Tomasz Tabor

Szef Serwisu / Oddział Poznań Północ, Jungheinrich Polska Sp. z o.o.
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

SAP SAP CRM Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Jungheinrich Polska
Szef Serwisu / oddział Poznań Północ
Opieka nad przekazaną grupą Klientów i utrzymywanie istniejących kontaktów, realizację wyznaczonych planów oraz za budowanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku.

Zakres obowiązków:
- Zarządzanie powierzonym terenem pod kątem usług i produktów serwisowych.
- Odpowiedzialność za utrzymanie oraz wzrost sprzedaży usług i produktów serwisowych na powierzonym terenie.
- Utrzymywanie i budowanie dobrych relacji serwisowych z klientami na powierzonym terenie.
- Reprezentowanie firmy w kwestiach związanych z serwisem.
- Sprzedaż umów serwisowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją.
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Współtworzenie oraz wdrażanie akcji promocyjnych.
Jungheinrich Polska
Doradca Handlowy d/s Serwisu
Jungheinrich Polska
Młodszy Przedstawiciel Handlowy
HiMountain
zastępca kierownika
HiMountain
kasjer-sprzedawca
Planet Sport Sp.zo.o.
sprzedawca

Edukacja

Logo
Logistyka, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński WZiEU
Logo
Europeistyka, licencjackie
Uniwersytet Szczeciński

Grupy

Transport & Logistyka
Transport & Logistyka
Transport, spedycja i logistyka w pełnym tego słowa znaczeniu