Umiejętności
SAP
SAP CRM
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szef Serwisu / oddział Poznań Północ
Opieka nad przekazaną grupą Klientów i utrzymywanie istniejących kontaktów, realizację wyznaczonych planów oraz za budowanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie powierzonym terenem pod kątem usług i produktów serwisowych.
- Odpowiedzialność za utrzymanie oraz wzrost sprzedaży usług i produktów serwisowych na powierzonym terenie.
- Utrzymywanie i budowanie dobrych relacji serwisowych z klientami na powierzonym terenie.
- Reprezentowanie firmy w kwestiach związanych z serwisem.
- Sprzedaż umów serwisowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją.
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Współtworzenie oraz wdrażanie akcji promocyjnych.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie powierzonym terenem pod kątem usług i produktów serwisowych.
- Odpowiedzialność za utrzymanie oraz wzrost sprzedaży usług i produktów serwisowych na powierzonym terenie.
- Utrzymywanie i budowanie dobrych relacji serwisowych z klientami na powierzonym terenie.
- Reprezentowanie firmy w kwestiach związanych z serwisem.
- Sprzedaż umów serwisowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją.
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Współtworzenie oraz wdrażanie akcji promocyjnych.