Tomasz Figas

VR Game Developer
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Ofertowanie planowanie Komputery Kontrola kosztów Bazy danych Projektowanie Angielski Spedycja Projektowanie gier Programowanie gier Niemiecki handel zagraniczny Programowanie Handel Transport drogowy Zarządzanie transportem Unity3D MS Office Zarządzanie zespołem 3DS MAX Kontrola jakości Maya Autodesk Unreal Engine 4 B2B eCommerce ENOVA ERP B2B Sales Excel, Word, PowerPoint

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
japoński
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Lead VR Game Developer / Programmer
VR Factory
Logo
VR Game Developer
MELT
Praca nad aplikacjami i grami w technologii VR (Virtual Reality) na silniku Unreal Engine 4
Logo
Game Designer/3D Modeler
Independant Game Developer/3D Artist
I've started learning towards the Game Design at the end of 2014. I've quickly managed to grasp basic knowledge of graphics engines like Unity, Construct 2 or Unreal Engine, which has been evolving rapidly since then.

For more info, please refer to my portfolio website
http://www.behence.net/shin_ji

About the project

Demo is being solo developed just by one person, self funded as well. It's still in it's pre-Alpha phase and there is a long way before publishing. Demo is developed with the use of Unreal Engine 4 and it's powerful visual scripting tool - Blueprints. I have started working on this project in April 2015 and it's an ongoing personal project since then.

As a main designer/producer and programmer I have developed and been responsible for the following:

Procedurally generated levels in game – fully adjustable/customisable – this technique perfectly fits endless/infinite runner type of game. Block sections are spawned one after another, currently there are eight types of blocks for variety and two block for turning.

Gameplay mechanics – these are utilizing Unreal Engine’s blueprint interfaces, these can be implemented in every single script in the game for interaction with the player, fully adjustable parameters. Objects like targets, power ups, obstacles are using interfaces and event dispatchers for full control over game logic.

Environment – Level Blocks are made of simple geometry which are blueprint objects as well. Textures are auto-tilled for customisation of the geometry sizes. Every block contains 10 to 20 different shapes, along with particle effects. There is only one light source in the level which is directional light. It is set to movable so there is no need for re-baking the lightning. There is a separate blueprint designed to serve as an atmosphere, sky with all effects including sun, moon, fog, day/night cycle with every settings adjustable.

Szkolenia i kursy

Znajomość systemów klasy ERP/ERPII (SAP), Benson SkyLogic, Kronos, SAGE

TEAM LEADING LEVEL 2 NVQ – Matrix Training

Certyfikat z języka angielskiego - ETS TOEIC® (945/990 pkt.) (TEST OF ENGLISH FOR INTERNATIONAL COMMUNICATION™),

Zdolności szybkiego uczenia się, nawiązywania kontaktów,
Obsługa klienta według najwyższych standardów,

Szerokie umiejętności organizacyjne (promocja, marketing),

Obsługa komputera na poziomie zaawansowanym
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), programowania, baz danych, zintegrowanych sieci informatycznych

Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Logistyka, licencjackie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Niezależny projektant gier, programista, modeler. Prowadzę własną stronę na portalach społecznościowych, oraz profil na YT gdzie prezentuje swoje prace.

www.behence.net/shin_Ji
www.youtube.com/user/ShinjiTade