Tomasz Dębski

Kierownik Projektu, Project Manager
Przeginia, małopolskie

Umiejętności

Project Management Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ASCOMP S.A.
Kierownik Projektu
* opracowywanie harmonogramu prac, dostaw i płatności związanych z procesem realizacji powierzonych projektów,
* nadzór nad wszystkimi etapami projektu,
* analiza ryzyka,
* zarządzanie procesami wsparcia i serwisu, elementów aktywnych oraz pasywnych wdrażanych rozwiązań teleinformatycznych,
* logistyka i pełna współpraca z dystrybucją,
ASCOMP S.A.
Inżynier Sieciowy
* Wdrażanie specjalistycznych technologii zwielokrotniania transmisji danych DWDM opartych o technologię firmy Transmode i ECI,
* Realizacja ogólnopolskich projektów sieci szkieletowych dla największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce,
* Implementacja i wsparcie techniczne z elementami monitoringu operatorskich sieci szkieletowych opartych na wdrażanych technologiach,
* Koordynacja prowadzonych prac wdrożeniowych,
* Realizacja kluczowych na terenie Polski projektów sieci dostępowych dla ogólnoświatowego operatora telekomunikacyjnego w oparciu o technologię Overture Networks i elementy systemu Nokia Siemens ATRICA,
* Nadzór i bezpośredni udział w procesie tworzenia dokumentacji technicznej realizowanych projektów,
* Zarządzanie procesem serwisowania i konsultacje techniczne w zakresie obsługiwanych technologii,
* Bezpośredni udział w implementacji rozwiązań IBM Storwize i DS Series,
* Administrowanie zunifikowanym systemem telekomunikacyjnym Avaya Communication Manager,
* Administrowanie na poziomie podstawowym systemem IBM Lotus – Domino,
* Administrowanie na poziomie podstawowym systemami Windows Serwer i Active Directory,
* Powdrożeniowe wsparcie techniczne,
Bit Computer
Starszy Inżynier Serwisu komputeroweg.
* Diagnostyka i naprawa komputerów stacjonarnych i przenośnych na poziomie części składowych,
* Diagnostyka i naprawa części składowych komputerów stacjonarnych i przenośnych,
* Administrowanie infrastrukturą telefoniczną opartą na technologii Avaya IP Office,
* Współudział w organizacji pracy serwisu,
BMS Creative
Główny specjalista IT Hardware
Utrzymanie wszystkich komputerów oraz peryferiów komputerowych w stanie pełnej funkcjonalności.
Serwis i helpdesk dla sprzętu i systemów komputerowych w firmach klienckich.
Projekt i montaż instalacji elektrycznej i elektronicznej w budynkach firmy.
Support & Helpdesk.
Uniwersytet Jagielloński
Student
Opieka nad komputerami w jednej z serwerowni na Wydziale Fizyki,
Instalacja i konfiguracja systemów.
Logo
Serwisant komputerowy.
Elektron S.C.
Utrzymanie komputerów firmowych w stanie pełnej funkcjonalności.
Serwisowanie komputerów klienckich.
Sprzedarz osprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Utrzymyeanie stałych kontaktów z klientami.
Obsługa klienta.

Szkolenia i kursy

TRANSMODE, ECI
IBM Midrange Storage Technical Support
AVAYA Communication Manager Administrator
AVAYA System Manager Administrator
AVAYA IP_Office Instalacja i Administracja
Microsoft Windows Server 2008 AD Administrator
SEP 16KV DEP
Uprawnienia do pracy na wysokości.

Edukacja

Logo
Fizyka Komputerowa, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami

Zainteresowania

Żeglarstwo,
Akwarystyka,
Stare samochody

Grupy

MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.