Umiejętności
samodyscyplina i zaangażowanie w realizację założonych celów, rzetelność i dynamiczność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejęt
Języki
włoski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
•przygotowywanie ofert handlowych
•sprzedaż produktów / realizacja zamówień
•realizacja założonych celów sprzedażowych oraz zwiększanie sprzedaży wg ustalonego planu
•pozyskiwanie nowych klientów kluczowych, i inwestycji budowlanych
•budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
•realizowanie planów i polityki handlowej firmy
•nadzór nad podwykonawcami firmy Renz
•sprzedaż produktów / realizacja zamówień
•realizacja założonych celów sprzedażowych oraz zwiększanie sprzedaży wg ustalonego planu
•pozyskiwanie nowych klientów kluczowych, i inwestycji budowlanych
•budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
•realizowanie planów i polityki handlowej firmy
•nadzór nad podwykonawcami firmy Renz
Specjalista ds. sprzedaży
Bornit
•realizację założonych planów sprzedaży na podległym rynku regionalnym polegających na sprzedaży materiałów izolacyjnych ,
•aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami inwestycyjnymi,
•prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych,
•kompleksową i profesjonalną obsługę Klientów oraz doradztwo techniczne,
•pozyskiwanie informacji i monitorowanie podległego rynku regionalnego,
•raportowanie zgodnie ze standardami firmy,
•dbanie o wizerunek firmy.
•aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami inwestycyjnymi,
•prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych,
•kompleksową i profesjonalną obsługę Klientów oraz doradztwo techniczne,
•pozyskiwanie informacji i monitorowanie podległego rynku regionalnego,
•raportowanie zgodnie ze standardami firmy,
•dbanie o wizerunek firmy.
Regionalny Koordynator Sprzedaży ds. sieci handlowych - region północ
Valdi Ceramika Sp z.o.o
•realizacja planu sprzedaży w sieciach DIY na powierzonym terenie
•rozwijanie współpracy z klientami rynku nowoczesnego DIY oraz budowanie z nimi trwałych relacji
•wprowadzanie nowych produktów na rynek
•budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy i marki na rynku płytek ceramicznych - zdobywanie informacji o planach i potrzebach klientów oraz działaniach, ofercie i pozycji konkurencji, monitoring cen
•prowadzenie kontroli parametrów handlowych: rotacja, zapas, sprzedaż, marża
•przygotowywanie raportów, zestawień, analiz
•rozwijanie współpracy z klientami rynku nowoczesnego DIY oraz budowanie z nimi trwałych relacji
•wprowadzanie nowych produktów na rynek
•budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy i marki na rynku płytek ceramicznych - zdobywanie informacji o planach i potrzebach klientów oraz działaniach, ofercie i pozycji konkurencji, monitoring cen
•prowadzenie kontroli parametrów handlowych: rotacja, zapas, sprzedaż, marża
•przygotowywanie raportów, zestawień, analiz
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
sport -siatkówka
wędakrstwo
wędakrstwo