Umiejętności
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
szkolenie sprzedażowe
Wyznaczanie celów
Motywowanie zespołu
Podnoszenie efektywności procesów
egzekwowanie realizacji celów i ustaleń
szkolenie produktowe
Delegowanie zadań i kontrola
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Dyrektora Sprzedaży
• Współzarządzanie zespołem ponad 60 Agentów, 6 Menedżerów, 2 Specjalistów Sprzedaży, 2 Organizatorów Sprzedaży,
• Wyznaczanie celów sprzedażowych i rekrutacyjnych Menedżerom Zespołów Sprzedażowych,
• Rekrutowanie nowych Menadżerów Zespołów Sprzedaży,
• Wdrażanie i rozwijanie pracowników poprzez prowadzenie szkoleń, mentoring, rozliczanie zadań,
• Zarządzanie realizacją wyniku sprzedażowego, szczególnie w zakresie produktów ubezpieczenia grupowego oraz opieki medycznej,
• Wyznaczanie celów sprzedażowych i rekrutacyjnych Menedżerom Zespołów Sprzedażowych,
• Rekrutowanie nowych Menadżerów Zespołów Sprzedaży,
• Wdrażanie i rozwijanie pracowników poprzez prowadzenie szkoleń, mentoring, rozliczanie zadań,
• Zarządzanie realizacją wyniku sprzedażowego, szczególnie w zakresie produktów ubezpieczenia grupowego oraz opieki medycznej,
Kierownik Sprzedaży Pośredniej - Rynek Corporate
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych na rynku małych i średnich przedsiębiorstw (SME);
• Pozyskiwanie do współpracy Autoryzowanych Partnerów Sprzedaży oraz zarządzanie ich wynikami;
• Kreowanie polityki sprzedaży do sektora SME;
• Współtworzenie i odpowiedzialność za budżet sprzedaży;
• Realizacja planów ilościowych oraz budżetowych (EBIDTA, marża, stopa zwrotu);
• Utrzymanie bazy Klientów i przychodów oraz wysokich standardów jakościowych;
• Pozyskiwanie do współpracy Autoryzowanych Partnerów Sprzedaży oraz zarządzanie ich wynikami;
• Kreowanie polityki sprzedaży do sektora SME;
• Współtworzenie i odpowiedzialność za budżet sprzedaży;
• Realizacja planów ilościowych oraz budżetowych (EBIDTA, marża, stopa zwrotu);
• Utrzymanie bazy Klientów i przychodów oraz wysokich standardów jakościowych;
Starszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów
• Nawiązywanie kontaktów, pozyskiwanie i utrzymywanie Kluczowych Klientów oraz relacji z Kluczowymi Decydentami (Prezesi, Członkowie Zarządu, Dyrektorzy);
• Reprezentowanie firmy na Konferencjach Sprzedaży i IT;
• Osiąganie rocznych wzrostów sprzedaży, przekraczanie założonych planów budżetowych;
• Standardowe zadanie Klierownika ds. Kluczowych Klientów;
• Reprezentowanie firmy na Konferencjach Sprzedaży i IT;
• Osiąganie rocznych wzrostów sprzedaży, przekraczanie założonych planów budżetowych;
• Standardowe zadanie Klierownika ds. Kluczowych Klientów;
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
• Realizacja celów sprzedażowych do Klientów Kluczowych - sektor finansowy powyżej 100% budżetu
• Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju współpracy dla Kluczowych Klientów
• Coroczne zwiększenie wielkości przychodu w stosunku do poprzedniego roku - sprzedaż nowych usług, utrzymywanie i rozwój relacji, negocjacje warunków współpracy, współtworzenie i udział w prezentacjach rozwiązań telekomunikacyjnych, przygotowywanie analiz opłacalności projektów i ofert istniejącym klientom
• Osiąganie celów sprzedaży oraz marży i zysku
• Przygotowywanie akcji promocyjnych, wdrażanie programów lojalnościowych
• Uzgadniania ofert przetargowych i niestandardowych warunków umów
• Udział w konferencjach branżowych oraz szkoleniach
• Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju współpracy dla Kluczowych Klientów
• Coroczne zwiększenie wielkości przychodu w stosunku do poprzedniego roku - sprzedaż nowych usług, utrzymywanie i rozwój relacji, negocjacje warunków współpracy, współtworzenie i udział w prezentacjach rozwiązań telekomunikacyjnych, przygotowywanie analiz opłacalności projektów i ofert istniejącym klientom
• Osiąganie celów sprzedaży oraz marży i zysku
• Przygotowywanie akcji promocyjnych, wdrażanie programów lojalnościowych
• Uzgadniania ofert przetargowych i niestandardowych warunków umów
• Udział w konferencjach branżowych oraz szkoleniach
Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych
• Realizację ilościowego i wartościowego planu sprzedaży usług telekomunikacyjnych w sektorze klientów korporacyjnych;
• Zarządzanie bazą aktualnych i potencjalnych klientów;
• Negocjacje handlowe, opracowanie i prezentowanie rozwiązań dla klientów z sektora dużych przedsiębiorstw – Dyrektorzy IT, zakupów, finansowi, Prezesi;
• Monitorowanie i nadzorowanie realizacji złożonych projektów po zawarciu umowy do momentu aktywacji usług;
• Zarządzanie bazą aktualnych i potencjalnych klientów;
• Negocjacje handlowe, opracowanie i prezentowanie rozwiązań dla klientów z sektora dużych przedsiębiorstw – Dyrektorzy IT, zakupów, finansowi, Prezesi;
• Monitorowanie i nadzorowanie realizacji złożonych projektów po zawarciu umowy do momentu aktywacji usług;
Territory Sales Manager
• Współpraca ze strategicznymi klientami o potencjale zakupowym powyżej 180 kpln
• Bezpośrednia odpowiedzialność za przychody 2,5 mln
• Przebudowanie rynku sprzedaży w centrum Warszawy
• Negocjowanie i podpisywanie umów z klientami
• Uczestnictwo w działaniach marketingowych firmy
• Bezpośrednia odpowiedzialność za przychody 2,5 mln
• Przebudowanie rynku sprzedaży w centrum Warszawy
• Negocjowanie i podpisywanie umów z klientami
• Uczestnictwo w działaniach marketingowych firmy
Field Sales Executive/ Senior Sales Executive
• Zdobywanie nowych, dużych klientów o potencjale zakupowym powyżej 100 kpln;
• Bezpośrednia odpowiedzialność za przychody 1,8 mln;
• Budowanie i wykorzystywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami;
• Rozwijanie współpracy z pozyskanymi klientami oraz zdobywanie nowych klientów;
• Realizacja założonych planów sprzedażowych powyżej 100 %;
• Bezpośrednia odpowiedzialność za przychody 1,8 mln;
• Budowanie i wykorzystywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami;
• Rozwijanie współpracy z pozyskanymi klientami oraz zdobywanie nowych klientów;
• Realizacja założonych planów sprzedażowych powyżej 100 %;
Szkolenia i kursy
WAŻNIEJSZE SZKOLENIA (2005-2014)
Leadership, a grupa przedstawicieli handlowych, Zarządzanie klientem strategicznym, Zarządzanie Terytorium i Planowanie Sprzedaży, Profesjonalne Negocjacje Handlowe, Sprzedaż w warunkach konkurencji i budowanie relacji, Zaawansowane prezentacje, Sprzedaż usług telekomunikacyjnych na rynku zamówień publicznych, Profesjonalne zarządzanie projektami, Proces rekrutacji, Profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów, Najważniejsze postawy i narzędzia menadżerskie, Menadżerskie Techniki Motywacji, Sztuka prowadzenia skutecznego spotkania, Manager i jego zespół - razem do celu,
Leadership, a grupa przedstawicieli handlowych, Zarządzanie klientem strategicznym, Zarządzanie Terytorium i Planowanie Sprzedaży, Profesjonalne Negocjacje Handlowe, Sprzedaż w warunkach konkurencji i budowanie relacji, Zaawansowane prezentacje, Sprzedaż usług telekomunikacyjnych na rynku zamówień publicznych, Profesjonalne zarządzanie projektami, Proces rekrutacji, Profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów, Najważniejsze postawy i narzędzia menadżerskie, Menadżerskie Techniki Motywacji, Sztuka prowadzenia skutecznego spotkania, Manager i jego zespół - razem do celu,
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Podróże
Sport – sztuki walki, rower, bieganie, yoga,
Motoryzacja
Sport – sztuki walki, rower, bieganie, yoga,
Motoryzacja
Inne
Prawo Jazdy kat: B - 25 lata
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.