Sylwia Kosmala

Kierownik Działu Promocji i Rozwoju
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Promocji i Marketingu
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności
Grupa Kapitałowa COMPLEX S.A.
Account & Project Manager w spółce marketingowej
Bieżące wsparcie i realizacja projektów marketingowych
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną Grupy Kapitałowej
Tworzenie i zarządzanie stronami WWW oraz sklepami Internetowymi
Działania w social media
Współudział w organizacji imprez firmowych
Zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów w spółce
Współpraca z grafikami, programistami, agencjami zewnętrznymi
Logo
Key Account / Project Manager
Ewitryna
Projektowanie witryn i sklepów internetowych
Prowadzenie szkoleń z obsługi sklepów i stron WWW (system CMS) oraz bieżąca wsparcie
Target PRO
Asystent ds. Marketingu - staż absolwencki
Realizacja samodzielnych zadań z zakresu marketingu, w tym m.in. administracja strony WWW, przygotowanie i opracowanie materiałów prasowych i reklamowych (projekty folderów, prezentacji), współpraca z drukarniami, grafikami, kontakt z mediami.
Acora Events
Animator
Obsługa eventów firmowych i marketingowych
Logo
Wsparcie w realizacji badań marketingowych
Focus Art -Studio Badania Opinii
Udział w badaniach focusowych - realizacja i opracowywanie transkrypcji; przeprowadzanie ankiet i wywiadów; przeprowadzanie badań z udziałem Klienta (m.in. badanie zwyczajów zakupowych); praca jako Tajemniczy Klient w badaniach Mystery Shopping .
Logo
Członek Studenckiego Koła Naukowego
SKN MarkeTEAM
Aktywne uczestnictwo w projektach realizowanych w ramach działalności koła; organizacja spotkań z praktykami z dziedziny marketingu; organizacja konferencji; udział w szkoleniach.

Szkolenia i kursy

Sędzia w programie edukacyjnym zdolności twórczych i kreatywnego myślenia „Odyseja Umysłu”
E-mail marketing (Optivo)
Komunikacja w sprzedaży bezpośredniej (HALIBUT Poznań)
Planowanie mediów (Pan Media Western)
Badania fokusowe (AMPS Agencja Marketingowa)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Komunikacja marketingowa

Organizacje

Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM
Studenckie Koło Naukowe ICON

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Facebook Ads
Facebook Ads
Kampanie CPC/CPM na Facebooku.
Marketing mobilny
Marketing mobilny
Marketing mobilny to nie tylko SMSy reklamowe.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką