Sylwia Wojtas

PR&copywriting
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

PROIDEA sp. z o.o.
Head of Pr&Copywriting
Logo
Właściciel
Guess Who?
Logo
Założyciel/Redaktor
The Daily Interactive
D&L Technology
Specjalista ds. PR i Marketingu
5-ciotygodniowa współpraca zakładająca wdrożenie kampanii promocyjnej aplikacji Kupuje.to oraz prowadzenie działań e-PR w momencie jej startu oraz pierwszych tygodni działania

( strategia i rozpoczęcie działań w Social Media, kampanie FBAds, koordynacja konkursu, media relations, kampanie AdTaily, copywriting, monitoring opinii i obecności w sieci, działania wizerunkowe)
Logo
Założyciel
HigherGround.pl
Logo
Staż
Ouest France
- staż edytorski we francuskim dzienniku „Ouest France” (warsztaty mające miejsce w Krakowie, w języku polskim)
- redagowanie i ocena tekstów dziennikarskich
SmartPR
Product Manager, Specjalista Social Media oraz e-PR
W trakcie dwóch lat zajmowałam kolejno stanowiska:

Specjalista e-PR:
- realizacja działań marketingu szeptanego (czerwiec-listopad)
- nadzór jakości działań marketingu szeptanego, tworzenie ofert i strategii kampanii WoMM (listopad-czerwiec)
- prowadzenie firmowych likepage'ów, tworzenie strategii Social Media oraz raportów prowadzonych działań

Copywriter:
- redagowanie i dystrybucja artykułów promocyjnych, branżowych, sponsorowanych
- współpraca z redakcjami portali internetowych
- nadzór nad pracą redaktorów i jakością artykułów powstających w redakcji
- szkolenia produktowe

Product Manager:
- wprowadzenie i rozwój produktu „Blogi firmowe”oraz trendsettingu
- tworzenie ofert, strategii kampanii oraz raportów
- prowadzenie blogów firmowych
- szkolenia produktowe oraz nadzór nad pracą redaktorów
Dominik Sipowicz
Dominik Sipowicz · przełożony
wystawiono
Sylwia to idealny partner do prowadzenia kampanii w internecie a w szczególności ePR. Znakomicie zna się na swojej pracy oraz obsłudze klienta. Ciężkie i ASAPowe projekty to dla Sylwii codzienność. Gorąco polecam współpracę.
Dziennik Polski
Stażystka
Staż dziennikarski oraz publikacje w „Dzienniku Polskim”
Logo
Redaktor - portale internetowe
Internet
Staże i praktyki w licznych redakcjach internetowych

Szkolenia i kursy

Kurs "Elementy Coachingu i Treningu"
kwiecień - czerwiec 2010

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
1 plus
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative Writing
Creative Writing
Nowy trend...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dyskusje o mediach
Dyskusje o mediach
Polskie dziennikarstwo przeżyło w ostatniej dekadzie niewyobrażalnie wielkie przemiany, wynikające między innymi z rozwoju Internetu i mediów społecznościowych. Czy w tej sytuacji klasyczne zasady rze
Dziennikarskie grzechy
Dziennikarskie grzechy
O fundamentach wolnych mediów i ich współczesnych grzechach dyskusja merytoryczna
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Facebooketing
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
IDIKS 2000
IDIKS 2000
Grupę IDIKS 2000 stanowią absolwenci kierunku: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna UJ
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów