Sylwia Myszka

Dyrektor Obszaru Biznesowego Szkolenia, Unizeto Technologies SA
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Biznes Marketing bezpośredni Ekonomika Finanse Headers Zarządzanie Manages Strategia marketingowa Negocjacje PRINCE2 Planowanie produkcji Project Management Public Relations Efektywność Sprzedaży Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem IT projekty UE menagement

Doświadczenie zawodowe

Unizeto Technologies SA
Dyrektor Obszaru Biznesowego Szkolenia
- Zarządzanie Obszarem Biznesowym Szkolenia, odpowiedzialność za rachunek zysków i strat
- Koordynowanie i zarządzanie pracą podległego Zespołu, a w szczególności dbałość o optymalne wykorzystanie zasobów do realizowanych projektów
- Budowa krótko – i długoterminowych planów biznesowych dla obszaru biznesowego i zarządzanie ich realizacją
- Nadzorowanie procesów i projektów realizowanych w ramach obszaru biznesowego oraz dbałość o wysoki poziom świadczonych usług
- Zarządzanie ryzykiem finansowym i operacyjnym
- Zarządzanie marketingiem, promocją, PR oraz uczestnictwo w zarządzaniu marką dla portfela produktów obszaru biznesowego
- Uczestnictwo w zarządzaniu relacjami z klientami oraz reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami
- Prowadzenie aktywnych działań zmierzających do pozyskania projektów oraz wspieranie sprzedaży, w tym ścisła współpraca z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż w firmie
BTC Sp. z o.o.
Kierownik Projektu, Kierownik Działu Szkoleniowo-Doradczego
- Zarządzanie Projektem szkoleniowym (dofinansowanym) - „Akademia BTC – zarządzanie i bezpieczeństwo IT”
- Nadzór nad całością realizowanych prac działu szkoleniowego
- Tworzenie strategii i planów biznesowych pod kątem projektu oraz szkoleń komercyjnych
- Kontakt z PARP, partnerami, trenerami i mediami w zakresie działań strategicznych oraz finansowych
- Prowadzenie dokumentacji finansowej i merytorycznej
- Opieka nad budżetem projektu w zakresie jego kompleksowej realizacji
- Wewnętrzne działania kontrolne w zakresie jakości i realizacji podejmowanych działań
- Wybór podwykonawców (postępowania ofertowe) i bieżące rozliczenia z wyłonionymi
- Negocjacje i rozmowy z partnerami projektu i podwykonawcami, trenerami
- Nadzór nad działaniami promocyjnymi
- Ewaluacja szkoleń, Projektu i działu DSK
- Poszukiwanie nowych form współpracy w zakresie szkoleniowym (współtworzenie projektów)
- Pozyskiwanie (aplikowanie) Funduszy Unijnych
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
Menedżer ds. promocji i organizacji konferencji
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
- Budowa media planu Uczelni;
- Przygotowywanie, realizacja i kontrola działań promocyjnych;
- Opracowywanie i organizacja spotkań i imprez mających charakter promocyjny (imprezy i akcje sponsorowane, zapraszanie ważnych osobistości, „drzwi otwarte” wydziałów Uczelni…itd.);
- Negocjacje z mediami w zakresie realizacji założonych działań promocyjnych;
- Rozliczanie działań promocyjnych
- Realizacja kampanii marketingowych
- Organizacja i uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach i spotkaniach
- Organizacja i prowadzenie biura Prorektora Uczelni
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
Kierownik Ośrodka Szkoleniowo – Doradczego
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
- Organizacja pracy Ośrodka Szkoleniowo Doradczego – realizacja ok. 4000 godzin szkoleniowych + setki godzin warsztatów i spotkań z beneficjentami oraz partnerami Projektu;
- Promocja programów wsparcia dla sektora MMSP, w tym organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie wykorzystania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw
- Tworzenie koncepcji i strategii poszczególnych działań oraz procedur funkcjonujących w organizacji
- Opracowywanie i budowanie baz danych beneficjentów ostatecznych, trenerów, programów szkoleniowych;
- Weryfikacja zgłoszeń (beneficjentów, trenerów, programów) – budowanie metod na ocenę
- Przygotowywanie umów i specyfikacji;
- Raportowanie działań ( sprawozdania, protokoły, prezentacje multimedialne);
- Organizacja szkoleń, warsztatów, konsultacji i różnego rodzaju spotkań z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi IT min. wideokonferencje
Logo
Kierownik Biura
Polska Izba Dodatków do Żywności
- Organizacja pracy i nadzór nad funkcjonowaniem biura
- Cykliczna organizacja (pełna) konferencji naukowo – promocyjnych i targów tematycznych (Polagra Food, Fi CEE)
- Uczestnictwo w tworzeniu publikacji tematycznych, redakcja Biuletynu i materiałów promocyjnych, naukowych i tematycznych
- Zarządzanie przepływem informacji i dokumentacji
- Prowadzenie dokumentacji księgowej
- Przygotowywanie wniosków UE
- Organizacja i udział merytoryczny spotkań Rady i Walnych Zgromadzeń
- Sporządzanie dokumentacji bieżącej biura jak i sprawozdawczej typu: protokoły, sprawozdania, raporty
Logo
Koordynator prac biurowych
Polska Izba Dodatków do Żywności
Konińska Izba Gospodarcza
Asystent Dyrektora / Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Edukacja

Logo
Zarządzanie, specjalność: Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw , magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Logo
Finanse i bankowość, specjalność: Podatki, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Grupy

Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.