Tomasz Bartkowiak

FMCG oraz bankowość: Dyrektor handlowy, manager działu handlowego, dyrektor oddziału, kierownik regionu.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Księgowość Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Corporate Finance Rachunkowość finansowa Sprawozdawczość finansowa Prognozowanie Zarządzanie Marketing Microsoft Office Negocjacje Project Management Rekrutacja Zarządzanie Sprzedażą Planowanie strategiczne Budowanie zepołu Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
p. o. Dyrektor działu handlowego
Semilac Nesperta sp. z o. o.
tworzenie, nadzór i realizacja strategii sprzedażowej,
przygotowanie autorskiego systemu MBO w oparciu o wypracowane KPI,
zbudowanie struktury działu handlowego poprzez opracowanie strategii, rekrutacje, coaching, mentoring,
kreowanie oraz podtrzymywanie realcji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi,
ciągły monitoring rynku I działań konkurencji,
inicjowanie I podejmowanie działań mających na celu maksymalizację wyników sprzedażowych przy zachowaniu jakości,
tworzenie standardów sprzedaży oraz szkoleń dla pracowników działu handlowego,
opracowywanie planów sprzedaży oraz odpowiedzialność za ich realizację,
zwiększenie zaufania i zadowolenia klientów do poziomu 91% (badanie jakości i satysfakcji obsługi klienta B2B z dnia 30.05.2017),
aktywne poszukiwanie nowych źródeł sprzedaży (zwiększenie widoczności w salonach kosmetycznych i sieciach),
budowanie sieci sprzedaży B2B oraz pozyskiwanie nowych klientów,
rozwój współpracy z istniejącymi partnerami biznesowymi,
zarządzanie sprzedażą w kanale tradycyjnym na rynku krajowym,
pozyskiwanie nowych, strategicznych klientów i kontraktów,
dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi,
optymalizacja portfela klientów przy jednoczesnym wzroście przychodowości,
estymacja planów budżetowych oraz przychodowości podjętych projektów oraz późniejsze rozliczenie przed Zarządem,
zarządzanie pracownikami działu obsługi klienta w tym specjaliści, koordynatorzy, managerowie,
raportowanie do Zarządu,
współpraca z pozostałymi działami firmy,
utworzenie strategii sprzedaży poprzez kanał franczyzowy wysp handlowych oraz sklepów (w okresie 6 miesięcy otwarto 36 wysp i dalsza silna ekspansja - dla porównania marki konkurencyjne otwierają się z dynamiką 16 wysp handlowych w okresie 19 miesięcy).
Bank BPH
Dyrektor Oddziału
zarządzanie największym Oddziałem w Poznaniu i Regionie
organizowanie pracy Oddziału liczącego 11 osób
zarządzanie 4 segmentami Klienta (MM, AFF, MTG, SME)
odpowiedzialność za realizację comiesięcznych planów wolumenowych oraz realizację rocznego planu przychodowości
odpowiedzialność za fluktuację kadry
odpowiedzialność za badanie tajemniczego klienta
odpowiedzialność za compliance
organizacja i nadzór nad realizacją mikromarketingu
coaching, motywacja i rozwój pracowników
Mariusz Czubak
Mariusz Czubak · klient
wystawiono
Polecam! Rzetelność, uczciwość i profesjonalizm !
Stefczyk Finanse S.A.
Kierownik Regionalny
organizacja pracy regionu liczącego 10 Oddziałów: 10 Kierowników oraz 30 Doradców Klienta
zarządzanie zasobami ludzkimi
coaching, motywacja i rozwój pracowników
tworzenie systemu motywacyjnego-premiowego
tworzenie standardów obsługi klientów oraz nadzór nad jego wdrożeniem i realizacją
odpowiedzialność za realizację miesięcznego planu wolumenowego
odpowiedzialność za fluktuację kadry
odpowiedzialność za zasady compliance
decyzyjność w komitecie kredytowym
zarządzanie zespołem rozproszonym (Poznań, Kalisz, Konin, Bydgoszcz, Gniezno, Gdynia, Gdańsk)
udział w restrukturyzacji i połączeniu SKOK Zachodnia ze SKOK Wspólnota
organizacja i nadzór nad realizacją mikromarketingu
Meritum Bank
Doradca Klienta Indywidualnego
organizowanie pracy własnej
obsługa klientów inscytucjonalnych, firmowych oraz indywidualnych
odpowiedzialność za compliance
inicjatywa własna w sposobie organizowaniu sprzedaży w Oddziale
odpowiedzialność za budżet marketingowy
organizowanie konferencji i spotkań biznesowych dla potencjalnych i obecnych klientów
odpowiedzialność za realizację celów ilościowych i jakościowych
analiza finansowa
Logo
Właściciel
Usługi Finansowe Bartkowiak
zarządzanie grupą 50 osób: 20 właścicieli biur kredytowych i 30 doradców (umowa współpracy)
zarządzanie zasobami ludzkimi (umowa o pracę)
zarządzanie grupą rozproszoną na terenie całego kraju (umowa zlecenie i o współpracy)
zarządzanie sprzedażą usług i produktów finansowych, pocztowych i punktami kasowymi
bieżący kontakt z przedstawicielami instytucji współpracujących (banki, firmy pocztowe i przedstawiciele innych firm współpracujących)
tworzenie sytemów motywacyjnych-premiowych
odpowiedzialność za tworzenie budżetu marketingowego
tworzenie standardów jakości i obsługi klientów oraz nadzór nad jego stosowaniem
odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
odpowiedzialność za przestrzeganie zasad compliance

Szkolenia i kursy

1. Lider sprzedaży organizowany przez Kontrakt OSH Grupa Szkoleniowa
2.Techniki sprzedaży
3. Szkolenie z zakresu prawa administracyjnego organizowane przez Regionalne Centrum Szkolenia Administracji
4. Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz przeciwdziałąniu finansowaniu terroryzmu organizowane przez GIIF
5. Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem organizowane przez Akademię PARP
6. Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych - polskich znaków pieniężnych, dokumentów potwierdzających tożsamość oraz dokumentów administracyjnych organizowanych przez TOP ARH
7. Zarządzanie korespondencją w biurze organizowane przez ARK Consulting
8. Kurs języka migowego dla pracowników służb społecznych - poziom I organizowany przez Polski Związek Głuchych.
9. Rozwój Pracowników.
10. Menedżer jako zarządzający procesem rozwoju pracowników. Personel Profit Sp. z o. o.

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Zainteresowania

Zainteresowania związane z psychologią w zarządzaniu oraz czynnikami wpływającymi na motywację.

Inne

Osiągnięcia i wyróżnienia:

1. Dyplom za zajęcie I miejsca w Regionie Poznań 1 w badaniu jakości sprzedaży i obsługi Klienta. Bank BPH S.A.
2. Dyplom za dbałość o spełnienie najwyższych standardów obsługi, potwierdzoną wynikiem badania Satysfakcji Klienta w 2013r. Bank BPH S.A.
3. Dyplom za dbałość o spełnienie najwyższych standardów obsługi, potwierdzoną wynikiem badania Satysfakcji Klienta w I półroczu 2013 r. Bank BPH S.A.
4. Dyplom za zajęcie I miejsca z tytułu osiągnięcia największych przychodów. KASY STEFCZYKA
5. Dyplom za zajęcie III miejsca z tytułu osiągnięcia największych przychodów. KASY STEFCZYKA
6. Dyplom za zajęcie II miejsca w konkursie sprzedażowym "Dni Priorytetu" (udział brało 40 Doradców). Meritum Bank ICB S.A.
7. Dyplom za zajęcie III miejsca w konkursie "Masa Kasa na Nowy Rok" (udział brało 40 Doradców). Meritum Bank ICB S.A.
8. Dyplom za rozwój sieci franczyzowej Intax Logistic Sp.z o.o.

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Bieg przez płotki
Bieg przez płotki
Sprzedając w sektorze B2B spotykasz osoby, które tylko udają, że mogą coś od Ciebie kupić. Blokują one skutecznie Twój kontakt z osobą, która może podjąć taką decyzję – z Kluczowym Decydentem. Dzięki
BIZNESMEN  Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Consumer Finance
Consumer Finance
Branża CF - grupa zrzeszająca pracowników lini Consumer Finance, oraz wszystkie osoby związane z branżą CF w Polsce
COUCHSURFING
COUCHSURFING
Zaufanie to klucz dla zamieniających się domami. Pozwala bezpiecznie podróżować. Nie liczy się wiek, płeć, przekonania. Korzystać mogą pojedyńcze osoby i całe rodziny.
domwaluty.pl
domwaluty.pl
domwaluty.pl to nowy portal, który zajmuje się pośrednictwem w kupnie i sprzedaży walut on-line. Zaspokoi on potrzeby spłaty kredytów zaciągniętych w EUR i CHF.
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Doradcy Finansowi  FIRMY
Doradcy Finansowi FIRMY
Opinie Klientów i Doradców na temat wszelkiego typu firm Doradztwa Finansowego i Banków istniejących na naszym rynku.