazynem w przedsiębiorstwie
Kaizen dla Liderów – ciągłe doskonalenie
Controlling Produkcji
Mapowanie Strumienia Wartości
Zarządzanie Projektami
Audytor wewnętrzny ISO 9001/14001 (TÜV)
Akademia Lidera
Lean Manufacturing Simulation
Zarządzanie magazynem w przedsiębiorstwie
Kaizen dla Liderów – ciągłe doskonalenie
Controlling Produkcji
Mapowanie Strumienia Wartości
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Inżynieria
Inne
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.