Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR i Marketingu
5-ciotygodniowa współpraca zakładająca wdrożenie kampanii promocyjnej aplikacji Kupuje.to oraz prowadzenie działań e-PR w momencie jej startu oraz pierwszych tygodni działania
( strategia i rozpoczęcie działań w Social Media, kampanie FBAds, koordynacja konkursu, media relations, kampanie AdTaily, copywriting, monitoring opinii i obecności w sieci, działania wizerunkowe)
( strategia i rozpoczęcie działań w Social Media, kampanie FBAds, koordynacja konkursu, media relations, kampanie AdTaily, copywriting, monitoring opinii i obecności w sieci, działania wizerunkowe)
Product Manager, Specjalista Social Media oraz e-PR
W trakcie dwóch lat zajmowałam kolejno stanowiska:
Specjalista e-PR:
- realizacja działań marketingu szeptanego (czerwiec-listopad)
- nadzór jakości działań marketingu szeptanego, tworzenie ofert i strategii kampanii WoMM (listopad-czerwiec)
- prowadzenie firmowych likepage'ów, tworzenie strategii Social Media oraz raportów prowadzonych działań
Copywriter:
- redagowanie i dystrybucja artykułów promocyjnych, branżowych, sponsorowanych
- współpraca z redakcjami portali internetowych
- nadzór nad pracą redaktorów i jakością artykułów powstających w redakcji
- szkolenia produktowe
Product Manager:
- wprowadzenie i rozwój produktu „Blogi firmowe”oraz trendsettingu
- tworzenie ofert, strategii kampanii oraz raportów
- prowadzenie blogów firmowych
- szkolenia produktowe oraz nadzór nad pracą redaktorów
Specjalista e-PR:
- realizacja działań marketingu szeptanego (czerwiec-listopad)
- nadzór jakości działań marketingu szeptanego, tworzenie ofert i strategii kampanii WoMM (listopad-czerwiec)
- prowadzenie firmowych likepage'ów, tworzenie strategii Social Media oraz raportów prowadzonych działań
Copywriter:
- redagowanie i dystrybucja artykułów promocyjnych, branżowych, sponsorowanych
- współpraca z redakcjami portali internetowych
- nadzór nad pracą redaktorów i jakością artykułów powstających w redakcji
- szkolenia produktowe
Product Manager:
- wprowadzenie i rozwój produktu „Blogi firmowe”oraz trendsettingu
- tworzenie ofert, strategii kampanii oraz raportów
- prowadzenie blogów firmowych
- szkolenia produktowe oraz nadzór nad pracą redaktorów
Szkolenia i kursy
Kurs "Elementy Coachingu i Treningu"
kwiecień - czerwiec 2010
kwiecień - czerwiec 2010
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dyskusje o mediach
Polskie dziennikarstwo przeżyło w ostatniej dekadzie niewyobrażalnie wielkie przemiany, wynikające między innymi z rozwoju Internetu i mediów społecznościowych. Czy w tej sytuacji klasyczne zasady rze
Dziennikarskie grzechy
O fundamentach wolnych mediów i ich współczesnych grzechach dyskusja merytoryczna
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów